Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

2018 Czerwiec - Propozycje wydarzeń

Ogłoszenia administracji
Awatar użytkownika
VladMordock
Admin
Rejestracja: 2017-09-26 23:45
DCS Marshaller

2018-06-13 21:04

Witam,

Udało mi się w końcu zakończyć pierwszy etap prac nad panelem propozycji misji. Każdy członek dowolnej grupy może w łatwy sposób proponować wydarzenia dla swojej grupy.

Proces jest intuicyjny i nie powinien sprawiać nikomu większych problemów, poniżej przedstawiam krótką instrukcję w jaki sposób zaproponować nowe wydarzenie (kroki kolorowe, są dostępne jedynie dla osób uprawnionych z danych grup):
  1. Otwieramy http://calendar.gildia.org (link umieściłem też po prawej, nad kalendarzem misji "Zaproponuj")
  2. Logujemy się przy wykorzystaniu maila/hasła z jakim zarejestrowaliście się na forum (uwaga: znaki specjalne w haśle mogą jeszcze powodować problemy, zalecam ustawienie hasła tylko ze znakami alfanumerycznymi różnej wielkości)
  3. Po lewej z menu wybieramy opcję Wydarzenia->Zarządzanie
  4. Wybieramy interesującą nas grupę
  5. Powinna wyświetlić się lista wydarzeń, w celu dodania nowego - klikamy "Zaproponuj wydarzenie"
  6. Wypełniamy formularz zgodnie z intuicją - jest zaimplementowanie sprawdzanie błędów, więc powinno być trudno "zrobić coś nie tak", status wydarzenia zostawiamy na "Nieaktywne"; zapisujemy
  7. Wybieramy opcję "Sloty"
  8. Dodajemy, modyfikujemy oraz ustawiamy kolejność slotów
  9. Wracamy do formularza edycji wydarzenia, sprawdzamy i jeśli wszystko jest już gotowe zmieniamy status na "Do sprawdzenia"; w tym momencie tracimy możliwość edycji szczegółów wydarzenia
  10. Wydarzenia "Do sprawdzenia" muszą być sprawdzone przez osoby funkcyjne, które po potwierdzeniu, iż wszystko jest wypełnione poprawnie lub wprowadzeni poprawek, mogą ustawić status na "Zaakceptowane"
  11. Wydarzenia "Zaakceptowane" wyświetlają się w kalendarzu, osoby mogą zapisywać się na sloty
  12. Po zakończeniu wydarzenia, jego status powinien zostać zmieniony na "Rozegrane"
  13. Wydarzenia anulowane, niepoprawnie wypełnione lub porzucone przez proponujących po pewnym czasie powinny zostać ustawione jako "Odrzucone"
  14. Dla wydarzeń rozegranych istnieje opcja sprawdzenia obecności oraz wygenerowania prostych raportów
Kilka uwag:
  • Uprawnieni członkowie grup będą widzieli i mieli możliwość edycji wszystkich wydarzeń grupy, pozostali będą mogli modyfikować jedynie swoje propozycje
  • Uprawnieni członkowie grup mogą zmienić status z "Do sprawdzenia" na "Nieaktywne", odsyłając tym samym wydarzenie do poprawy przez twórcę (ponownie uzyska możliwość edycji)
  • Uprawnieni członkowie grup powinni codziennie o 18:00 otrzymywać powiadomienie via email jeśli jakieś misje oczekują na sprawdzenie
  • Z przyczyn technicznych dodawanie: slotów/serwerów/map/typów wydarzeń może być robione tylko przeze mnie; jeśli ktoś odkryje jakieś braki, proszę o uzyskanie zatwierdzenia kadry konkretnej grupy oraz kontakt via PW
W razie pytań lub odkrycia wszelkiego rodzaju błędów zapraszam do kontaktu via PW.

Pozdrawiam,
Vlad

ODPOWIEDZ