Page 3 of 6

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-24 20:33
by Foka
Chciałbym zaznaczyć, że uważam dodanie slotów Red za bardzo zły pomysł. Na zwykłych poligonach mamy strefy PvP i kto chce się na nich bawi, a kto nie chce ten nie. I jakoś zwykle świecą one pustkami. Teraz wmusza się w nas walkę PvP, mimo że momentami z AIkami bywa ciężko.
Ja PvP nie lubię i nie będę się w to bawił, jak na slotach Red będą ludzie agresywnie atakujący Blue, po prostu nie będę na tym poligonie latał.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-24 20:39
by Bartek16194
Foka wrote: 2021-06-24 11:51 Na Mozdoku SA-8 spawnuje się w wodzie i jak zaczyna coś wybuchać w okolicy to pływa w kółko i czasem wyjeżdża na ląd.
Poprawimy przy następnym update.
Foka wrote: 2021-06-24 11:51 Fajnie by było pododawać w grupach BLUE spawnujących się na zdobytych lotniskach, na których są tylko baterie HAWK i nic więcej, ze dwóch czołgów, żeby sprzątały takie kwiatki:
W 0.9.6 grupy zostały przebudowane.
Foka wrote: 2021-06-24 20:33 Chciałbym zaznaczyć, że uważam dodanie slotów Red za bardzo zły pomysł. Na zwykłych poligonach mamy strefy PvP i kto chce się na nich bawi, a kto nie chce ten nie. I jakoś zwykle świecą one pustkami. Teraz wmusza się w nas walkę PvP, mimo że momentami z AIkami bywa ciężko.
Ja PvP nie lubię i nie będę się w to bawił, jak na slotach Red będą ludzie agresywnie atakujący Blue, po prostu nie będę na tym poligonie latał.
Ile ludzi tyle opinii, każda się liczy. Poligon jest głownie PvE ale PvP nie zaszkodzi, chyba że zaszkodzi to będziemy się martwić.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-24 20:41
by Foka
W tej chwili chciałem polecieć sobie SEADa, ale na przeciw miałem 3 Hornety z graczami. Sorry, wracam na gildiański.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-24 22:01
by Foka
Na Sochi Hornety z grupy Cold 2 - nie da się wejść na sloty.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-24 22:34
by Foka
Jestem szczerze ciekawy jak ten radar ma prawo działać - SA-6 na płd-wsch od Maykopu

Image

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-25 08:10
by Poko
Foka wrote: 2021-06-24 20:33 Chciałbym zaznaczyć, że uważam dodanie slotów Red za bardzo zły pomysł. Na zwykłych poligonach mamy strefy PvP i kto chce się na nich bawi, a kto nie chce ten nie. I jakoś zwykle świecą one pustkami. Teraz wmusza się w nas walkę PvP, mimo że momentami z AIkami bywa ciężko.
Ja PvP nie lubię i nie będę się w to bawił, jak na slotach Red będą ludzie agresywnie atakujący Blue, po prostu nie będę na tym poligonie latał.
Można poprosić kogoś kto aktualnie też tam lata (ma właśnie zamiar) o eskortę/cap? Chyba o to m.in. chodziło w aspołecznym, żeby się organizować w większe package? Alternatywnie zostaje gildianski/hancerski jeśli nie lubisz pvp. Szkoda.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-25 10:16
by Foka
Tylko czasami latają 1-3 osoby. Mogą latać w innym miejscu poligonu. Mogą nie chcieć, nie umieć robić CAP.
Wczoraj była sytuacja kiedy jeden z CAPa spadł, jeden był na lotnisku, jeden gdzieś przy lotniskowcu i ja sam w A/G miałem przed sobą 4 AI i 3 graczy. No super zabawa.
Aktualnie nie widzę możliwości latania A-10 na tym poligonie.

Lotniska (I od niedawna porty) są tak obsadzone SAMami i AAA, że sama walka z nimi to wyzwanie.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-25 15:12
by Haisu
Ze swojej strony powiem tylko tyle, że jak widzę, że na poligonie jest w ogóle opcja PvP to nie wchodzę, mam za mało czasu na to, żeby się jeszcze z graczami przepychać na poligonach.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-25 15:15
by Bartek16194
Nie wszystko jest dla każdego. Polatamy zobaczymy

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-25 16:08
by Barus
Każdy kij ma dwa końce. Formuła bez strony Red jest tylko i wyłącznie jako poligon AG który po krótkim czasie się znudzi bo nie będzie nowych terenów. Ponadto, nie oszukujmy się ale latając na AIki w DCS wiesz jak się zachowują i dodatkowo na tym samym poligonie po raz enty będziesz wiedział dokładnie co mogą zrobić.

Strona Red pozwala na większa integrację ludzi, planowanie zadań i myślenie o tym że po drugiej stronie też jest przeciwnik myślący i może zrobić coś nieszablonowanego, a nie lecieć na pałę

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-25 16:22
by Foka
Barus wrote: 2021-06-25 16:08Strona Red pozwala na większa integrację ludzi, planowanie zadań i myślenie o tym że po drugiej stronie też jest przeciwnik myślący i może zrobić coś nieszablonowanego, a nie lecieć na pałę
Image

Może w piątki wieczorem, kiedy nie ma misji i będzie na poligonie ~10 osób. Zwykle latamy w 3-4 i jak 1-2 przejdzie do Red to jest koniec latania.

Dla śmigieł i A-10 tak naprawdę jeden Red to koniec latania.

Jak masz 2-3 na CAPie też jest do dupy, bo są trzy opcje:
1. Spadną - A/G nie ma osłony
2. Wygrają, Redzi się zespawnią, wygrają, Redzi się zespawnią, a CAP nie ma już paliwa i rakiet i RTB - A/G nie ma osłony
3. Wygrają, Redzi się zespawnią, CAP poleci na lotnisko się przezbroić, ale Redzi będą szybciej w powietrzu - A/G nie ma osłony

Takie synchronizacje i zgrywanie się może być fajne na HRP, a nie na poligonie z nielimitowanymi spawnami. To może działać przy 20-30 osobach na serwerze, nie przy 10.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-06-27 14:39
by Foka
Jeśli lotnisko zostaje zajęte przez Blue i spawnują się nasze jednostki, a na lotnisku pozostają jakieś jednostki Red (np. ciężarówki), to są one traktowane jako Blue. Po zajęciu Krasnodaru zniszczyłem ciężarówkę Red i zostałem zestrzelony przez naszego Geparda.
Wcześniej na Anapie podobnie wykańczałem pozostawione ciężarówki to nasze Gepardy mnie lockowały.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-07-24 16:13
by Foka
Texaco 2-1 (MPRS w rejonie Senaki) nie odpowiada na 308,1 MHz.

Nadal nie działa komunikacja z ATC, co w nocy bardzo utrudnia lądowania. IMO to wina skryptu LSO, bo jak się klika w ... zamiast nazw lotnisk, to AI zgłasza się jak do lotniskowca. Proponuję usunąć LSO z tego poligonu, bo nie jest on najistotniejszym elementem dla tej misji, a jest tu dużo lotów w nocy.

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-07-24 18:12
by Bartek16194
Foka wrote: 2021-07-24 16:13 Texaco 2-1 (MPRS w rejonie Senaki) nie odpowiada na 308,1 MHz.

Nadal nie działa komunikacja z ATC, co w nocy bardzo utrudnia lądowania. IMO to wina skryptu LSO, bo jak się klika w ... zamiast nazw lotnisk, to AI zgłasza się jak do lotniskowca. Proponuję usunąć LSO z tego poligonu, bo nie jest on najistotniejszym elementem dla tej misji, a jest tu dużo lotów w nocy.
1. Zerknę
2. Można spróbować
Przy 0.9.7A wejdą obie zmiany

Re: Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja

Posted: 2021-07-24 18:53
by Foka
Super, dzięki, tylko daj nam zdobyć letniska, które już obiliśmy :)