Hancersky Range - Kaukaz

Opisy wszystkich poligonów uruchamianych na serwerze grupy Gildia DCS
Post Reply
User avatar
Hancer
Posts: 666
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 101 (224hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Pilot

304VBW Commanding Oficer

Overview Map

Image

UWAGA
Większość jednostek wroga odpala się po wejściu w strefy, zaznaczone na mapie.
Tankowce odpalamy z menu F10.


COMMs
  • BLUE
    • Kanał 1 - 242 MHz -> ogólny dla wszystkich
    • Kanał 2 - 238 MHz -> PvP Air
    • Kanały od 260 do 270 -> dowolne do wykorzystania dla każdego
  • RED
    • Kanał 1 - 239 MHz -> ogólny dla wszystkich
    • Kanał 2 - 238 MHz -> PvP Air
    • Kanał 3 - 238 MHz -> PvP Airport
Poligon PVP
  • Zasady walki PVP:
    • w strefie oznaczonej jako PvP ataki strony czerwonej na niebieską (oraz vice versa) mogą następować bez uprzedzenia
    • walka jest dozwolona tylko maszynami z przeciwnych koalicji, kolacji czerwona startuje z Mineralnye Vody
    • czerwoni ZAKAZ opuszczanie strefy PvP
    • istnieje możliwość spawnu w strefie na 20k - są to sloty Instant PvP w BLUE oraz RED

Lotniskowce
  • 1X STE Stennis_AI ; ICLS CH:1 ; COM: 127.500 MHz AM/ Marshal 127.500MHz
  • 2X STN CVN-72 Roosevelt; ICLS CH:3 ; COM:/ Marshal/LSO 128.000 MHz
  • 3X TRW Tarawa ; COM: 129 MHz AM
  • 4X STN USS Stennis (Old); ICLS CH:4 ; COM:/ Marshal/LSO 129.500 MHz
Tankery
  • Arco, [color=#FF8000244 MHz[/color], TC: 44Y, KC-135 MPRS, FG46
  • Texaco, 245 MHz, TC:45Y KC-135, LN70
  • Shell, 246 MHz, TC:46Y, KC-135, KM83
  • USS Arco, 240 MHz, TC:40Y, S-3B Tanker
  • USS Shell, 241 MHz, TC:41Y, S-3B Tanker
Poligony
  • Powietrze - Ziemia
    • A2G #1 MN 68, Bieslan
      Liczne cele znajdujące się na lotnisku.
      Uwaga na obronę przeciwlotniczą w różnej formie.
    • A2G #2 FH 27, Gudauta
      Kilka grup wroga bronionych przez manpady.
    • A2G #3 KN 66, dostępny Jtac 1
      Cele w dolinie mała miejscowość przez ujściem tamy, dolot możliwy wzdłuż rzeki

      Image

      Obrona znajduję się w górach otaczających dolinę, liczne SA-8

      Image
    • A2G #4 FH74, Sukhumi.

      Liczne cele na lotnisku, obrona przeciwlotnicza.

      Image

      Liczne posterunki wroga na drodze z Gali do lotniska

      Image
    • A2G #5 Gori, dostępny Jtac 3
      Cele na lotnisku bronione przez ręczne wyrzutnie pocisków przeciwlotniczych.
    • A2G #6 LP16, dostępny Jtac 4
      Cele znajdujące się na zachód od miejscowości Kislovodsk
      Dostępny Jtac 4, uwaga dolot do celu broniony od południa przez ZSU-23-4-Shilka

      Image

      Cele

      Image
    • SHIP Okrety wroga kwadrat CJ46
  • Powietrze - Powietrze
    • Nalchik-Mozdok
    • GF-FK
    • EL-CK
    • Liczne grupy wroga na zachód od CVN-72 Roosevelt
Strefa A2A zajmuję cały obszar północny, jednostki przechwytują każdą maszynę naruszającą wyznaczony przez ERW obszar. Jest to czerwony kolor na mapie poligonu "Sam Area", przebywanie w tym terenie wyzwala samoloty z lotnisk najbliższych naszej pozycji. Opuszczenie tej strefy kończy ataki na nas, nie jest to ograniczane czasowo.

Służba CSAR
  • Poligon zawiera skrypt https://github.com/ciribob/DCS-CSAR
  • Po katapultowaniu dowolnego gracza strony BLUE, jednostki MEDEVAC otrzymują stosowny komunikat o nowej misji CSAR
  • Poszukiwani nadają na zakresie częstotliwości/modulacji ADF
  • Na każdym FARPie znajdują się minimum 2 śmigłowce CSAR
  • misje CSAR są dostępne tylko dla slotów MEDEVAC BLUE
  • przebieg misji CSAR
    • Otrzymanie zgłoszenia via krótki komunikat in-game
    • Wybranie slotu/bazy SAR najbliżej rozbitka
    • Ustawienie odbiornika ADF na częstotliwość zgłoszoną przez rozbitka
    • Lot / poszukiwania, przy zbliżaniu rozbitek oznacza się niebieskim dymem
    • Podebranie rozbitka
    • Transport na najbliższe lotnisko lub FARP Blue
Last edited by Hancer on 2020-07-03 14:08, edited 49 times in total.

User avatar
VladMordock
Moderator
Posts: 2130
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 70 (137hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Marshaller

Jeszcze raz dziękuję i zamykam; propozycje zmian/zgłoszenia błędów prosimy zgłaszać w viewtopic.php?f=87&t=1816 lub bezpośrednio do hancer -a.

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Hancer
Posts: 666
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 101 (224hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Pilot

304VBW Commanding Oficer

POPRAWKI

(17.06.20) ver. HancerskiRange_01_08.miz

Poprawa kursu lotniskowców oraz tacan i zapisów.
Wrogowie dostępni w F10. Poprawiono wiatr na Senaki.


Proszę pisać w poście wszelkie niedociągnięcia oraz braki. Im więcej do mnie dociera tym szybciej sprawy zostają rozwiązane.
Last edited by Hancer on 2020-07-03 13:10, edited 59 times in total.

User avatar
VladMordock
Moderator
Posts: 2130
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 70 (137hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Marshaller

Panocku, dejcie proszę wersję z F-16 . ;)

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
panjapa
Posts: 55
Joined: 2019-08-23 08:57

Flights: 19 (54hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

SoM Pilot

Czy można prosci żeby domyślne malowanie miga21 było Polskie? :D

User avatar
panjapa
Posts: 55
Joined: 2019-08-23 08:57

Flights: 19 (54hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

SoM Pilot

Moze dodamy A4 (mod) zeby polatac? :D Niech chociaz na 1 z poligonow bedzie :p

User avatar
Nahen
Posts: 61
Joined: 2020-04-30 17:05

Flights: 1 (3hs)
Specialized in: F-15C



Gildia Spotter

Hancer myślę, że spadek fpsów to nie wina ustawionych wcześniej samolotów. Po wczorajszym "polataniu" stwierdziłem że kolejna rzecz "naprawiona" w ostatnim updejcie to fpsy... mam aktualnie o średnio 15-20 mniej niż miałem wcześniej bez względu na to gdzie się znajduje samolot. Ze stabilnych 40-50 aktualnie mam "stabilne" 20-30... "z dnia na dzień".

Zresztą jak ostatnio lataliśmy z Vegą, Sebą i Martinem - w piątek bodaj to mieliśmy takie "freezy" że szkoda gadać i to wszyscy w zasadzie. Skutkiem jednego z nich było rozbicie się Martina po zderzeniu z Sebą w ciasnej formacji. .
Last edited by Nahen on 2020-06-07 15:02, edited 1 time in total.

User avatar
Vega
Posts: 33
Joined: 2020-04-25 22:16

Flights: 5 (9hs)
Specialized in: F-15C



Gildia Pilot

Te "freezy" są szczególnie męczące na morzu, myślę że zmniejsznie liczby aktywnych lotniskowców mogło by pozytywnie wppłnąć na komort rozgrywki. Co ciekawe problem jest najbardziej widoczny przy maszynach nieobsługiwanych przez lotniskowce.
Moją propozycją jest zmniejszenie częstotliwości spawnowania maszyn startujących z Nalczyka i Mineralnych Wód, w zamian za zwiększenie umiejętności ich pilotów. Jeśli ktoś spróbuje się zapuścić na Rosyjską stronę gór, to może zostać łatwo przytłoczony ilością pojawiających się tam maszyn. A niestety by na nie zapolować, trzeba się zapuszczać głęboko, dlatego że piloci często uciekają z pola walki.
Pozdrawiam

Keep the blue side up.
VEGA
User avatar
Hancer
Posts: 666
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 101 (224hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Pilot

304VBW Commanding Oficer

Respa maszyn są jednostkowe, czyli jak wejdziesz w obszar zaznaczony na mapie - wystartuje myśliwiec w celu przechwycenia. Jest to pojedyncza maszyna która będzie ciebie atakować. Pozostaje ona jak odejdziesz z terenu lub oberwiesz ale tylko przez jakiś czas. Co do lotniskowców nie ma ich wiele ale musiałem dodać normalnego i dlatego są trzy.

Post Reply