[13.10.2018] RED FLAG 2018
13.10.2018 16:00
Początek:
Mapa sytuacyjna:
Mapa CAPs:
Mapa Attack Routes:
Mapa Ground Targets Points
*Foto by Gru1975*
START MISSION: 6:00
WEATHER:
METAR 33006KT 9999 BKN052 30 Q1013 RMK MOD TURB BLU=
TASK:
USN CSG No.3
Priority: destroy enemy forces in DP23, DP32 zones.
COLT 1 / FORD 1: BARCAP NE of Fujairah Intl
DODGE 1: SEAD/CAS in WP: TP1, TP2, TP3, TP4, TP5, TP6, TP7
AL DHAFRA AB
Priority: destroy enemy forces in CP91, CP92, DF11 zones.
UZI 1 / ENFIELD 1: BARCAP NW in Abu Musa Island zone
SPRINGFIELD 2: BARCAP in Al Dhaid zone
HAWG 1 / BOAR 1: CAS in WP: TGT, TGT1, TGT2, TGT3, TGT4, TGT5
PONTIAC 1 / PONTIAC 2:
EVAC SF Group at 25*37'37" N 55*51'05" E to Al Dhafra AB
MEVAC Group at 25*13'02" E 56*21'37" E to Al Dhafra AB
BULLSEYE:
26*14'32" N 55*08'45" E
TKN KCK 89 X
THREATS:
SA-10 Battery in Bandar Abbas
SA-11 Battery at Irani coast
Enemy airplanes Mig29, Su24, Su25, Su34, Su35.
AL DHAFRA AB:
START 13 R
LANDING 13 L
SUPPORT FLIGHTS:
TEXACO (KC-130) - FREQ: 251 MHz / TCN: 32Y / ALT:20.0
ARCO (KC-130) – FREQ: 253 MHz / TCN: 35Y / ALT:20.0
SHELL (KC-130) – FREQ: 255 MHz / TCN: 37Y / ALT:20.0
ARCO1 (KC-135) – FREQ: 250 MHz / TCN: 40Y / ALT:20.0
FOCUS (E-3A) – FREQ: 262 MHz / ALT:38.0
MAGIC (E-2D) – FREQ: 263 MHz / ALT:28.0
WIZARD (E-3A) – FREQ: 264 MHz / ALT:38.0
GCI (DARKSTAR) - FREQ: 270 Mhz
ATC (AL DHAFRA) - FREQ: 271 Mhz
ATC (USN CSG No.3) - FREQ: 272 Mhz
FLIGHTS:
COLT1 – FREQ: 220 MHz
FORD1 – FREQ: 221 MHz
DODGE1 - FREQ: 222 MHz
UZI1 – FREQ: 230 MHz
ENFIELD1 – FREQ: 231 MHz
SPRINGFIELD2 - FREQ: 232 MHz
CHEVY1 - FREQ: 233 MHz
BOAR1 - FREQ: 234 MHz
HAWG1 - FREQ: 235 MHz
USN CSG NO 3:
CVN 74 127.5 VHF AM // TKN 73 X // ILSC 17
CVN 74 129.5 VHF AM // TKN 72 X // ILSC 12
LHA 1 128.5 VHF AM // TKN 75 X
Last edited by Sowin on 2018-10-10 23:25, edited 9 times in total.
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
Brakuje trochę informacji o zasadach uczestnictwa - Sowin, prośba o opisanie na jakiej zasadzie będziemy planować/startować loty, dla osób, które nie rozmawiały nt. z Tobą na TS wydarzenie może wydawać się nieco "tajemnicze".
W/g mojego rozumienia można dołączyć o dowolnej porze (i więcej niż raz?) pomiędzy 14:00, a 02:00. Prośba, aby wszyscy, którzy planują dołączenie zapisali się w kalendarzu, aby pomóc w organizacji wydarzenia.
W/g mojego rozumienia można dołączyć o dowolnej porze (i więcej niż raz?) pomiędzy 14:00, a 02:00. Prośba, aby wszyscy, którzy planują dołączenie zapisali się w kalendarzu, aby pomóc w organizacji wydarzenia.
Zabawa trwa od 16:00 do 2:00. W pierwszej kolejności odbędą się loty planowane. Po ich zakończeniu będą realizowane zadania do potrzeb w zależności od tego co zastaniemy w misji. Planowanie lotu wygląda następująco: stawiane jest zadanie na brifingu a piloci sami przygotowują sobie lot, od ustalenia jego trasy po uzbrojenie. Całość kończy się zgłoszeniem godziny startu. Panuje dowolność wyboru samolotów, ATC czy GCI. Zapisując się na obsługę ATC można to robić np. przez 1 godzinę i się wyłączyć. To samo przy GCI. Latamy minimum w parze. Nie wykonujemy zadań samodzielnie. W czasie trwania misji można polecieć kilka razy.
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS