[2018-07-17 20:30] Bear's Revenge

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Stream z dziś, dzięki za lot.


User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzieki za wczorajszy lot - patrzac jak spadacie bawilem sie wysmienicie ;-) A tak na serio to rowniez dobrze sie bawilem :D

Pod briefingiem dodalem pare fotek i filmy Mathysa i Wodza.

Avantar.

Specowsky
Posts: 263
Joined: 2018-04-17 15:14



Z moich komentarzy to w sumie tylko jedno - trzeba się zastanowić nad formą kanału awacsowego. Nie ukrywajmy - jest używany w 90% przez myśliwce, pal licho pomyłki, ale tak przeszkadza to gadaczkowanie, że po prostu wyłączyłem to radio w pewnym momencie, kiedy nie da się dogadać ze skrzydłowym. Najwyraźniej doszliśmy do etapu, gdzie jeden prowadzący to za mało przy obecnym graniu z game masterem. Albo znaleźć inne rozwiązanie - nie wiem.

A do samej misji - ja staram się tak robić, i widzę że Krzychoo też - powinieneś jasno określić, że np. WP3 to jest nasz cel, nie będziemy wówczas strzelać do tego, co nie nasze. Jeżeli jest ruchomy, to ustawić więcej i tak WPx - WPy to trasa konwoju. W takiej pogodzie (i jeszcze miałem problemy techniczne) szukanie celi zasobnikami/wzrokiem to tragedia. A ja w sumie to nie wiedziałem, gdzie mogę się spodziewać moich celów, albo nie doczytałem, albo nie znalazłem

Ale ogólnie spoko, mimo iż nie umiem latać. Sidearmy: celność na plus, siła rażenia - porażka.

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Odnosnie ruchomych celow - to wlasnei tak to bylo ustawione: waypoint 2 i 3 byly ogranicznikami trasy konwojow (tak samo dla Chevy i konwoju ciezarowek, ale prawdopodobnie tam tylko jak ma sie wykupionego GPSa to ma znaczenie). Potwierdzam ze dwa awacsy (ziemia / powietrze) by sie przydaly

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

A.. wlasciwie to tak sie zastanawiam, czemu po prostu nie rozdzielic kanalow AWACS na AG i AA, nawet jezeli ta sama osoba obsluguje (wiem, moze nie dac rady, ale to beda opoznienia najwyzej, AG zwykle moze ciut dluzej poczekac). W koncu te sasame komunikaty by szly, a jedynie AG by slyszalo rzeczy zwiazane z atakiem na cele naziemne a AA z celami powietrznymi. Kanalow w SRSie nie zabraknie, przyciskow na klawiaturze tez sporo jest...

Specowsky
Posts: 263
Joined: 2018-04-17 15:14



Avantar wrote: 2018-07-20 12:24 A.. wlasciwie to tak sie zastanawiam, czemu po prostu nie rozdzielic kanalow AWACS na AG i AA, nawet jezeli ta sama osoba obsluguje (wiem, moze nie dac rady, ale to beda opoznienia najwyzej, AG zwykle moze ciut dluzej poczekac). W koncu te sasame komunikaty by szly, a jedynie AG by slyszalo rzeczy zwiazane z atakiem na cele naziemne a AA z celami powietrznymi. Kanalow w SRSie nie zabraknie, przyciskow na klawiaturze tez sporo jest...
dobry pomysł, warto wprowadzić

Post Reply