Jeśli byłeś na tej stronieAvantar wrote: ↑2018-06-21 23:23 Wielkie dzieki za dzisiejszy lot, bylo fajnie chociaz sporo chaosu u mnie. Nauczylem sie ze tabliczki drog kolowania na senaki nie pokrywaja sie z tm co podaje ATC trzeba patrzec na mapke PRZED kolowaniem. No i nalezy sie lekkie „przeprasZam” dla grupy Hornet-2, siadlem na -1ynce a nawet o predkosciach i formacji nie myslalem. Tak czy siak - bylo zacnie
Avantar
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
i zjechałeś lekko na dół, wszystko było na dwóch mapkach, z miejscami parkingowymi i drogami kołowania. Wszystko się zgadzało z tym co podawał ATC. Pierwszy skręt wykołowałeś w prawo a powinineś w lewo. Stąd ten problem.
Co do samego lotu to istotnie zabrakło podania prędkości i ogólnie parametrów lotu, ale rozumiem że pierwszy raz i nie stanowi to problemu. Jedyne co bym zasugerował to po starcie zwolnienie i poczekanie na całą grupę. Miałem problem z dołączeniem do formacji bo trochę za szybko lecieliście - startowałem trzeci. Poza tym było spoko.
Jeśli chodzi o akcję z Su to zrobiliśmy to po prostu źle. Moim skromnym zdaniem. Sytuacja była dynamiczna. Avantar puścił Sparrowa do jednej z suk. Ja szedłem obok niego...Avantar odchodzi w lewo ja trzymam jeszcze kierunke Suk, po chwili skręcam w lewo za Avantarem, żeby go asekurować, podchodzę bliżej, odwracam się widze wrogie samoloty. Okazało się że po tym zwrocie w lewo suki miały okazję wlecieć nam na dupę. Byłem bliżej i dostałem kosę. Całości do obejrzenia na filmie.