[2020-05-29 20:00] Red Hammer 2 - Next Wave

Moderators: SQ_Arma_CO, SQ_Arma_XO

Post Reply
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45




Gildia Rentier

Image

Nazwa wydarzenia: [2020-05-29 20:00] Red Hammer 2 - Next Wave

Data/godzina wydarzenia: 2020-05-29 20:00

Typ wydarzenia: Light Role Play

Organizator: TigeR

Serwer: Wybrany publiczny serwer gry

Sloty: 13/28

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=138&t=3485

Mapa:

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Kolejny etap inwazji. Tym razem naszym celem jest miasto Chapoi, a następnie najwieksze miasto w regionie - Le Port.

Lista obecności:

Obecni Nieobecni

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45




Gildia Rentier


Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer



Krótki bo krótki. Chronologicznie, Pozna faza rekonesansu w wiosce, przybycie zaopatrzenia, tankowanie i przezbrajania, ustalanie planu działania, dalszy atak, kick

Prośbą o wyłączenie anty cheata na serwerze bo chyba sprawia problemy

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45




Gildia Rentier

Teraz tekstowo. :)

Misja na bardzo duży plus - bardzo dobry balans, plan działań, praktycznie wszystko. Dzięki! :)

Drugie podziękowania dla mojej załogi : Viper, Łukasz - super współpraca, komunikacja oraz klimat; właśnie dla takich misji, w takim gronie uważam, że pojazdy w Armie to najlepsza część zabawy. :D

Idziemy z tą Armą w dobrym kierunku - oby tak dalej Panowie!

Bardzo, bardzo udany wieczór - dziękuję wszystkim i do następnego! :D

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Cat
Posts: 118
Joined: 2019-04-23 00:59




Gildia Pilot

Misja bardzo fajna, ciekawa, dobrze zbalansowana, jedyny minus jaki zauważyłem z mojej perspektywy to chyba obecność AI'ków i związane z nimi problemy. Bardzo podobało mi się to, że była to już trochę dłuższa operacja, moim zdaniem takie 2,5-3 godzinki w Armie to jest minimum. Kilka moich uwag/wniosków/propozycji:

• Było trochę sytuacji w których był burzony klimat/roleplay, nie chodzi mi np. o jakieś luźne rozmowy w czasie gdy nic się nie dzieje, tylko o te problemy z AI’kami, ale też przez takie ogólne rozprężenie i wygłupianie się momentami, rozumiem, że nie póki co nie gramy w Armie misji HRP, ale myślę, że trochę więcej tego roleplay’a i „wczuwania się”, fajnie wpłynęłoby na klimat rozgrywek
• Nie podobało mi się to rush’owanie w końcówce ("bo zaraz koniec misji, a już i tak długo gramy"), moim zdaniem to, że długo gramy, a ktoś już chciałby kończyć, nie jest żadnym powodem, aby wszyscy nagle czuli presję, że muszą się śpieszyć i psuć sobie zabawę, jeśli ktoś już dłużej nie może uczestniczyć w rozgrywce to moim zdaniem powinien o tym poinformować innych i po prostu rozłączyć się z serwerem, przenosząc ewentualnie swoje obowiązki na innego gracza (jeżeli rozłączyć się musi np. dowódca)
• Apeluję do wszystkich, aby chociaż w podstawowym stopniu zapoznali się z mechanikami systemu medycznego ACE’a, bo to znacznie zwiększy naszą sprawność, klimat i pozytywnie wpłynie na przeżywalność, nie mówię o tym, żeby zgłębiać wszystkie najdrobniejsze szczegóły, ale, żeby chociaż ogarnąć podstawy (stazy, bandaże, morfina, sprawdzanie tętna, RKO)
• Sporym problemem było to, że był tylko jeden medyk na 13 osób, więc musiał on prawie cały czas kogoś ratować, a gdyby padł to byłoby naprawdę słabo, bo tylko on może przetaczać krew, w takich sytuacjach, myślę, że co najmniej jedna osoba powinna przejść na slot medyka, żeby był mniej więcej jeden medyk na 6-7 osób (nie wiem czy akurat taka liczba jest dobra, nie mam dużego doświadczenia, ale tak mi się wydaje)
• Kwestia ta była już parę razy poruszana na TS’ie, ale myślę, że możnaby dorzucić skrzynkę z kilkoma celownikami do wyboru i umawiać się, że przed wyruszeniem z bazy dajemy sobie powiedzmy dwie minuty, kto chce, wybiera sobie celownik i o jakiejś tam godzinie się spotykamy w danym punkcie i zaczynamy, teraz i tak to wygląda tak, że sporo osób coś tam grzebie w skrzynkach, więc myślę, że dodanie celowników do wyboru nie wydłużyłoby za bardzo tego czasu, zwłaszcza jakby się umawiać, na ten ściśle określony czas na dostosowanie sprzętu
• Myślę, że możemy wyłączyć system BattleEye na serwerze, kolejny raz kogoś wywaliło, a chyba nie jest nam zbytnio potrzebny (przynajmniej na razie)
• Proszę też, o to, żeby zwracać uwagę na to o której godzinie zaczyna się misja, bo nie zawsze jest to 20:30

Dobra, to koniec mojego marudzenia, ogólnie rzec biorąc zabawa była przednia i był to bardzo miło spędzony czas 😉

“A pint of sweat will save a gallon of blood”
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45




Gildia Rentier

Cat wrote: 2020-05-30 14:42 • Było trochę sytuacji w których był burzony klimat/roleplay, nie chodzi mi np. o jakieś luźne rozmowy w czasie gdy nic się nie dzieje, tylko o te problemy z AI’kami, ale też przez takie ogólne rozprężenie i wygłupianie się momentami, rozumiem, że nie póki co nie gramy w Armie misji HRP, ale myślę, że trochę więcej tego roleplay’a i „wczuwania się”, fajnie wpłynęłoby na klimat rozgrywek
W czołgu na szczęście nas to ominęło tym razem, fajny klimat; widziałem za to, że jakiś "mądry inaczej" biegał w jakiejś masce wybranej pewnie z arsenału, nie chce mi się dochodzi do tego kto to był, ale podpinam się pod prośbę Cat-a ; trzymajmy Role-Play na tyle na ile to możliwe. :)

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
TigeR
Posts: 145
Joined: 2019-07-02 12:14




Gildia Rentier

Cat wrote: 2020-05-30 14:42 • Kwestia ta była już parę razy poruszana na TS’ie, ale myślę, że możnaby dorzucić skrzynkę z kilkoma celownikami do wyboru i umawiać się, że przed wyruszeniem z bazy dajemy sobie powiedzmy dwie minuty, kto chce, wybiera sobie celownik i o jakiejś tam godzinie się spotykamy w danym punkcie i zaczynamy, teraz i tak to wygląda tak, że sporo osób coś tam grzebie w skrzynkach, więc myślę, że dodanie celowników do wyboru nie wydłużyłoby za bardzo tego czasu, zwłaszcza jakby się umawiać, na ten ściśle określony czas na dostosowanie sprzętu
Zastanawiałem się nad tym, próbowałem się też dostosować ogólnie do uwag celników, dlatego często pytam kto co chciałby mieć albo jakie ma preferencje. W tej misji były dwa do wyboru. Mogę wrzucać/przemycać jakoś te celowniki (w zależności od startu misji, czasem jest tak jak ostatnio, czasem w pojazdach, czasem w powietrzu) by ktoś sobie przygotował tak jak chce, aczkolwiek jeżeli chodzi o AFRF to ciężko coś sensownego wybrać dla nich bo mają ubogi wybór w porównaniu do US Army, a też chce uniknąć tego, że ktoś będzie biegał z celownikiem z vanilli albo właśnie amerykańskim ;)
Pomyślę jak to zorganizować w moich misjach.

User avatar
Ronan
Posts: 377
Joined: 2018-08-12 22:10




Gildia Rentier

Cat wrote: 2020-05-30 14:42 • Nie podobało mi się to rush’owanie w końcówce ("bo zaraz koniec misji, a już i tak długo gramy"), moim zdaniem to, że długo gramy, a ktoś już chciałby kończyć, nie jest żadnym powodem, aby wszyscy nagle czuli presję, że muszą się śpieszyć i psuć sobie zabawę, jeśli ktoś już dłużej nie może uczestniczyć w rozgrywce to moim zdaniem powinien o tym poinformować innych i po prostu rozłączyć się z serwerem, przenosząc ewentualnie swoje obowiązki na innego gracza (jeżeli rozłączyć się musi np. dowódca)

Całkowicie się zgadzam !! ostatni rush nas zabił. Gdyby nie to to pewnie wszyscy by przeżyli :) MISJA SUPER !!!

Post Reply