Dzięki Wodzu za info. W takim razie jeśli jest czas na uaktualnianie skórek przed kompilowaniem całej nowej paczki Gildii podsyłam nowego ZIPa z dodanym samolotem dla XO. Poprawiłem też CAG, ponieważ znalazłem jeszcze małego babola przy łączeniu prawego skrzydła z kadłubem, gdzie na górnej krawędzi wychodziła skądś czerwień. W końcu namierzyłem na teksturze gdzie to jest i poprawiłem.
Download całej nowej paczki tutaj:
Własne malowania (dyskusje i udostępnianie)
Update w repo zrobiony. Poko, potwierdź mi kiedy będą wszystkie to podmienię u siebie na serwerze. Daj również info czy te stare można wszystkie usunąć.
Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Potwierdzam, że paczka v3, którą podlinkowałem nad Twoim postem to ostateczna wersja. Poprzednie skiny dla F/A-18C, które są w obecnej paczce Gildii (z logiem z F-5/F-18) można wszystkie usunąć. Zostaw proszę tylko naszego starego uniwersalnego skina dla F-5E (jest tam tylko jeden). Dzięki Wodzu!
Mój nowy hełm w skróce mojej i Vipera - VF-112
https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7Rus0r ... g?e=fxHYH9
Dla osób mających malowanie eskadry 112 -> Wystarczy podmienić ten plik
Dla osób nie mających malowania eskadry -> Najpierw należy je pobrać i później tak jak linikę wyżej
https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7Rus0r ... g?e=fxHYH9
Dla osób mających malowanie eskadry 112 -> Wystarczy podmienić ten plik
Dla osób nie mających malowania eskadry -> Najpierw należy je pobrać i później tak jak linikę wyżej
1) Prośba o optymalizację paczek. Np. 1.2GB dla F14 VF112 gdzie wiele plików się powtarza w paczce, a malowań jest 6 szt można sporo zyskać. Nie wiem jak to wygląda od strony serwera, przypuszczam nie będzie problemu.
W description.lua mając dla malowania_1 coś takiego :
{"HB_F14_EXT_01", 0 ,"HB_F14_EXT_01",false};
Jeśli ten sam plik jest w malowaniu_2 to robimy tak:
{"HB_F14_EXT_01", 0 ,"../malowanie_1/HB_F14_EXT_01",false};
I plik się ładuję z pierwszego folderu, jeśli jest to identyczny plik to nie ma potrzeby kopiować tego samego plików do każdego malowania.
Z tego 1.2GB może zostać 200MB, jak widzę wiele plików jest wspólnych, zmieniają się malowania na kadłubach, statecznikach, hełmach. A to tylko jeden samolot dla jednej eskadry. Z MB339 podobnie.
2) Było by super mieć wszystko w paczkach dla OvGME (zipy ze ścieżkami folderów) dla łatwego instalowania.
W description.lua mając dla malowania_1 coś takiego :
{"HB_F14_EXT_01", 0 ,"HB_F14_EXT_01",false};
Jeśli ten sam plik jest w malowaniu_2 to robimy tak:
{"HB_F14_EXT_01", 0 ,"../malowanie_1/HB_F14_EXT_01",false};
I plik się ładuję z pierwszego folderu, jeśli jest to identyczny plik to nie ma potrzeby kopiować tego samego plików do każdego malowania.
Z tego 1.2GB może zostać 200MB, jak widzę wiele plików jest wspólnych, zmieniają się malowania na kadłubach, statecznikach, hełmach. A to tylko jeden samolot dla jednej eskadry. Z MB339 podobnie.
2) Było by super mieć wszystko w paczkach dla OvGME (zipy ze ścieżkami folderów) dla łatwego instalowania.
Próbowałem to zrobić w paczce dla VFA-313, ale jakoś mi to nie działa według klucza. Ten fragment na niebiesko ma się zacząć dwukropkiem i slashem "../" czy wpisać pełną ścieżkę do pliku? Musiałbym zobaczyć jeden przykład np. dla folderu "VFA-313_Poko 302", żeby powtarzające się tekstury brał z równoległego folderu np. "VFA-313_Qba 301".
TL:TR
Malowanie gdzie się tego nauczyłem:
https://www.digitalcombatsimulator.com/ ... d=22193724
Tu mam swoje działające.
Ścieżka dostępu do malowania_1
F14B VF-84 Jolly Rogers Gotcha Baby\CoreMods\aircraft\F14\Liveries\f-14b\VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000)
Ścieżka do malowania_2
F14B VF-84 Jolly Rogers Gotcha Baby\CoreMods\aircraft\F14\Liveries\f-14b\VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000) mat\
Tekstury są wyłącznie w malowaniu_1, malowanie_2 różni się deklaracjami w pliku description.lua, w folderze jest tylko description.lua dla matowej wersji.
F14B VF-84 Jolly Rogers Gotcha Baby\CoreMods\aircraft\F14\Liveries\f-14b\VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000)\description.lua
Zauważ że to malowanie szarpie część plików jeszcze z innego malowania, które należy mieć zainstalowane: VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)
A tu się dzieje cała magia:
F14B VF-84 Jolly Rogers Gotcha Baby\CoreMods\aircraft\F14\Liveries\f-14b\VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000) mat\description.lua
Malowanie gdzie się tego nauczyłem:
https://www.digitalcombatsimulator.com/ ... d=22193724
Tu mam swoje działające.
Ścieżka dostępu do malowania_1
F14B VF-84 Jolly Rogers Gotcha Baby\CoreMods\aircraft\F14\Liveries\f-14b\VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000)
Ścieżka do malowania_2
F14B VF-84 Jolly Rogers Gotcha Baby\CoreMods\aircraft\F14\Liveries\f-14b\VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000) mat\
Tekstury są wyłącznie w malowaniu_1, malowanie_2 różni się deklaracjami w pliku description.lua, w folderze jest tylko description.lua dla matowej wersji.
F14B VF-84 Jolly Rogers Gotcha Baby\CoreMods\aircraft\F14\Liveries\f-14b\VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000)\description.lua
Zauważ że to malowanie szarpie część plików jeszcze z innego malowania, które należy mieć zainstalowane: VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)
Code: Select all
livery = {
--Diffuse -----------------------------------
{"HB_F14_EXT_01", 0 ,"HB_F14_EXT_01",false};
{"HB_F14_EXT_02", 0 ,"HB_F14_EXT_02",false};
{"HB_F14_EXT_03", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_03",false};
{"HB_F14_EXT_04", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_04",false};
{"HB_F14_EXT_TAIL", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_TAIL",false};
{"HB_F14_WING_LEFT_01", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_WING_LEFT",false};
{"HB_F14_WING_RIGHT", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_WING_RIGHT",false};
{"HB_F14_LOD1_3in1", 0 ,"HB_F14_LOD1_3in1",false};
--{"HB_F14_LOD3_3in1", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_LOD3_3in1",false};
{"HB_F14_EXT_PHOENIXRAILS", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PHOENIXPYLONS",false};
{"HB_F14_EXT_DROPTANKS", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F-14_EXT_DROPTANK",false};
{"HB_F14_EXT_PYLONS", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PYLONS_01",false};
{"HB_F14_TCS", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_TCS_JR",false};
{"HB_F14_EXT_PILOT_HELMET", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PILOT_HELMET",false};
{"HB_F14_EXT_RIO_HELMET", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PILOT_HELMET",false};
{"HB_F14_EXT_PILOT_SUIT", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PILOT_SUIT",false};
--Roughmet --------------------------------------
{"HB_F14_LOD1_3in1", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_LOD1_3in1_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_01", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_01_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_02", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_02_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_03", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_03_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_04", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_04_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_TAIL", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_TAIL_RoughMet",false};
{"HB_F14_WING_LEFT_01", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_WING_LEFT_RoughMet",false};
{"HB_F14_WING_RIGHT", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_WING_RIGHT_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_DROPTANKS", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_DROPTANK_RoughMet",false};
{"HB_F14_TCS", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_TCS_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_PHOENIXRAILS", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_PHOENIXRAILS_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_LANTIRN_PYLON", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_LANTIRN_PYLON_RoughMet",false};
{"HB_F14_EXT_PYLONS", ROUGHNESS_METALLIC ,"HB_F14_EXT_PYLONS_01_RoughMet",false};
}
name = "VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000)"
--countries = {"USA", "RUS", "FRA", "UKR", "SPN", "NETH", "TUR", "BEL", "GER", "NOR", "CAN", "DEN", "UK", "GRG", "ISR", "ABH", "RSO"}
-- Original livery by Jack1 : https://www.digitalcombatsimulator.com/fr/files/3305094/?sphrase_id=20423154
A tu się dzieje cała magia:
F14B VF-84 Jolly Rogers Gotcha Baby\CoreMods\aircraft\F14\Liveries\f-14b\VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000) mat\description.lua
Code: Select all
livery = {
--Diffuse -----------------------------------
{"HB_F14_EXT_01", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000)/HB_F14_EXT_01",false};
{"HB_F14_EXT_02", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000)/HB_F14_EXT_02",false};
{"HB_F14_EXT_03", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_03",false};
{"HB_F14_EXT_04", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_04",false};
{"HB_F14_EXT_TAIL", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_TAIL",false};
{"HB_F14_WING_LEFT_01", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_WING_LEFT",false};
{"HB_F14_WING_RIGHT", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_WING_RIGHT",false};
{"HB_F14_LOD1_3in1", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000)/HB_F14_LOD1_3in1",false};
--{"HB_F14_LOD3_3in1", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_LOD3_3in1",false};
{"HB_F14_EXT_PHOENIXRAILS", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PHOENIXPYLONS",false};
{"HB_F14_EXT_DROPTANKS", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F-14_EXT_DROPTANK",false};
{"HB_F14_EXT_PYLONS", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PYLONS_01",false};
{"HB_F14_TCS", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_TCS_JR",false};
{"HB_F14_EXT_PILOT_HELMET", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PILOT_HELMET",false};
{"HB_F14_EXT_RIO_HELMET", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PILOT_HELMET",false};
{"HB_F14_EXT_PILOT_SUIT", 0 ,"../VF-84 Jolly Rogers AJ200 (1980)/HB_F14_EXT_PILOT_SUIT",false};
}
name = "VF-84 Jolly Rogers AJ200 (2000) mat"
--countries = {"USA", "RUS", "FRA", "UKR", "SPN", "NETH", "TUR", "BEL", "GER", "NOR", "CAN", "DEN", "UK", "GRG", "ISR", "ABH", "RSO"}
-- Original livery by Jack1 : https://www.digitalcombatsimulator.com/fr/files/3305094/?sphrase_id=20423154
Poniżej link do aktualnego skinu VFA-313. Zrezygnowaliśmy z personalizacji skinów per pilot z namalowanym nickiem pod kabiną oraz malowań CAG i XO, co znacznie zmniejszy wagę. Poprosimy o dołączenie nowej skórki do paczki / działu download Gildii i usunięcie starych skórek. Merci beaucoup.
@Glow - potwierdzam ja już wcześniej przerabiałem paczkę malowań 304-VBW i jest różnica w A-10C.
Zjechałem z 522 MB na 177 MB przy ośmiu malowaniach. Tak że mam już gotowe do wrzucenia na serwer.
Prośba do wrzucających linki, używajcie "odnośnik-"w menu pisanego posta. Wtedy jest tylko link a nie jakieś fory z białym tłem.
Poprawione, no no no - W
Zjechałem z 522 MB na 177 MB przy ośmiu malowaniach. Tak że mam już gotowe do wrzucenia na serwer.
Prośba do wrzucających linki, używajcie "odnośnik-"w menu pisanego posta. Wtedy jest tylko link a nie jakieś fory z białym tłem.
Poprawione, no no no - W
Ale w czym problem? Klikasz w prawy górny róg, a potem pobierz też prawym górnym rogu. Dwa kliknięcia zamiast jednego, ale za to jest podgląd struktury paczki. Była też prośba o niekoloryzowanie całości tekstu postu (prócz zaakcentowania czegoś), bo jeśli zmieni się image forum, to te wiadomości mogą przestać być czytelne.