Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany, zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Image Note for non-polish speaking pilots: during account registration, please put all the details about why would you like to join our community or short note that you are registering an account for the Join Ops use into the "Interested in" field .

If you are interested in Join Ops operations please get in contact with us via contactadmin , the account creation is not required .

HELLO KITTY :) Training

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 83 (169hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

2019-03-04 20:25

START: 23.07.2018 o godz. 09.00
POGODA: temp +24 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 0 m/s -- st, at 2000m 80 m/s -- st, at 8000 m 1 m/s 13 st.

Image

ZADANIA:
Trening ma za zadanie utrwalić umiejętności posługiwania się wybraną przez siebie maszyną. Celem wszystkich uczestników jest wspólne przeprowadzenie następujących ćwiczeń:

-startup, kołowanie oraz start z lotniska Sochi Adler (127.000 Mhz). Wszystko zgodnie z procedurami
-przelot w formacji
-aerial refueling (do wyboru trzy tankowce)
-ćwiczenia na przydzielonym poligonie – patrz foto (atak celów przy użyciu broni niekierowanej – unguided rockets/guns). Broń domyślnie podwieszona !
-lądowanie w parach na lotnisku Sochi po uprzednim wykonaniu manewru break
-lądowanie na lotniskowcu (przy zachowaniu wszelkich zasad i procedur)

Wszystko ma się odbywać przy zachowaniu profesjonalnej komunikacji radiowej i zachowaniu wszelkich znanych procedur. Mniej doświadczeni piloci powinni być wprowadzeni i pouczeni przez swoich prowadzących. Kolejność oraz ilość przeprowadzonych ćwiczeń dowolna – do decyzji prowadzącego dany flight

RADIO:=================================
ADLER: 127 MHz | ADF: 761.00 | ILS: 111.10 (06)
AWACS (MAGIC) E -3A| 251.000 MHz |

KC135MPRS(TEXACO)| 255 MHz | 47X(TXC) | 25k ft
KC135MPRS(SHELL)| 257 MHz | 57X(SHL) | 25k ft
KC135MPRS(ARCO)| 259 MHz | 63X(ARC) 25k ft

CVN 74 | 127.500 MHz | 37X(STN) | ICLS: 2 | BRC: 123
LHA - 1 | 129.500 MHz | 102X(TRW) |
=======================================
AWACS/WSPÓLNE: 251.000 Mhz (ch: 0)
PONTIAC 1: 121.200 MHz
PONTIAC 2: 121.400 MHz
PONTIAC 3: 121.600 MHz
CHEVY 1: 122.200 MHz
CHEVY 2: 122.400 MHz
CHEVY 3: 122.600 MHz
FORD 1: 122.900 MHz
DODGE 1: 123.300 MHz
DODGE 2: 123.600 MHz
DODGE 3: 123.900 MHz
COLT 1: 124.500 MHz
COLT 2: 150.000 MHz (ch: 1)
UZI 1: 124.700 MHz
ENFIELD 1: 126.000 MHz
BEEPER 1: 20 (YADRO)
======================================

DODATKOWE PYTANIA/INFORMACJE NA BRIEFINGU PRZED LOTEM.

User avatar
Krzychoo
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 83 (169hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

2019-03-13 16:28

Mimo iż ni bedzie mnie przez jakiś czas to nie ma sensu przerywać misji. Misję pod tytułem HELLO KITTY wstawiam na serwer i tam wystarczy tylko tomcaty wstawić i można śmiało leciec bo jest ukończona. Bez Tomków rzecz jasna. Pozdrawiam i do zobaczenia

Post Reply