Misja ma za zadanie umozliwic nam trening precyzyjnego lotu po wyznaczonej trasie. Cel jest czysto treningowy wiec nie bedzie zadnych strzelajacych przeciwnikow. Wszystkie maszyny sa HOT. Czas na mapie 07:00:00, pogoda ladna - wiatr 0, niewielka ilosc cumulusow.
AIR TASKING ORDER
SPRINGFIELD (4x Mirage 2000C)
BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Springfield 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 2000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć na angels 3. Dopuszczalna dewiacja +/- 300 ft
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć nie wyżej niż 400ft AGL.
3. Naledzy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. Między punktami 6 i 7 należy lecieć na angels 20. Dopuszczalna tolerancja +/- 300 ft.
5. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.
WAYPOINTS:
0: SUKHUMI- Lotnisko Sukhumi, takeoff time: 07:05
1: A3KSTART - Początek odcinka na wysokości 3000ft AMLS
2: A3KEND - Koniec odcinka na wysokości 3000ft AMLS
3: 400FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 400ft AGL
4: 400FTEND - Koniec niskiego lotu
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: A20KSTART - Początek odcinka na wysokości 20000ft AMLS
7: A20KEND - Koniec odcinka na wysokości 20000ft AMLS
8. TGTRANGE - 4 cele do zniszczenia (4x Tu-95)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. SUKHUMI- Lotnisko Sukhumi
UZBROJENIE:
2x Matra R550 Magic-II
2x Matra Super 530D
1x Eclair pod
1x Zbiorniki paliwa
HAWG (4x A-10C)
BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Hawg 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 2000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć na angels 7. Dopuszczalna dewiacja +/- 300 ft
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć na angels 10. Dopuszczalna dewiacja +/- 300 ft
3. Należy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. Między punktami 6 i 7 należy lecieć nie wyżej niż 400 ft nad poziomem gruntu.
5. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.
WAYPOINTS:
0: SENAKI - Lotnisko Senaki - Kolkhi, takeoff time: 07:05
1: A7KSTART - Początek odcinka na wysokości 7000ft AMSL
2: A7KEND - Koniec odcinka na wysokości 7000ft AMLS
3: A10KSTART - Początek odcinka na wysokości 10000ft AMSL
4. A10KEND - Koniec odcinka na wysokości 10000ft AMLS
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: 400FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 400ft AGL
7: 400FTEND - Koniec niskiego lotu
8. TGTRANGE - Lotnisko Kobuleti, na płycie 4 cele do zniszczenia (w miejscy waypointu)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. SENAKI - Lotnisko Senaki
UZBROJENIE:
2x AIM-9M Sidewinder
2x AGM-65D Maverick
2x GBU-38 JDAM
2x GBU-12
1x AN/ALQ-184 Electronic Attack Pod
1x AN/AAQ-28 LITENING
CELE:
Hawg 1-1: BMP-3
Hawg 1-2: T-55
Hawg 1-3: BM-30 SMERSH
Hawg 1-4: 2S19 MSTA
PONTIAC(4x F/A-18C)
BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Pontiac 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 1000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć nie wyżej niż 400ft AGL.
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć na angels 12, z tolerancją 300ft w każdą stronę.
3. Naledzy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. Między punktami 6 i 7 należy lecieć na angels 9. Dopuszczalna tolerancja +/- 300 ft.
5. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.
WAYPOINTS:
0: STENNIS - Lotniskoweic Stennis, takeoff time: 07:05
1: 400FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 400ft AGL
2: 400FTEND - Koniec niskiego lotu
3: A12KSTART - Początek odcinka na wysokości 12000ft AMLS
4: A12KEND - Koniec odcinka na wysokości 12000ft AMLS
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: A9KSTART - Początek odcinka na wysokości 9000ft AMLS
7: A9KEND - Koniec odcinka na wysokości 9000ft AMLS
8. TGTRANGE - 4 cele do zniszczenia (wyznaczone budynki na lotnisku Batumi)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. STENNIS - Lotniskowiec Stennis, TACAN 1X
CELE:
UZBROJENIE:
2x AIM-9X
2x Mk-84
2x AIM-120C
2x Zbiorniki paliwa
DODGE(4x AV-8B)
BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Dodge 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 1000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć nie wyżej niż 400ft AGL.
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć na angels 6, z tolerancją 300ft w każdą stronę.
3. Naledzy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. Między punktami 6 i 7 należy lecieć na angels 15. Dopuszczalna tolerancja +/- 300 ft.
5. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.
WAYPOINTS:
0: TARAWA - Lotniskoweic TARAWA, takeoff time: 07:05
1: 400FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 400ft AGL
2: 400FTEND - Koniec niskiego lotu
3: A6KSTART - Początek odcinka na wysokości 6000ft AMLS
4: A6KEND - Koniec odcinka na wysokości 6000ft AMLS
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: A15KSTART - Początek odcinka na wysokości 15000ft AMLS
7: A15KEND - Koniec odcinka na wysokości 15000ft AMLS
8. TGTRANGE - 4 cele do zniszczenia (4x fregaty Molniya)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. TARAWA - Lotniskowiec Stennis, TACAN 2X
UZBROJENIE:
2x AIM-9M SIDEWINDER
4x AGM-65G MAVERICK
1x GAU 12 Gunpod
1x AN/AAQ LITENING
BEEPER(4x Mi-8)
BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Beeper 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 1000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć nie wyżej niż 300ft AGL.
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć na angels 3, z tolerancją 300ft w każdą stronę.
3. Należy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. W puncie 6 przewidziano ladowanie na plycie postojowej lotniska Senaki
5. Należy dotrzećdo punktu 7 o czasie (nie wcześniej niż 07:35:00 i nie później niż 07:35:30)
6. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.
WAYPOINTS:
0: KUTAISI - Lotnisko Kutaisi, takeoff time: 07:05
1: 300FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 300ft AGL
2: 300FTEND - Koniec niskiego lotu
3: A3KSTART - Początek odcinka na wysokości 3000ft AMLS
4: A3KEND - Koniec odcinka na wysokości 3000ft AMLS
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: LANDING - Lądowanie na lotnisku Senaki
7: BEONTIME2 - Należy być na miejscy międzi 07:35:00 a 07:35:30
8. TGTRANGE - cele do zniszczenia (8 ciężarówek)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. KUTAISI - Lotnisko Kutaisi
UZBROJENIE:
4x B-8V20A - 20 S-8OFP2 rocket pods
2x UPK-23-250 gunpods
Trening: Nawigacja precyzyjna (dzien)
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS