Page 2 of 4

Re: Szybkie pytania

Posted: 2018-09-23 21:45
by Avantar
„A well-defined point, easily distinguishable visually and/or electronically, used as a starting point for the bomb run to the target.„

Generalnie punkt z ktorego zaczynasz atak, albo charakterystyczny albo dobry taktycznie do rozpoczecia ataku

Re: Szybkie pytania

Posted: 2018-09-23 21:50
by VladMordock
OK, tego mi brakowało; skąd ten tekst? (szukałem trochę i nie znalazłem nigdzie)
Dla A-10 oraz Harrierów w jakiej odległości go sensownie stawiać ?

Dzięki! :)

Re: Szybkie pytania

Posted: 2018-09-23 22:03
by Avantar
o stąd: https://www.militaryfactory.com/diction ... rm_id=2663

W sumie 5 tez jest odpowiednia, wtedy jest to miejsce zbiorki z ktorego pakiet wykonuje PUSH. Ale poki co zawsze uzywalem jako poczatek ataku tuz przed celem. Dla harrierow i A-10 to pewnie tez nieco zalezy: wydaje mi sie ze to moment w ktorym juz mozliwe jest namierzenie wroga i odpalanie maverickow, wiec 10-7 mil od celu max.

Re: Szybkie pytania

Posted: 2018-09-23 22:16
by VladMordock
Podziękował - CombatFlite sugeruje stawianie: Push Pt -> IP -> Target -> Exit Pt .

Re: Szybkie pytania

Posted: 2018-09-24 12:12
by Ronan
Harrier może TGP namierzyć nawet z 30 mil :) Ale zasięg mavericka to około 7 mil

Re: Szybkie pytania

Posted: 2018-09-24 12:37
by Avantar
Ronan wrote: 2018-09-24 12:12 Harrier może TGP namierzyć nawet z 30 mil :) Ale zasięg mavericka to około 7 mil
O ile sie nie myle to w realu 30 mil na TGP to ciut za duzo, przy ok 20 milach masz juz kropeczki jedynie (no chyba ze sniper pod jest duzo lepszy pod tym wzgledem), ale tak - w DCSIe dasz rade namierzyc z 30

Lądowanie

Posted: 2018-10-11 18:21
by Hancer
Mam problem z lądowaniem, podejście jest ok i przyziemienie ale na pasie ściąga go w lewo nie zależnie od ustawienia trymu i ciężko jest go przy hamowaniu utrzymać na pasie.

Re: Lądowanie

Posted: 2018-10-11 18:26
by VladMordock
Ctrl + Enter - zerknij na wskazania joya/orczyka jak ich dnie dotykasz. Białe wskaźniki są w środku?

Re: Lądowanie

Posted: 2018-10-11 19:13
by Ronan
Nie napisałeś jeszcze jaki samolot. Moze nie zablokowane kółko ?? albo antiskid ??

Re: Lądowanie

Posted: 2018-10-11 20:16
by Hancer
Sorry F-15

Re: Lądowanie

Posted: 2018-10-11 20:25
by Ronan
No to jak pisal vladziu. ctrl + enter i zobacz co sie dzieje

Re: Lądowanie

Posted: 2018-10-11 21:49
by Avantar
Hancer, najprawopodobniej uszkadzasz podwozie i lamiesz golen. F-15 jest BARDZO delikatny przy ladowaniu. (Ew. masz zle osie na hamulcach :P to sprawdz sobie w controlsach jak dzialaja axisy)

Re: Lądowanie

Posted: 2018-10-12 12:03
by Hancer
Dzięki za porady, widać że to moja wina. Kontroler jest ok, uszkadzałem podwozie. Dziś wykonałem parę lądowań i już jest ok za twardo przyziemiałem, faktycznie ma delikatne podwozie.

Re: Lądowanie

Posted: 2018-11-12 10:17
by Hancer
Pytanie, jak mam podchodzić do lądowania w 15, chodzi o ilość paliwa i uzbrojenia ?
Jak to ma się do innych typów maszyn.

Re: Lądowanie

Posted: 2018-11-12 11:20
by Avantar
F-15 nie ma ograniczenia co do masy ladowania, mozesz z pelnymi zbiornikami i uzbrojeniem podchodzic. Jedyne co to pamietaj trzymac te 21 jednostek AoA i powinno byc OK