Szybkie pytania

Forum tylko do odczytu, archiwum postów, obecnie przeniesione na Discord.
Dział Analizy, aktywny

Moderator: Instruktor

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

„A well-defined point, easily distinguishable visually and/or electronically, used as a starting point for the bomb run to the target.„

Generalnie punkt z ktorego zaczynasz atak, albo charakterystyczny albo dobry taktycznie do rozpoczecia ataku

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

OK, tego mi brakowało; skąd ten tekst? (szukałem trochę i nie znalazłem nigdzie)
Dla A-10 oraz Harrierów w jakiej odległości go sensownie stawiać ?

Dzięki! :)

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

o stąd: https://www.militaryfactory.com/diction ... rm_id=2663

W sumie 5 tez jest odpowiednia, wtedy jest to miejsce zbiorki z ktorego pakiet wykonuje PUSH. Ale poki co zawsze uzywalem jako poczatek ataku tuz przed celem. Dla harrierow i A-10 to pewnie tez nieco zalezy: wydaje mi sie ze to moment w ktorym juz mozliwe jest namierzenie wroga i odpalanie maverickow, wiec 10-7 mil od celu max.

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Podziękował - CombatFlite sugeruje stawianie: Push Pt -> IP -> Target -> Exit Pt .

User avatar
Ronan
Posts: 378
Joined: 2018-08-12 22:10

Flights: 159 (443hs)
Specialized in: Mirage M-2000C



Gildia Rentier

Harrier może TGP namierzyć nawet z 30 mil :) Ale zasięg mavericka to około 7 mil

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Ronan wrote: 2018-09-24 12:12 Harrier może TGP namierzyć nawet z 30 mil :) Ale zasięg mavericka to około 7 mil
O ile sie nie myle to w realu 30 mil na TGP to ciut za duzo, przy ok 20 milach masz juz kropeczki jedynie (no chyba ze sniper pod jest duzo lepszy pod tym wzgledem), ale tak - w DCSIe dasz rade namierzyc z 30

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Mam problem z lądowaniem, podejście jest ok i przyziemienie ale na pasie ściąga go w lewo nie zależnie od ustawienia trymu i ciężko jest go przy hamowaniu utrzymać na pasie.

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Ctrl + Enter - zerknij na wskazania joya/orczyka jak ich dnie dotykasz. Białe wskaźniki są w środku?

User avatar
Ronan
Posts: 378
Joined: 2018-08-12 22:10

Flights: 159 (443hs)
Specialized in: Mirage M-2000C



Gildia Rentier

Nie napisałeś jeszcze jaki samolot. Moze nie zablokowane kółko ?? albo antiskid ??

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Sorry F-15

User avatar
Ronan
Posts: 378
Joined: 2018-08-12 22:10

Flights: 159 (443hs)
Specialized in: Mirage M-2000C



Gildia Rentier

No to jak pisal vladziu. ctrl + enter i zobacz co sie dzieje

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Hancer, najprawopodobniej uszkadzasz podwozie i lamiesz golen. F-15 jest BARDZO delikatny przy ladowaniu. (Ew. masz zle osie na hamulcach :P to sprawdz sobie w controlsach jak dzialaja axisy)

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Dzięki za porady, widać że to moja wina. Kontroler jest ok, uszkadzałem podwozie. Dziś wykonałem parę lądowań i już jest ok za twardo przyziemiałem, faktycznie ma delikatne podwozie.

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Pytanie, jak mam podchodzić do lądowania w 15, chodzi o ilość paliwa i uzbrojenia ?
Jak to ma się do innych typów maszyn.

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

F-15 nie ma ograniczenia co do masy ladowania, mozesz z pelnymi zbiornikami i uzbrojeniem podchodzic. Jedyne co to pamietaj trzymac te 21 jednostek AoA i powinno byc OK

Locked