ok. Nawyjzej przypomnij mi jeszcze... Bo skladam nowego kompa, i mam nadzieje ze zdaze ze wszystkim do 2000
[2018-06-14 20:30] Warlord Hunt
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
WALCZVladMordock wrote: ↑2018-06-14 18:34 Mam problemy, żeby to na tym kompie uruchomić - z dużym prawdopodobieństwem mnie nie będzie.
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
Nazwa wydarzenia: Warlord Hunt
Data/godzina wydarzenia: 2018-06-14 20:30
Typ wydarzenia: Heavy Role Play [HRP]
Organizator: specel
Serwer: Hostowane przez graczy
Sloty: 6/16
Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=300
Mapa: Caucasus (domyślna)
Czas trwania: 60min.
Krótki opis:
Niebezpieczny watażka pochodzenia ukraińskiego pochodzenia Jurij Owsienko, zamieszany w kradzież uranu i handel z czeczenami, próbuje zniszczyć dowody swoich niecnych czynów, poprzez zrównanie z ziemnią miejscowości Dzhvari.
Lista obecności:
Obecni
- Guziec: A-10C - mikkeboss
- Guziec: A-10C - Seweryn
- Orzeł: F-15 - Mikron
- Osrodek Dowodzenia i Naprowadzania - specel
- Szerszeń: F/A-18 - Wons
- Szerszeń: F/A-18 - macmathys
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
Moje wnioski z przebiegu misji- wiekszosc sie powtarza z debriefingu:
- w misji spawn samolotów przeciwnika ustawiac na stojankach lub w powietrzu- do konca misji ruskie stały z włączonymi silnikami w hangarach, a jeden we wrotach
- muszę przetestować działanie zestawów s-300, wczoraj dość późno zaczęły strzelać- jak przejrzę wasze filmiki i zobrazowanie rwr, może będę wiedział coś więcej... No i dwie wyrzutnie to mało, choć i tak was ładnie zasypało pociskami
- podsłuchiwałem was trochę na wewnetrznej częstotliwości- dobre wnioski odnośnie celów w walce BVR, probowaliscie znalezc cel po jego parametrach lotu (Yaki beda wolniejsze od Tu22, no i cywil raczej nie ma jammera)
- problemy techniczne z samolotem jak (cenzura) klapa u Wodza - meldować do kontrolera, będziemy wymieniać samolot. Niesprawności jeszcze nie planowałem... Ale to dobry temat na misję!
- Rozważam też kolejną misję w rejonie kontrolowanym przez OPL
- problemy z srs- spotkaliśmy się wcześniej a i tak nie posprawdzalismy - trzeba za kazdym razem odpalić TTI albo jakąś misję z odpalonymi samolotami, żeby szybko zrobić radio check i przejść do misji właściwej
- mam jutro służbę i w niedzielę raczej będę chciał odpocząć, ale możemy w tygodniu zrobić więcej lotów, nawet kilka misji z kontrolą, postaram się sklepać jakąś misję szybką. Wciąż nie czuję się dość pewnie jako kontroler, z drugiej strony, chciałbym dążyć do misji, w której kontroler jest bardziej MG niż faktycznym awacsem i gracze wykonują zadania samodzielnie.
- Dyscyplina na radiu - niemal wzorowa - ale to tylko dwie grupy (plus orzeł)
- w misji spawn samolotów przeciwnika ustawiac na stojankach lub w powietrzu- do konca misji ruskie stały z włączonymi silnikami w hangarach, a jeden we wrotach
- muszę przetestować działanie zestawów s-300, wczoraj dość późno zaczęły strzelać- jak przejrzę wasze filmiki i zobrazowanie rwr, może będę wiedział coś więcej... No i dwie wyrzutnie to mało, choć i tak was ładnie zasypało pociskami
- podsłuchiwałem was trochę na wewnetrznej częstotliwości- dobre wnioski odnośnie celów w walce BVR, probowaliscie znalezc cel po jego parametrach lotu (Yaki beda wolniejsze od Tu22, no i cywil raczej nie ma jammera)
- problemy techniczne z samolotem jak (cenzura) klapa u Wodza - meldować do kontrolera, będziemy wymieniać samolot. Niesprawności jeszcze nie planowałem... Ale to dobry temat na misję!
- Rozważam też kolejną misję w rejonie kontrolowanym przez OPL
- problemy z srs- spotkaliśmy się wcześniej a i tak nie posprawdzalismy - trzeba za kazdym razem odpalić TTI albo jakąś misję z odpalonymi samolotami, żeby szybko zrobić radio check i przejść do misji właściwej
- mam jutro służbę i w niedzielę raczej będę chciał odpocząć, ale możemy w tygodniu zrobić więcej lotów, nawet kilka misji z kontrolą, postaram się sklepać jakąś misję szybką. Wciąż nie czuję się dość pewnie jako kontroler, z drugiej strony, chciałbym dążyć do misji, w której kontroler jest bardziej MG niż faktycznym awacsem i gracze wykonują zadania samodzielnie.
- Dyscyplina na radiu - niemal wzorowa - ale to tylko dwie grupy (plus orzeł)
Ja odniosę się jedynie do tego podpunktu. rzeczywiście można to było tak załatwić i podmienić samolot. Niestety, w obecnej fazie w jakim jest eF i częściowo mojej nieznajomości jego systemów a raczej bugów, mogą występować takie kwiatki. Łatwe i przyjemne byłoby przelogowanie się, ale nadal nie wiedzielibyśmy co się wczoraj stało. Jedną z hipotez jest awaria która wystąpiła podczas przyziemiania kiedy zostaliśmy nawróceni do przezbrojenia A/A-A/G. Tak czy inaczej jeszcze się go uczymy i takie rodzynki będą się pojawiać. Ja tymczasem chyba po raz kolejny zrobię sobie nocną lekturę NATOPSa