HORNET EXTRAVAGANZA
Posted: 2019-02-24 22:20
"HORNET EXTRAVAGANZA"
Aby móc skutecznie prowadzić wojnę z Iranem trzeba najpierw pozbyć się jego sił powietrznych, które są niczego sobie, dodatkowo wspierane przez rosyjski kontyngent lotniczy. Najlepszym sposobem na zwycięstwo jest wyciągnięcie ich z baz i rozprawienie się z nimi na naszych warunkach. W tym celu, wraz z sojusznikami z Kuwejtu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich polecimy nad ich terytorium zmuszając do reakcji.
START MISJI: 01 marca 2011 r. Godz. 12:00
POGODA: temp +41 st. C, brak chmur, wiatr: at GRND 6 m/s 165 st, at 2000m 6 m/s 117 st, at 8000 m 7 m/s 103 st.
ZADANIA (Wszystkie flighty):
Patrol wyznaczonego obszaru i likwidacja maszyn nieprzyjaciela – TIME ON STATION: ok 30 minut. W razie konieczności zejścia ze stanowiska zastąpienie go flightem CHEVY 1, który będzie w międzyczasie eskortował tankery TEXACO i SHELL (wszystko po wcześniejszym uzgodnieniu z AWACS)
WAYPOINTS (dla wszystkich):
WPT1(BULLSEYE) – WPT 2 – 3 (OBSZAR PATROLU) – WPT 4(RTB)
RADIO:=================================
AL MINHAD AB | 121.800 | VOR: 115.20 (PONTIAC 1,2)
SAS AL NAKHEEL | 128.900 | ADF: 128.93 (DODGE 1,2)
FUJAIRAH INTL | 124.600 | VOR: 113.80 (SPRINGFIELD 1)
ZAPAS: KHASAB | 124.350 | 84X (KSB)
CVN 74 | 127.500 | 74X(STN) | ICLS : 2 | BRC: 345
=======================================
AWACS E-3A (MAGIC) | 255.000
TANKERY(wszystkie KC135MPRS 300kts 22k ft):
TEXACO | 252.000 | 22X(TXC)
SHELL | 254.000 | 44X(SHL)
ARCO | 256.000 | 66X(ARC)
=======================================
SPRINGFIELD 1: 122.000
PONTIAC 1: 122.400
PONTIAC 2: 122.800
DODGE 1: 123.400
DODGE 2: 123.800
Aby móc skutecznie prowadzić wojnę z Iranem trzeba najpierw pozbyć się jego sił powietrznych, które są niczego sobie, dodatkowo wspierane przez rosyjski kontyngent lotniczy. Najlepszym sposobem na zwycięstwo jest wyciągnięcie ich z baz i rozprawienie się z nimi na naszych warunkach. W tym celu, wraz z sojusznikami z Kuwejtu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich polecimy nad ich terytorium zmuszając do reakcji.
START MISJI: 01 marca 2011 r. Godz. 12:00
POGODA: temp +41 st. C, brak chmur, wiatr: at GRND 6 m/s 165 st, at 2000m 6 m/s 117 st, at 8000 m 7 m/s 103 st.
ZADANIA (Wszystkie flighty):
Patrol wyznaczonego obszaru i likwidacja maszyn nieprzyjaciela – TIME ON STATION: ok 30 minut. W razie konieczności zejścia ze stanowiska zastąpienie go flightem CHEVY 1, który będzie w międzyczasie eskortował tankery TEXACO i SHELL (wszystko po wcześniejszym uzgodnieniu z AWACS)
WAYPOINTS (dla wszystkich):
WPT1(BULLSEYE) – WPT 2 – 3 (OBSZAR PATROLU) – WPT 4(RTB)
RADIO:=================================
AL MINHAD AB | 121.800 | VOR: 115.20 (PONTIAC 1,2)
SAS AL NAKHEEL | 128.900 | ADF: 128.93 (DODGE 1,2)
FUJAIRAH INTL | 124.600 | VOR: 113.80 (SPRINGFIELD 1)
ZAPAS: KHASAB | 124.350 | 84X (KSB)
CVN 74 | 127.500 | 74X(STN) | ICLS : 2 | BRC: 345
=======================================
AWACS E-3A (MAGIC) | 255.000
TANKERY(wszystkie KC135MPRS 300kts 22k ft):
TEXACO | 252.000 | 22X(TXC)
SHELL | 254.000 | 44X(SHL)
ARCO | 256.000 | 66X(ARC)
=======================================
SPRINGFIELD 1: 122.000
PONTIAC 1: 122.400
PONTIAC 2: 122.800
DODGE 1: 123.400
DODGE 2: 123.800