[2018-07-26 20:30] Into the breach

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Fiasko oblężenia Sukhumi przyniosło siłom koalicji więcej złego niż się mogłby wydawać. Jak zwykle nie doceniliśmy przeciwnika. Rosjanie wyraźnie podbudowani zwycięstwem i zaopatrzeni w dodatkowy sprzęt ruszyli z ofensywą kompletnie nas zaskakując i zmuszając do odwrotu na tereny Gruzji. Nieprzyjaciel zatrzymal się na linii rzeki Patara Enguri. Tam też zgromadzilismy pokaźne siły by maksymalnie opóźnić jego pochód. W dodatku nasze lotniska Senaki i Kutaisi znajdują się w zasięgu ich artylerii oraz bombowców które już regularnie nękają nas na gruzińskiej ziemii.



SYTUACJA:

Naszym obecnym celem nękanie sił Federacji Rosyjskiej i maksymalne zmniejszenie ich siły uderzeniowej oraz odyzkanie przewagi powietrznej nad gruzińskim niebem unieszkodliwiając ich siły powietrzne i bombowe. Nasze lotniska w Senaki i Kutaisi zostały ewakuowane gdyż są pod nieustannym ostrzałem nieprzyjaciela, więc wszyscy zostali przebazowani na Kobuleti.

Największe zagrożenie stanowią stanowiska SA – 6, które na szczęście obiecują zneutralizować nasi gruzińscy przyjaciele w SU – 25T stacjonujący w Batumi. Podczas ataku na cele naziemne możemuy sie spodziwać AAA oraz SA- 9

Tym razem, pogoda sprzyja naszej sprawie. Warunki są przyjazne, żeby nie powiedzieć idealne do działań

AWACS: Magic RADIO: 251.000 Mhz
Lotnisko: Kobuleti 133.000 Mhz TCN: 67X (KBL) 07------------------25

==============================================
ENFIELD 1 (AV-8B)
Waszym zadaniem jest przedrzeć się na terytorium wroga i uderzyć pozycję rosyjskiej artylerii likwidując stacjonujące tam jednostki MLRS 9A52 Smerch (WPT3 TRGT). Wykonanie zadania zostanie potwierdzone komunikatem z dowództwa. Celem drugorzędnym jest atak na stacjonujący w okolicach miejscowości Pitsargali oddział piechoty zmechanizowanej (WPT4 ALT TRGT). Lecz w razie konieczności bądź niespodziewanych problemów można ich zignorować. Postawowym zagrożeniem dla waszego lotu może być AAA. Musicie także uważać na ewentualne SA-9.

WPT: 1) Bullseye, 2) Ingress, 3) Cel – artyleria, 4) Cel alternatywny, 5) Baza- lotnisko Kutaisi
RADIO: 256.000 Mhz (4)

DODGE 1, FORD 1, (F/A-18C)
W czasie operacji będziecie patrolować pimiędzy punktami 2 i 3 przestrzeń powietrzną gotowi by uderzyć na nieprzyjacielskie siły powietrzne. Potencjalnymi celami mogą być bombowce atakujące nasze struktury, samoloty szturmowe atakujące nasze siły pancerne oraz eskortujace je samoloty myśliwskie.

WPT: 1) Bullseye, 2) – 3) obszar patrolowania, 4) RTB Kobuleti.
RADIO:
DODGE 1: 257.000 Mhz (ch 8)
FORD 1: 264.000 Mhz (ch 2)
Last edited by Krzychoo on 2018-07-30 06:38, edited 1 time in total.

User avatar
Borsuk
Posts: 441
Joined: 2018-03-16 20:37

Flights: 140 (379hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Image

Nazwa wydarzenia: Into the breach

Data/godzina wydarzenia: 2018-08-07 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Krzychoo

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 8/11

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=372

Mapa: Caucasus (domyślna)

Czas trwania: 90min.

Krótki opis:

Niepowodzenie oblężenia Sukhumi podbudowało żołnierzy Rosyjskich, którym nawet udało się przeprowadzić kontratak i cofnąć linię frontu bliżej Gruzji. Rosjanie coraz śmielej atakują nasze wojska i lotniska na za naszą linią.

Lista obecności:

ObecniNieobecni

User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Dzięki za lot.


User avatar
Borsuk
Posts: 441
Joined: 2018-03-16 20:37

Flights: 140 (379hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Było naprawdę dobrze. Zabawę delikatnie popsuł mi pierwszy w historii crash DCSa, ale jak najszybciej poderwałem na nowo maszynę do góry i bezzwłocznie dołączyłem do flightu.
Krzychoo, prośba o przeprowadzenie treningu z ubezpieczaniem w roli głównej, bo temat dosyć prosty, a była to dla mnie nowość
Dzięki za lot.

User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier


User avatar
Borsuk
Posts: 441
Joined: 2018-03-16 20:37

Flights: 140 (379hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzięki wielkie, Wodzu. Wszystko jasne w temacie podejścia 3 vs 2. Osobiście chętnie bym zgłębił wiedzę z tematyki walki powietrznej i rozpatrzył inne przypadki: np. 2 vs 3, 2 vs 2 itp.
Wiem, że powinniśmy mieć najpierw ogarnięte podstawy, typu: lot w formacji, tankowanie w powietrzu etc, ale takie rzeczy wydają się być mega ciekawe i przydatne.
PS. Zwróciłem się do Krzycha ze względu na fakt, że dzisiaj był prowadzącym, a tym samym inicjatorem opisanego manewru. Jeżeli ktoś ma przyjemność dodać coś od siebie, skomentować, przeanalizować, albo też może poprowadzić taki trening, to będę bardzo wdzięczny za taką inicjatywę.

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

To wczoraj to w sumie takie ćwiczenie było. Naprawdę to będzie przydatne kiedy przeciwnik będzie uzbrojony w poważniejszą broń (R-27, R-77) kiedy my odpalimy pocisk i będziemy niemal pewni, że mniej więcej w tym samym momencie przeciwnik również swój odpali swój. Nasz wystrzał wówczas będzie połączony z manewrem defensywnym ponieważ i do nas będzie szła rakieta :) (Przetestowane z milion razy w BMS na Korea Strong :) Oczywiście jak będą chętni można zrobić z tego trening, jestem jak najbardziej za

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzięki za lot. Miło było się przelecieć Hornetem. Wygląda na to, że AIM-120C działa bardzo dobrze.

Lot z mojej perspektywy:


Avantar.

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

O, a tutaj dla flighta Dodge lot prawie sie skonczyl na samym poczatku ;D

Image

User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Wszystko było pod kontrolą :) Mój skrzydłowy wykonał taktyczny manewr wyprzedzający. Pracujemy nad nazwą xD

User avatar
Matys
Posts: 202
Joined: 2018-05-19 00:45

Flights: 23 (57hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Ale nie ma nad czym pracować, przecież zapytałeś o nazwę i była odpowiedź że ten manewr nazywa się "To ja, to ja, sorry" .

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Do tego pytanie padlo w bardzo fachowym brevity: "O k..., co to bylo?"

User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Kolego, bez Brevity nie ruszam się z domu :D
Nawet jak mam przeczucie, że teściowa wpada z wizytą to nadaje do żony Rikłest Bogi Dołp ;)

Post Reply