[2019-03-07 20:30] Zatoka Perska Misja 06: Operation High Avenue
Posted: 2019-02-21 15:24
USS John C. Stennis, wody międzynarodowe na zachód od Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
2019-04-07, 16:30.
Kontynuacja działań wymierzonych przeciwko potencjałowi gospodarczemu Iranu. Tym razem obiektami ataku będą elektrownia Bandar Abbas oraz port Shahid Bahonar. Po ataku na port Rajaei należy spodziewać się jeszcze bardziej wzmocnionej obrony przeciwlotniczej. Wywiad donosi o rozlokowaniu w rejonie przynajmniej jednej sztuki SA-15. Dalej aktywne pozostają wyrzutnie SA-11 i SA-8.
Mapa teatru działań:
Zdjęcie rozpoznawcze rejonu celu:
TBD
AIR TASKING ORDER
Callsign | Aircraft | Task | Take Off Time | Time On Target |
Enfield 1 | 2x F/A-18C | CAP | 16:40 | 17:22 |
Enfield 2 | 2x F/A-18C | CAP | 16:40 | 17:22 |
Dodge 1 | 4x AV-8B | STRIKE (Elektrownia) | 16:50 | 17:30 |
Pontiac 1 | 4x F/A-18C | SEAD | 16:50 | 17:20 |
Pontiac 2 | 2x F/A-18C | CAP | 16:45 | 17:20 |
Hawg 1 | 2x A-10C | STRIKE (PORT) | 16:50 | 17:30 |
Boar 1 | 2x A-10C | CAS | 16:45 | 17:20 |
Colt 1 | 2x F-15C | CAP (Tankowce) | 16:40 | 16:45 |
Springfield 1 | 2x Mirage 20000 | CAP | 16:45 | 17:00 |
Springfield 2 | 2x Mirage 20000 | ESCORT | 16:50 | 17:10 |
Chevy 1 | 2x Mi-8 | TRANSPORT | 16:45 | 17:45 |
PLIK COMBAT FLITE DO WLASNEGO UZYTKU: KLIKNIJ TUTAJ
ZADANIA
Enfield 1
Combat Air Patrol w rejonie irańskiego lotniska Bandar Abbas. Aktualnie teren pilnowany jest przez parę irańskich F-14A. Push time z punktu RV 17:15
Ugrupowanie może uzupełniać paliwo z tankowca KC-135 ARCO. Start, tankowanie i dolot do punktu RV według uznania lidera - nie należy opóźniać startu ze względu na kolejkę do katapult.
Trasa:
Enfield 2
Combat Air Patrol w rejonie irańskiego lotniska Bandar Lengeh. Ok 40 mil na północny zachód od rejonu patrolu znajdują się samolotu Iranu. Push time z punktu RV 17:15 Ugrupowanie może uzupełniać paliwo z tankowca KC-135 ARCO. Start, tankowanie i dolot do punktu RV według uznania lidera - nie należy opóźniać startu ze względu na kolejkę do katapult.
Trasa:
Dodge 1
Celem uderzenia jest elektrownia Bandar Abbas. Głównym celem są bloki elektrowni, celem drugorzędnym stacje przekaźnikowe na terenie elektrowni. Spodziewana silna obrona przeciwlotnicza (mobilne wyrzutnie i MANPAD). Start, tankowanie i dolot do punktu RV według uznania lidera. Ugrupowanie może uzupełniać paliwo z tankowca KC-135 SHELL. Push time: 17:15:00. Przed przystąpieniem do ataku należy poczekać na ocenę sytuacji i wykonanie zadania SEAD. Ze względu na przewidywaną obecnośc MANPADów nie zaleca się schodzenia poniżej 15k ft. Po ataku należy zrobić zdjęcia w celu dokonania BDA.
Cele:
Trasa:
Pontiac 1
Zadaniem lotu Pontiac1 jest neutralizacja zagrożeń SAM w rejonie elektrowni Bandar Abbas i portu Shahid Bahonar.
Ugrupowanie może uzupełniać paliwo z tankowca KC-135 TEXACO. Start, tankowanie i dolot do punktu RV według uznania lidera - nie należy opóźniać startu ze względu na kolejkę do katapult. Push time: 17:15:00 Należy spodziewać się obecnośći SA-8, SA-11 i SA-15.
Trasa:
Pontiac 2:
Combat Air Patrol na północ od wyspy Qeshm. Ugrupowanie może uzupełniać paliwo z tankowca KC-135 ARCO. Start (lotnisko SHARJAH), tankowanie i dolot do punktu RV według uznania lidera. Push time 17:15
Trasa:
Hawg 1:
Uderzenie na port Shahid Bahonar. Głównym celem są magazyny w rejonie portu, celem drugorzędnym - żurawie. Start z lotniska SHARJAH i dolot do punktu RV według uznania lidera. Push time: 17:15:00. Przed przystąpieniem do ataku należy poczekać na ocenę sytuacji i wykonanie zadania SEAD. Ze względu na przewidywaną obecnośc MANPADów nie zaleca się schodzenia poniżej 15k ft. Po ataku należy zrobić zdjęcia w celu dokonania BDA.
Cele:
Trasa:
Boar 1:
Oddział sił specjalnych działający na terienie południowego Iranu wpadł w zasadzkę w drodze do punktu ekstrakcji. Operatorzy Delta Force poprosili o pilne wsparcie z powietrza. Ich dokładna lokalizacja nie jest znana, teren jest górzysty i pocięty wąwozami. Jedyne co wiadomo to pozycja punktu odbiory (WP: LZ). Gdy będziecie w rejonie ich koordynator (ADDER) będzie kontaktował się z lotem na częstotliwości 123.450. Głównym celem będzie bliskie wsparcie z powietrza i eskorta specjalsów do punktu LZ.
Rejon poszukiwań:
Trasa:
Colt 1:
Zadaniem jest Combat Air Patrol w rejonie działania tankowców ARCO i TEXACO. Start z lotniska SHARJAH. W rejon patrolu należy udać się natychmiast po starcie.
Trasa:
Springfield 1:
Combat Air Patrol na wschód od Omanu. Lot może uzupełniać paliwo z tankowca KC-130 SHELL 2. Start i lądowanie na lotnisku Khasab.
Trasa:
Springfield 2:
Eskorta lotu Boar 1 działającego w głębi terytorium Iranu. Orientacyjne punkty trasy to CAP1 i CAP2, ale należy pilnować A-10. Start i lądowanie z Khasab.
Trasa:
Chevy 1:
Odbiór oddziału komandosów ze strefy lądowania położonej na terytorium Iranu. Zadanie: dolot do LZ (lądowisko będzie przygotowane i oznaczone ogniskami), załadunek piechoty i powrót do Khasab. Konwój z komandosami jest w drodze, być może trzeba będzie poczekać na ich dotarcie do lądowiska.
Trasa:
CZĘSTOTLIWOŚCI
Lotniskowce:
CVN-74 Stennis: 127.500, TACAN: STN 37X, ICLS: 1
LHA-1 Tarawa: 128.500, TACAN: TRW 38X
Lotniska:
Sharjah: 118.600
Khasab: 124.350
AWACS:
Magic: 251.000
Darkstar: 253.000
Overlord: 252.000
Tankowce
TEXACO 305.000, TACAN 50X TXC, alt 22000 ft (KC-135 MPRS)
ARCO 306.000, TACAN 51X ARC, alt 24000 ft (KC-135 MPRS)
SHELL 304.000, TACAN 52X SHL, alt 18000 ft (KC-130)
SHELL 2 303.000, TACAN 53X SH2, alt 18000 ft (KC-130)
Loty:
Enfield 1: 262.000 MHz
Enfield 2: 262.250 MHz
Dodge 1 262.500 MHz
Pontiac 1: 263.000 MHz
Pontiac 2: 263.500 MHz
Hawg 1: 30.000 MHz
Boar 1: 31.000 MHz
Colt 1: 264.000
Springfield 1: 264.250
Springfield 2: 264.500
Chevy 1: 32.000 MHz