ArmA3: Nowy system medyczny i nie tylko

Kącik niedzielnych fanów ArmA3 - zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnych rozgrywek

Image

Moderators: SQ_Arma_XO, SQ_Arma_CO

Post Reply
User avatar
TigeR
Posts: 142
Joined: 2019-07-02 12:14

Flights: 33 (160hs)
Specialized in: M-2000C



Gildia Rentier

VFA-418 Pilot

A3 Commanding Officer

Z racji tego, ze powoli staramy się dalej rozwijać rozgrywkę, szczególnie pod względem mechaniki, chcielibyśmy zaprezentować jedną z "nowości".

Jak zapewne część z Was już wie, od jakiegoś czasu planowaliśmy wprowadzić rozwinięty system medyczny, który pozwoli z jednej strony zwiększyć poziom wyzwań dla potencjalnych medyków jak i dać i dodatkowe możliwości w przypadku ratowania pacjenta/rannego. Taki zabieg można osiągnąć dzięki temu rozszerzeniu, które jest ciągle rozwijane i udostępnione w Workshop'ie. Mowa tutaj o modzie KAT.
Nie chcemy nikogo rzucać na głęboka wodę, a zmiany nie będą nagłe. W najbliższym czasie zostaną rozpisane treningi z systemu medycznego, dlatego bardzo zachęcamy do wzięcia w nich udziału, nawet osoby, które nie będą klasą medyka grać. Podstawowa wiedza jak i trochę wysiłku na polu bitwy pod nieobecność medyka, pozwoli uratować czy też zwiększyć szanse przeżycia poszkodowanego, dlatego jest to ważne.

Wraz z przedstawieniem nowego systemu medycznego, planujemy wprowadzić coś na wzór tego co posiada gildia pod względem DCS'a - Podział na typ misji HRP oraz LRP. W tym momencie gramy na drugim trybie, gdzie duża część ustawień ACE jest dostosowana tak, by mechanika nie była zbyt wymagająca. Uważamy, że nadszedł moment, w którym możemy wszyscy przejść poziom wyżej, i wprowadzać trudniejszą mechanikę, w pełni wykorzystywać mechanizm ACE i oddać klimat RP. Tak jak w przypadku systemu medycznego, tutaj również chcielibyśmy przygotować treningi, przedstawić co się zmieni oraz na co zwracać uwagę. Dodatkowo odpowiednia lista dotycząca ustawień LRP jak i HRP pojawi się na wiki oraz forum.

User avatar
Merlin
Posts: 24
Joined: 2020-01-26 10:30

Flights: 9 (32hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

304-VFW Reserve

A mi się odechciało grać ze względu na "te czy inne" systemy medyczne.
Zamiast grać tak jak w realu: nie wychylać się, ubezpieczać wzajemnie, przeprowadzać zwiad, dwa razy pomyśleć zanim coś się zrobi to hulaj dusza bo medyk mnie ożywi.
Gdzie tu realizm? Chyba że zamiast symulacji pola walki z udziałem piechoty bawimy się w ratowników? Tak to teraz wygląda że 1/2 czasu rozgrywki to ratowanie rannych.
Misje typu HRP nie powinny w ogóle pozwalać na leczenie. Ktoś kto obrywa kulę jest wyłączony z pola walki. U nas po ożywieniu lata jak nowy.
I jeszcze te płacze i wyzwiska osób które nie udało się uratować - ech... szkoda gadać.

Dostałeś kulkę, koniec zabawy - to jest realizm.

Pozdrawiam!

Post Reply