Behind the enemy line

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Hancer
Joined: 2018-09-07 17:18

Flights: 84 (184hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Pilot

302 Dowódca

2019-12-25 15:06

Image

Al Banser organizacja paramilitarna współpracująca z niektórymi państwami rejonu.
Doktryna tej organizacji to rozszerzanie wpływów na państwa posiadająca zasoby naturalne.
Rozwijała się w środkowej części rejonu zatoki perskiej, łączyła na początku pod płaszczykiem religi małe państewka, by przerodzić się w dyktaturę. Opanowanie części rejonu pozwoliło organizacji rozwinąć skrzydła, poparcie co nie których bogatych rządów, dało możliwość zakupu sprzętu wojskowego.

Nasz wywiad od początku powstania Al Banser zbierał dane na temat przywódców oraz posiadanego sprzętu.
Ponieważ sytuacja w rejonie zaostrzyła się, zostaliśmy zmuszeni ewakuować nasze bazy z niektórych państw w bezpośrednim sąsiedztwie Al Banser.

Operacja została przerwana, ponieważ nastąpił atak na jeden z naszych oddziałów pozostałych w rejonie.
Ostatnie dane przesłane przez "Delta" wskazywały, że doznały ciężkich strat, nie można nawiązać z nimi łączności, żeby nie narażać na wykrycie.

Start Misji 16/01/20 Godzina 20:30

Zarys sytuacyjny.

Obecna sytuacja nie przedstawia się dobrze, w rejonie pozostały tylko nieliczne nasze jednostki.
Grupa lotniskowców została zawrócona oraz transportowce, które przeprowadzały ewakuację.
Pozostałe w rejonie jednostki będą miały za zadanie dotarcie odciętej grupy oraz przejęcie jej i ewentualna eskorta poza nieprzyjazny rejon.
Zadanie nie będzie łatwe, gdyż okolica jest naszpikowana jednostkami wroga.
Liczne stacje radiolokacyjne oraz patrole powietrzne stanowią największe zagrożenie.
Grupa ratunkowa oraz jednostki szturmowe muszą przedostać się przez linie wroga, tworząc korytarz.
Grupy z lotniskowców zapewnia wsparcie z powietrza oraz zniszczą stację radarowe w bezpośredniej bliskości rejonu ewakuacji.
Panowie w tej operacji wszystkie jednostki muszą ściśle współpracować, grupa A-10 tworzy wyłom w jednostkach wroga, poprzez który przechodzą jednostki transportowe. W tym samy czasie F/A-18C niszczą radary wroga oraz sprawdzają rejon wejścia grupy ratunkowej.
Po rozpoczęciu naszego ataku możemy spodziewać się reakcji Al Baser, w pobliżu znajduję się lotnisko, na którym mogą stacjonować liczne jednostki wroga.


Image

ZADANIA GRUP

CHEVY
2 x F/A-18C

Wywiad donosi, że wróg otrzymuje stałe morskie zaopatrzenie, zadaniem waszej grupy jest wytropienie i zniszczenie statków transportowych zmierzających do zachodniego wybrzeża.

COLT
2 x F/A-18C

Startujecie jako pierwsi z lotniskowca Forrestal, macie za zadanie eliminację stacji radarowych w bezpośredniej bliskości obszaru podjęcia.
Po drodze do celu misji zalecane tankowanie.
Po eliminacji radarów należy w miarę możliwości wspomagać nasze jednostki w patrolowaniu przestrzeni podjęcia naszej grupy.

DODGE
2 x F-14B

Mamy informację, że Al Baser często otrzymuję wsparcie drogą powietrzną, zadaniem na dziś jest skanowanie obszaru na zachód od waypoint 2.
Niszczymy wszelkie cele zbliżające się do wybrzeża z dalekiej odległości. Musicie też zapewnić wsparcie powietrzne rejonu działań naszych jednostek.
Operujecie w rejonie CAP Gamma.

ENFIELD
2 x JF-17

Osłona powietrzna grup ratunkowych.
Startujecie po Uzi i wymagany jest bezpośredni kontakt z osłanianymi jednostkami.
Na północ od terenu podjęcia naszej grupy można się spodziewać silnej obrony przeciwlotniczej, zalecanie niezapuszczanie się w ten rejon.
Uzbrojenie A/A, nie przewidujemy przezbrajania, ponieważ ciała operacja ma być w miarę możliwości szybka.

FORD
2 x F/A-18C

Patrol powietrzny w rejonie działań naszych grup, pomiędzy waypoint 2-3. Na północ od obszaru działań można się spodziewać silnej obrony przeciwlotniczej. Staramy się nie zapuszczać w ten rejon i niszczenie celów tylko bezpośrednio zagrażających naszym jednostką.
CAP Beta

MEDEVAC
4 x UH-1H

Po starcie z lotniska udajecie się w rejon holdingu, gdy grupa Uzi zrobi wyłom, poprzez niego przedostaniecie się na stronę wroga.
Zalecany niski przelot z uwag na możliwe niedostrzeżone jednostki wroga.
Obszar podjęcia naszych jednostek może być oznaczony poprzez radiolatarnie (wywoływane z menu), ale z uwagi na możliwość przechwycenia pozycji jednostek zalecane jest niekorzystanie z tej metody, jeżeli możliwe jest dotarcie do nich.
Waypoint macie wyznaczony, ale możliwe, że nie będzie on dokładny. Dlatego teren ukrywania się będzie oznaczony flarami.
Bezpośrednie wparcie zapewnia wam grupa Uzi, zalecany kontakt radiowy.

PONTIAC 1
2 x F/A-18C

Startujecie jako pierwsi z lotniska Liwa Airbase, lecicie na wschód CAP miedzy waypoint 2 - 3.
Uzbrojenie A/A, osłaniacie północ oraz północny-wschód.
Tankowce na północ od waszego capa.
Z grupa Pontiac 2 działacie wymienię jeżeli będziecie musieli zejsc do tankowca lub na przezbrojenie.
Zalecany kontakt radiowy z grupą Pontiac 2.

PONTIAC 2
2 x F-16C

Startujecie j15 minut po Pontiac 1 z lotniska Liwa Airbase, lecicie na wschód CAP miedzy waypoint 2 - 3.
Uzbrojenie A/A, osłaniacie północ oraz północny-wschód.
Tankowce na północ od waszego capa.
Działacie wymienię z Pontaic 1, osłaniając ten teren w razie udania się do tankowca lub przezbrojenia.

SPRINGFIELD 1
1 x F-14B

Patrol powietrzny w rejonie działań naszych grup, pomiędzy waypoint 2-3. Na północ od obszaru działań można się spodziewać silnej obrony przeciwlotniczej. Staramy się nie zapuszczać w ten rejon i niszczenie celów tylko bezpośrednio zagrażających naszym jednostką.
Na CAP Alfa startujecie jako pierwsi.

UZI
4 x A-10C

Wasza grupa dziś musi wykonać precyzyjne cięcie w liniach wroga, które umożliwi przejście naszej grupie ratunkowej.
Następnie wspieracie nasze śmigłowce w drodze do celu i powrót.
Wchodzicie do akcji dopiero gdy nasza osłona będzie na miejscu, Cap Beta oraz Cap Pontiac.

CZĘSTOTLIWOŚCI

Chevy 302 MHz
Colt 304 MHz
Dodgie 121 MHz
Enfield 122 MHz
Ford 306 MHz
Medevac 33 MHz
Pontiac 1 310 MHz
Pontiac 2 312 MHz
Springfield 1 308 MHz
Springfield 2 120 MHz
Uzi 34 MHz

Awacs 255 MHz
Awcas (JF-17) 254 MHz

Arco 251 MHz TCN: 51
Texaco 251 MHz TCN:52
Shell 251 MHz TCN:53

Stennis_AI 127.5 MHz ICLS:1 TCN:1
USS Stennis 128 MHz ICLS:3 TCN:3

METEO

Data misji 9/01/2020
Godzina startu 9:30
Wiatr zmienny wschodni o sile 15-20 ktn.
Zachmurzenie umiarkowane, do silnego możliwość opadów.

CF:https://drive.google.com/open?id=1nG030 ... g-u_Cmh5fw
Last edited by Hancer on 2020-01-17 18:03, edited 8 times in total.

User avatar
Hancer
Joined: 2018-09-07 17:18

Flights: 84 (184hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Pilot

302 Dowódca

2020-01-13 18:53

UPDATE

Cele powietrzne są wyzwalana obszarowymi trymerami, ma to zapobiegać respieniem się jednostek randomowo.
W wypadku małej frekwencji, grupy będą połączone i część zlikwidowana.
Zmiana godziny rozpoczęcia misji na 20:30
W miarę możliwości proszę o wchodzenie na slot Awacs, pilotów którzy przedwcześnie wypadli z misji.

Dodano slot Springfield 2 Mig-21Bis.
Wrzucony plik CombatFlite.
Last edited by Hancer on 2020-01-16 09:48, edited 5 times in total.

User avatar
Mal
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 103 (253hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

CSAR Pilot

203 Executive Officer

2020-01-14 16:14

Moim zdaniem 21:00 w czwartek to troche pozna godzina do tego briefing to start bedzie 21:30 wiekszosc osob w piatek wstaje do roboty do tej pory przyjelo sie ze misje zaczynaja sie 20:30

User avatar
Sowin
Joined: 2018-07-02 12:40

Flights: 62 (143hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA313 Pilot

2020-01-16 07:42

Czy możesz wrzucić plik combat flite z misją?

Post Reply