Misja bardzo fajna, ciekawa, dobrze zbalansowana, jedyny minus jaki zauważyłem z mojej perspektywy to chyba obecność AI'ków i związane z nimi problemy. Bardzo podobało mi się to, że była to już trochę dłuższa operacja, moim zdaniem takie 2,5-3 godzinki w Armie to jest minimum. Kilka moich uwag/wniosków/propozycji:
• Było trochę sytuacji w których był burzony klimat/roleplay, nie chodzi mi np. o jakieś luźne rozmowy w czasie gdy nic się nie dzieje, tylko o te problemy z AI’kami, ale też przez takie ogólne rozprężenie i wygłupianie się momentami, rozumiem, że nie póki co nie gramy w Armie misji HRP, ale myślę, że trochę więcej tego roleplay’a i „wczuwania się”, fajnie wpłynęłoby na klimat rozgrywek
• Nie podobało mi się to rush’owanie w końcówce ("bo zaraz koniec misji, a już i tak długo gramy"), moim zdaniem to, że długo gramy, a ktoś już chciałby kończyć, nie jest żadnym powodem, aby wszyscy nagle czuli presję, że muszą się śpieszyć i psuć sobie zabawę, jeśli ktoś już dłużej nie może uczestniczyć w rozgrywce to moim zdaniem powinien o tym poinformować innych i po prostu rozłączyć się z serwerem, przenosząc ewentualnie swoje obowiązki na innego gracza (jeżeli rozłączyć się musi np. dowódca)
• Apeluję do wszystkich, aby chociaż w podstawowym stopniu zapoznali się z mechanikami systemu medycznego ACE’a, bo to znacznie zwiększy naszą sprawność, klimat i pozytywnie wpłynie na przeżywalność, nie mówię o tym, żeby zgłębiać wszystkie najdrobniejsze szczegóły, ale, żeby chociaż ogarnąć podstawy (stazy, bandaże, morfina, sprawdzanie tętna, RKO)
• Sporym problemem było to, że był tylko jeden medyk na 13 osób, więc musiał on prawie cały czas kogoś ratować, a gdyby padł to byłoby naprawdę słabo, bo tylko on może przetaczać krew, w takich sytuacjach, myślę, że co najmniej jedna osoba powinna przejść na slot medyka, żeby był mniej więcej jeden medyk na 6-7 osób (nie wiem czy akurat taka liczba jest dobra, nie mam dużego doświadczenia, ale tak mi się wydaje)
• Kwestia ta była już parę razy poruszana na TS’ie, ale myślę, że możnaby dorzucić skrzynkę z kilkoma celownikami do wyboru i umawiać się, że przed wyruszeniem z bazy dajemy sobie powiedzmy dwie minuty, kto chce, wybiera sobie celownik i o jakiejś tam godzinie się spotykamy w danym punkcie i zaczynamy, teraz i tak to wygląda tak, że sporo osób coś tam grzebie w skrzynkach, więc myślę, że dodanie celowników do wyboru nie wydłużyłoby za bardzo tego czasu, zwłaszcza jakby się umawiać, na ten ściśle określony czas na dostosowanie sprzętu
• Myślę, że możemy wyłączyć system BattleEye na serwerze, kolejny raz kogoś wywaliło, a chyba nie jest nam zbytnio potrzebny (przynajmniej na razie)
• Proszę też, o to, żeby zwracać uwagę na to o której godzinie zaczyna się misja, bo nie zawsze jest to 20:30
Dobra, to koniec mojego marudzenia, ogólnie rzec biorąc zabawa była przednia i był to bardzo miło spędzony czas