THE TWILIGHT OF THE EUROPEAN ORDER 09

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Image
Kampania pomiędzy fikcyjnymi grupami BLUE CATO, RED CCCF oraz GREEN ISAC, rozgrywana w 1989 roku w chwili inwazji ISAC na Gruzję. Zachęcam do przeczytania briefingu do całej kampanii który stanowi niejako tło fabularne do wydarzeń które nadejdą w czasie kampanii i dodatkowo powinno rozwiać to wszelkie wątpliwości. Dodatkowo pragnę zaznaczyć to, że w samej misji będą znajdować się siły Blue oraz Red, nie oznacza że są oni swoimi przeciwnikami :).



OPIS KAMPANII:


https://docs.google.com/document/d/1UCu ... 34hmt3oi9u

BRIEFING:

Briefing wkrótce

Istnieje możliwość dostawienia slotów na samoloty które występują już w wydarzeniu.

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Zamieniłem flight migów21 na flight M-2000C

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

THE TWILIGHT OF THE EUROPEAN ORDER 09

Kolejna część operacji w czasie inwazji Kalifatu ISAC na teren CCCF. Siły Green w dalszym ciągu napierają na stronę czerwoną i zajmują coraz większe połacie ich terytorium, w międzyczasie siły BLUE osiągają pierwsze sukcesy na terenie Turcji, ponadto oddziały Marines zabezpieczył przyczółki na wybrzeżu i przymierzają się do zajęcia mocno uszkodzonego lotniska Sochi-Adler. We wcześniejszych etapach kampanii udało się wyeliminować dużą część ich obrony przeciwlotniczej oraz większość operacyjnych statków powietrznych, jednak teren jest wziąć naszpikowany mobilnymi SAMami i oddanymi fanatykami strony green.

W czasie misji do zrealizowania będą 3 główne misje:

1. Zabezpieczenie przestrzeni powietrznej w rejonie Sochi - pozwoli to bezpiecznie operować w rejonie pozostałym lotom, tutaj oprócz flightów CAP konieczna jest również jest wcześniejsza eliminacja mobilnych SAMów przez loty SEAD. Nie znam pozycji tych pojazdów, a istnieje prawdopodobieństwo że znajdują się one w rejonie w którym będą przebywać nasze CAPy
2. Eliminacja stacji SA-10 która zabezpiecza skład broni jądrowej
3. Bezpośrednie wsparcie lotnicze oddziałów Marines
4. Zabezpieczenie logistyczne/transportowe/medyczne oddziałow Marines

AIR TASKING ORDER
Callsign Aircraft Task Frequency TACAN/ICLS
WIZARD (AI) E-3 AWACS 253.250 -
OVERLORD (AI) E-3 AWACS 253.150 -
MAGIC (HUMAN) E-3 AWACS 253.800 -
CVN-71 Theodore Roosevelt Nimitz Class Carrier 127.500 1X / ICLS 1
CVN-72 Abraham Lincoln Nimitz Class Carrier 128.500 2X / ICLS 2
LHA-1 Tarawa Tarawa Class Assault Ship 129.500 3X
LHA-2 Saipan Tarawa Class Assault Ship 130.500 4X
FOB Moscow - - 123.750 -
TEXACO 1 KC-130 TANKER 259.200 100X
TEXACO 2 KC-130 TANKER 259.400 101X
TEXACO 3 KC-130 TANKER 259.600 102X
SHELL KC-135 TANKER 259.800 103X
FORD 1 F/A-18C DEAD 288.100 -
FORD 2 F/A-18C SEAD 285.400 -
FORD 3 F/A-18C SEAD 285.500 -
ENFIELD 1 F/A-18C BARCAP 284.250 -
ENFIELD 2 F/A-18C BARCAP 284.500 -
ENFIELD 3 F-14B BARCAP 284.750 -
ENFIELD 4 F-14B BARCAP 284.830 -
PONTIAC 1 F-16 OCA 131.200 -
PONTIAC 2 F-16 STRIKE 131.300 -
CHEVY 1 AV-8B CAS 283.100 -
CHEVY 2 A-10 CAS 283.500 -
SPRINGFIELD 1 M-2000C INTERCEPT 295.500 -
SPRINGFIELD 2 F-15C BARCAP 295.750 -
BEEPER 1 MI-8MTV2 TRANSPORT YADRO 1 -
UZI 1 UH-1H CSAR 30.000 -

METAR:
12014KT 3000 FG SN CAVOK M2 Q999 RMK BLU=

DANE PODSTAWOWE
Mapa teatru działań:
Image

COMBAT FLITE:
https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7kifAz ... Q?e=CLww7a

ZADANIA


FORD 1

Zadaniem lotu 1 FORD 1 jest eliminacja zestawu SA-10 broniącego składowiska broni jądrowej, jesteśmy w posiadaniu jedynie pojedynczych danych wywiadowczych w postaci zdjęć wykonanych 10 dni temu, nie jest powiedziane że całość wygląda identycznie na dzień wykonywania misji. W chwili przekroczenia przez was granicy CAPów jest możliwość że wróg będzie w stanie zareagować na waszą obecność z lotnisk Maykop i Mineralnye Vody, jednak ich odległość jest na tyle znaczna, że w chwili gdy wrogie flighty wystartują, wy powinniście własnie przystępować do eliminacji celów - dlatego należy robić to dość żwawo.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28

Trasa:
WPT 1 - IP (linia sojuszniczych CAPów)
WPT 2 - TGT
WPT 3 - EXIT POINT (linia sojuszniczych CAPów)
WPT 4 - B/E

Image
Image



FORD 2

Zadaniem lotu FORD 2 i FORD 3 jest wykrycie i unieszkodliwienie wszystkich mobilny zestawów przeciwlotniczych w wyznaczonej strefie. Jest to konieczne z uwagi na to że w tym rejonie będą operować sojusznicze CAPy, a te muszą zapewnić odpowiednią separacje pomiędzy wrogim lotnictwem, a sojuszniczymi siłami uderzeniowymi. Iracki regiment dysponuje pojazdami pojazdami SA-6, SA-15 oraz SA-11. Nie jest znana ich dokładna lokalizacja. Gdy uda wam się oczyścić wyznaczoną strefę pozostańcie w rejonie misji, istnieje możliwość że w czasie wykonywania CAPu przez loty Enfield, wykryją oni pojazdy których nie udało wam się zlikwidować.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28

Trasa:
WPT 1 - WPT 5 - Strefa SEAD
WPT 6 - B/E

Zdjęcie satelitarne grup SAMów zmieniających położenie w rejonie misji
Image
Image
Image

FORD 3

Zadaniem lotu FORD 2 i FORD 3 jest wykrycie i unieszkodliwienie wszystkich mobilny zestawów przeciwlotniczych w wyznaczonej strefie. Jest to konieczne z uwagi na to że w tym rejonie będą operować sojusznicze CAPy, a te muszą zapewnić odpowiednią separacje pomiędzy wrogim lotnictwem, a sojuszniczymi siłami uderzeniowymi. Iracki regiment dysponuje pojazdami pojazdami SA-6, SA-15 oraz SA-11. Nie jest znana ich dokładna lokalizacja. Gdy uda wam się oczyścić wyznaczoną strefę pozostańcie w rejonie misji, istnieje możliwość że w czasie wykonywania CAPu przez loty Enfield, wykryją oni pojazdy których nie udało wam się zlikwidować.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28

Trasa:
WPT 1 - WPT 5 - Strefa SEAD
WPT 6 - B/E

Zdjęcie satelitarne grup SAMów zmieniających położenie w rejonie misji
Image
Image
Image


ENFIELD 1

Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiedzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28

Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E

Image

ENFIELD 2

Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiedzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28

Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E

Image

ENFIELD 3

Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiędzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: LANTIRN POD/ADM-141A

Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP

Image

ENFIELD 4

Zadaniem lotów ENFIELD 4 jest bezpośrednie wsparcie pozostałych CAPów oraz uzupełnianie ewentualnych braków. wasze waypointy stanowią strefę działania naszych jednostek, dlatego ewentualny CAP będzie wykonywany na wschód od nich. W Zależności od tego jakie loty zostaną zadysponowane możliwe jest wasze przesunięcie przez Magica.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: LANTIRN POD/ADM-141A

Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP

Image

PONTIAC 1

Zadaniem lotu Pontiac 1, jest eliminacja wrogi statków powietrznych uziemionych na lotniskach Gudauta i Sukhumi. Pasy startowe na obu tych lotniskach są unieszkodliwione, jednak nie jest powiedziane że przeciwnik zanim uda się nam dostać w ten rejon - nie zorganizuje alternatywnej drogi startowej i nie ewakuuje pozostałych maszyn. Na lotnisku Gudauta zostały pozostawione samoloty F-5 Tiger II, natomiast na Sukhumi stacjonują śmigłowce Mi-24 które w każdej chwili mogą się poderwać. W rejonie nie zaobserwowano dodatkowych wyrzutni SAM, wykryliśmy jedynie obecność AAA.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, CBU-97, CBU-87

Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - OCA GUDAUTA
WPT 4 - OCA SUKHUMI
WPT 5 - EXIT POINT
WPT 6 - KRYMSK

Image
Image
Image

Pontiac 2

Zadaniem lotu Pontiac 2 jest eliminacja wysuniętego punktu dowodzenia sił ISAC w rejonie SOCHI. Punkt jest broniony przez lekką mobilną OPLOT oraz jest otoczony dość wysokimi wzgórzami w których nie wykluczone że mogą znajdować się obozowiska oddziałów które uciekły z linii frontu nieopodal Sochi, wyposażone w ręczne wyrzutnie rakiet przeciwlotniczych.

Zdjecie satelitarne celu:
Image

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, CBU-97, CBU-87

Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - TARGET
WPT 4 - EXIT POINT
WPT 5 - KRYMSK

Image

Chevy 1

Zadanie lotu Chevy 1 jest wsparcie planowanej ofensywy oddziałów Marines z punktu "Charlie", w pierwszej fazie misji aby zdezorganizować ruchy wojsk nieprzyjaciela musicie uderzyć na tymczasowy skład paliwa przy stacji kolejowej "BZYB" (WPT 3). W tym momencie trwa tam rozładunek ciężkich pojazdów kalifatu ISAC, natomiast waszym celem, jest zniszczenie dwóch zbiorników paliwa. Po wykonaniu tego zadania możecie udać się na holding/AAR. O godzinie 10:30 planowana jest ofensywa Marines w kierunku najbliższej miejscowości gdzie okopała się część dywizji zmechanizowanej ISAC, waszym zadaniem jest zapewnienie wsparcia dla natarcia naszych wojsk i eliminacja potencjalnych zagrożeń w rejonie WPT 5. Pamiętajcie że będziecie działać w bardzo bliskiej odległości od naszych wojsk. Nad terenem walk mogą znajdować się siły nieprzyjaciela wyposażone w ręczne wyrzutnie pocisków przeciwlotniczych oraz AAA.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: GBU-38, AN-AAQ-28 LITENING,

Trasa:
WPT 1 - HOLD/TANKER
WPT 2 - IP
WPT 3 - TARGET 1 (RAILWAY STATION)
WPT 4 - MARINES
WPT 5 - TARGET 2 (10:30)
WPT 6 - EXIT POINT

Image
Image
Image

Chevy 2

Zadaniem lotu Chevy 2 jest zapewnienie bezpośredniego wsparcia lotniczego na linii frontu w pobliżu miasta Sochi. Wojska Marines zajęły miasto Sochi oraz FOB Moscow, jednak oddziały wroga w dalszym ciągu przebywają w rejonie lotniska Sochi-Adler. Waypointami 3, 4 , 5 oznaczono sojusznicze bazy w rejonie których przebywają sojusznicze jednostki. Wasze zadanie polega na reagowaniu na bezpośrednie zadania przydzielane z dowództwa, możecie spodziewać się że Marines będą podawać wam offset od waszych waypointów np "Marines 72! Zauważyliśmy wrogie transportery opancerzone, kierunek 100, odległość 3 mile od FOB MOSCOW!". W chwili gdy nie będziecie mieć przydzielonego zadania zalecamy przebywać na zachód od SOCHI-PORT. W rejonie lotniska Sochi-Adler oraz łańcuchu górskim na północny możecie spodziewać się lekkiej obrony przeciwlotniczej!.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: CBU-97, CBU-87, CBU-103, CBU-105, GBU-31,GBU-38, AGM-65K, AGM-65H, AN-AAQ-28 LITENING,

Trasa:
WPT 1 - Gelendzhik
WPT 2 - IP
WPT 3 - SOCHI PORT
WPT 4 - FOB MOSCOW
WPT 5 - BLUE ARTILERY
WPT 6 - SOSCHI-ADLER
WPT 7 - EXIT POINT
WPT 8 - Gelendzhik

Image

Springfield 1

Zadaniem lotu Springfield 1 jest przechwycenie wrogiego AWACSa głęboko nad terytorium wroga. Misja ta jest niezwykle wymagająca z uwagi na rejon w którym on przebywa oraz jego osłonę. Musicie postarać się wykonać te zadanie jednak pamiętajcie że ważniejsze jest to żebyście wrócili w jednym kawałku do bazy. Wrogi samolot A-50 ma swoją orbitę w zasięgu SA-10, oraz przebywa na wysokości 35 000 ft, atak musicie przeprowadzić w taki sposób aby nie narazić się na ogień nieprzyjaciela, lub uniknąć tych rakiet. Dodatkowo w rejonie prawdopodobnie znajdą się również pojedyncze samoloty eskorty, jednak nie mamy informacji co to takiego będzie. Trasę wyznaczono przez WPT 2 w celu ominięcia lotniska nieprzyjaciela na którym zauważono SA-2. Dodatkowo jest to punkt nad którym kończy się nasza przestrzeń powietrzna.

Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - A-50

Image

Springfield 2

Zadaniem lotu Springfield 2 jest zapewnienie dominacji w powietrzu nad linią frontu CCCF. Bezpośrednio w pobliżu waszej strefy moga operować wrogie samobieżne SAMY, dodatkowo należy brać pod uwagę stosunkowo małą odległość od lotnisk nieprzyjaciela do linii frontu. W czasie misji nie będziecie mieli dostępnej powietrznej cysterny.

Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X

Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E

Image

BEEPER 1

Zadanie lotu Beeper 1 jest krytyczne, oddziały Marines po wylądowaniu na wybrzeżu i zajęciu kluczowych dla siebie pozycji opierają się zmasowanym atakom sił ISAC. Polskie Armatohaubice Dana które zostały rozstawione w tym obszarze razem z wojskami Marines wykonują nieprzerwany ostrzał na pozycje nieprzyjaciela, natomiast transport amunicji z portu Sochi utknął, z uwagi na wysadzony most. Aby zapewnić możliwość dalszego działania, musicie przetransportować ładunki amunicji z portu Sochi do obecnej lokalizacji Armatohaubic Dana. Z uwagi na możliwość prowadzenia przez nich ostrzału w chwili waszego podejścia do lądowania zaleca się unikania strefy na wschód od ich lokalizacji. Po dostarczeniu ładunków amunicji powinniście skierować się ponownie do portu Sochi skąd zabierzecie oddziały dywizji górskiej i przetransportujecie ich w strategiczny punkt "wyjscia" drogi z łańcuchu górskiego. Po wyładowaniu żołnierzy, powrót na LHA-2 SAIPAN

WPT 1 - Port Sochi
WPT 2 - Lokalizacja armatohaubic Dana
WPT 3 - Port Sochi
WPT 4 - Punkt rozładunku żołnierzy dywizji górskiej
WPT 5 - Przybliżona lokalizacja statku LHA-2 po 2 godzinach od rozpoczęcia misji

Sochi-Port
Image
Lokalizacja armotohaubic Dana
Image

Image

UZI 1

Zadaniem lotu UZI 1 jest odszukanie zestrzelonego pilota F/A-18C Hornet który musiał katapultować się po zestrzeleniu przez wrogie stanowisko przeciwlotnicze nieopodal Sochi. Trasa przelotu została wyznaczona w taki sposób aby możliwie ominąć wrogie jednostki z uwagi na to że część trasy będzie przebiegać nad linią frontu. WPT 1 jest ostatnim punktem "przyjaznym" i jednocześnie stanowi alternatywny punkt powrotu - FOB Moscow. WPT 2-4 są proponowaną trasą przelotu, którą można modyfikować. WPT 5 jest punktem ostatniej znanej lokalizacji zestrzelonego pilota, jak znajdziecie się w pobliżu to powinien on do was odezwać na radiu i oznaczyć swoją pozycję za pomocą zielonego dymu

WPT 1 - FOB MOSCOW
WPT 2 - 4 Trasa przelotu
WPT 5 - Punkt pobrania zestrzelonego pilota.


Image

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Małe promo :)

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Briefing skończony. CF dodany :)

https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7kifAz ... Q?e=CLww7a

W razie pytań... proszę pytać.

KontoUsuniete



Można prosić o KC-135 MPRS w holdingu na 22 k ft gdzieś miedzy TEXACO 1 i 2?

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

KC-135MPRS nie przejdzie, zamiast tego lekko przesunąłem Texaco 2 w kierunku Texaco 1, i również Texaco 3 minimalnie w dół.

KontoUsuniete



Dobre i to a jeszcze lepiej jakby jeden tańcował w kółku . Nie trzeba za nim ganiać tylko czeka w holdingu na punkcie

Post Reply