Panzer Platoon 2

Moderators: SQ_Arma_CO, SQ_Arma_XO

Post Reply
User avatar
Sancho
Posts: 226
Joined: 2019-12-04 19:32

Flights: 196 (650hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Instruktor

273rd Pilot

3ACS Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

Image

Nazwa wydarzenia: [2021-01-24 20:00] Panzer Platoon 2

Data/godzina wydarzenia: 2021-01-24 20:00

Typ wydarzenia: Light Role Play

Organizator: ElSanchoPancho

Serwer: N/A

Sloty: 19/25

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=143&t=4434

Mapa:

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Misja o 20:00 Po uzupełnieniu strat Pluton rusza dalej w kierunku Gór Takistanu gdzie musi pomóc garnizonowi lotniska które jest atakowany przez Armie Takistanu.Dodatkowo upadający Takistanu coraz chętniej daje cywilom dostęp do broni żeby wyniszczyć przeciwnika.Po ostatnich walkach w mieście HQ udało się zamontować na naszych czołgach ulepszenia TUSK oraz BUSK dzięki którym będziemy mieć większe szanse na przeżycie w mieście

Lista obecności:

Obecni

<3 Kiowa Warrior


Potężny Setup:
Nowy Setup Taki mocny ze nie trzeba wymieniac.DCS dalej dobrze dziala.

Onwards and Upwards
User avatar
Sancho
Posts: 226
Joined: 2019-12-04 19:32

Flights: 196 (650hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Instruktor

273rd Pilot

3ACS Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

Dzięki za Przyjście i przyjemny wieczór z Armą.

(Jeszcze) Kapitan Mordoshvili postanowił wezwać wsparcie z uwagi na ciężkie straty.HQ obiecało Wysłać wsparcie "odpowiednie do sytuacji" więc były Pluton Pancerny czeka na wsparcie które miejmy nadzieje przyjedzie odpowiednio szybko.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

<3 Kiowa Warrior


Potężny Setup:
Nowy Setup Taki mocny ze nie trzeba wymieniac.DCS dalej dobrze dziala.

Onwards and Upwards
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Misja zapowiadała się dobrze, a nawet bardzo dobrze. Po części pierwszej, którą pokonaliśmy z niewielkimi stratami, byłem przekonany, że i część druga nie będzie dla nas problemem, niestety... mocno się pomyliłem.

Początek wypadł sprawnie. Tutaj przepraszam za zamieszanie z saperem, przyznam szczerze, że m.in. gildiowe tematy spowodowały wczoraj, iż "machnąłem się" o 30min w godzinie startu misji i nie byłem do niej wystarczająco przygotowany, a już na pewno skoncentrowany. Dodatkowo uciekł mi na odprawie motyw sapera oraz możliwości jego wykorzystania. Porażka, Mordashishwili, porażka... :?

Potem było już tylko gorzej; niewłaściwie pokryte sektory (biorę winę na siebie) przez Talon 1 oraz Talon 2 były moim zdaniem przyczyną ostrzelania konwoju z RPG. Totalne zamieszanie, utrata dwóch pojazdów, krew, chaos, kule świszczące nad głową - zupełna utrata kontroli nad sytuacją. Szybkie przeformowanie i wymarsz do miasteczka na rozdrożu. Tutaj stosunkowo udany szturm na barykadę oraz przejęcie miasta i... czekanie, aż piechota się "połata".

Kontynuowaliśmy marsz: Abrams, Bradley oraz piechota (wraz z ocalałymi z Talon 1 oraz Talon 2). Po wydaniu rozkazu Talon 5 (Spring) przejęcia punktu obserwacyjnego, dostaliśmy się wszyscy w szaleńczy ogień przeciwnika z niewielkiej grupy zabudowań. Piechota przygwożdżona ogniem ciągłym, Abrams odbierający ataki BRDMów oraz piechoty od frontu i non-stop schodzący ze stoków przeciwnicy wspierani przez kilka czołgów. Chaos komunikacyjny, organizacyjny oraz upadek struktury dowodzenia spowodowały przejście do defensywy, w której tkwiliśmy praktycznie do końca misji. Następnie po olbrzymich stratach oraz po utracie kolejnego Abramsa, udało nam się w końcu przejąć inicjatywę i szybkim szturmem przejąć punkt zaopatrzenia, w którym postanowiliśmy nocować.

Winę za porażkę biorę na siebie, przyjmuję jednocześnie degradację i w kolejnych 3 misjach nie będę wskakiwał na HQ.

Na plus:
  • załoga Tusk 4 - good job, jedyny pojazd, który dotrwał do końca skutecznie zapewniając piechocie wsparcie ogniowe, a w dwóch krytycznych momentach ratujący nas przed czołgiem w trybie S&D (mała uwaga: wytłumaczcie proszę kierowcy, żeby nie piłował tak tego silnika na "trójce" ;) ).
  • Fast Dust - z tego co widziałem sprawne i zacne medykowanie
  • Misja - Sancho misja bardzo git; gdyby nie wspomniane błędy w samej walce potoczyłoby się to pewnie zupełnie inaczej - keep up the good work



Z uwag do mechaniki rozgrywki (luźne sugestie, up to you):
  • wiem, że może to wynikać z braku wiedzy po zmienie konfiguracji, ale moim zdaniem leczenie rannych trwa zbyt długo - to moim zdaniem za dużo nie wnosi, a bardzo, bardzo spowalnia przebieg misji i choć lubię Armę za "slow pace" to momentami długie oczekiwanie na postawienie na nogach rannych, mocno się przeciągało
  • dajcie proszę saperki/możliwość kopania okopów, na te pustynne misje (i nie tylko) to dobry wyrównywacz balansu z AI
Dzięki i do następnego! 8-)

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 472 (1241hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki za misje ..... Tusk-4 driver M2A3 Bradley /BUSK ( sir co do piłowania go na biegu do raczej " nie piłuj go więcej na jedynce nie na trójce heeeeee "
sir yes sir !! ;) .....
Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
attyla
Posts: 29
Joined: 2018-12-04 18:11

Flights: 8 (75hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Saper niestety nie dostał narzędzi do rozminowywania, dopiero naprędce zorganizowane poszukiwania zaowocowały skonstruowaniem tymczasowego narzędzia :)
Myślę że limit medyków powinien wynosić 1:6 na misji.

User avatar
Cat
Posts: 118
Joined: 2019-04-23 00:59

Flights: 160 (452hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

Misja znowu bardzo bardzo fajna. Niestety Talon 3 nie otrzymał potrzebnej krwi na czas i straciliśmy jednego z załogantów, a później nasz czołg wybuchnął bez powodu. Stało się to samo co na początku misji (z tego powodu był restart), nie wiem czemu akurat nam przytrafiło się to aż dwa razy... Czy to jest jakiś znany bug i czy są może jakieś zasady (czego nie robić lub co robić), pomagające go uniknąć?

“A pint of sweat will save a gallon of blood”
Post Reply