Niepomierny sukces poprzednich edycji skłonił mnie do modyfikacji założeń gry o dodawany wszędzie (nawet do FIFA #pdk) tryb Battle Royale. W tymże konkretnym przypadku, jedynie jego element - możliwość pozbywania się oponentów. Nadal celem zabawy jest zdobycie jak największej ilości fragów na wskazanych samolotach.
Opis
W rejonie znajdować będzie się duża liczba statków powietrznych różnych typów. Zadaniem każdego z graczy będzie zlokalizowanie i zestrzelenie samolotów oznaczonych specjalnym malowaniem bądź określonego typu (szczegóły poniżej). Gra kończy się wraz z wylądowaniem (ok 1,5 h od startu misji) bądź zestrzeleniem ostatniego samolotu - celu.
Założenia
- Brak tankowców, awacsów, lotniskowców
- Loadout - tylko działka, pociski IR i dodatkowe zbiorniki paliwa - rozważymy jeszcze rakiety IR, ale nie sądzę, by były potrzebne
- SP przewidziane dla graczy: F/A-18, M2000, Su-27 (nie przewiduję F-15, za łatwo by było)
- Gracze startują z jednego lotniska - samoloty HOT i bez podwieszeń
- Respawn dozwolony
- Gracze lecą solo/w parach (do ustalenia)
- Gracze nie powinni zestrzelić cywila
- Nie przewidujemy dotankowań czy odtwarzania gotowości bojowej - oszczędzać wachę i pestki, albo ustawimy unlimited fuel/ammo
- Gracze mogą zestrzeliwać innych graczy tylko przy pomocy działka
- 40 samolotów cywilnych
- 4 samoloty przeciwnika (lądują po ok 1,5h na lotniskach)
- Wszystkie samoloty na wysokościach 15 000 - 25 000, prędkości w granicach 250 - 350 GS
Samoloty graczy mają te same plany lotu:
Wp 1 - Bulls - Poti
Wp 2-5 - rejon gry (ok 160nm x110nm)
Wp 6 - lotnisko suchumi
255 MHz - kanał wspólny
Prezentacja samolotów i zastosowanych malowań:
No i, dla ułatwienia, plany lotu wszystkich samolotów cywilnych...