Jeśli ktoś chce mieć realne wersje bomb do Hornetów, to wrzucam plik do podmiany.
"Realne wersje" = coating bomb używany przez Navy (szare i nie goła stal, ale pokrycie ognioodporne) + prawidłowy zapalnik.
Znane problemy:
- działa tylko z bombami podwieszanymi pojedynczo,
- trzeba ponownie wgrywać po każdym patchu.
- zmiany nie przechodzą IC
(to nie są skiny, czy zmiany grafiki. Cała grafika jest już w grze, to tylko zmiana parametrów wyświetlania bomb)
Podmieniamy plik \DCS World OpenBeta\CoreMods\aircraft\FA-18C\FA-18C.lua
W folderze gry! Nie Saved Games!
https://drive.google.com/file/d/1A2IOtf ... sp=sharing
"Poprawne" wersje bomb
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 777
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 351 (935hs)
Specialized in: F/A-18C
Do podwójnych racków szukałbym rozwiązania w:
Gdzieś w między 494 a 512 linią pewnie ale to tak na szybko wymyśliłem po prześledzeniu CLSID.
Może być też kwestia dopisania argumentów do bombs_data po 475 lini
Code: Select all
DCSWorld\CoreMods\aircraft\AircraftWeaponPack\common_bombs.lua
Może być też kwestia dopisania argumentów do bombs_data po 475 lini
Ale wtedy każdy by musiał zakładać takiego skina i jak ludzie mają swoje eskadrowe, to bomby byłyby niepoprawne. A tutaj każdy może mieć dowolnego skina, a bomby poprawne. I można niezależnie dla F-16 poprawić zapalniki nie ruszając malowania i pokryciea skorupy,
Dotarłem do tego pliku, przeanalizowałem, nawet robiłem kilka prób wklejania tych parametrów ale nic mi nie zadziałało. No i jednak lepiej by było uzyskać efekt w pliku samolotu, a nie globalnie, żeby Vipery nie latały z szarymi bombami
Jak uda Ci się znaleźć jak zdefiniować podwójne bomby to będę wdzięczny
To trzeba w eskadrowych skinach dopisać kilka linijek i wgrać tekstury