Czas na konkrety.
Misja - Mass Flight Event #02 - Flight through the Caucasus, w prostym tłumaczeniu lot w możliwie jak największej formacji nad Kaukazem. W przeciwieństwie do poprzedniego przelotu, nabraliście już trochę doświadczenia i wiecie jak się zachować. Tym razem jednak, nie będzie to krążenie w jednym punkcie a lot widokowy w formacji po wyznaczonej trasie przez Kaukaz. Jeśli piloci dopiszą formacja będzie całkiem pokaźna. Warunkiem wykonania całego przelotu jest stosunkowo szybkie zebranie się w powietrzu, stąd też proszę doświadczonych pilotów o zajmowanie pozycji pierwszej czyli FL - Flight Leader.
Jedna część mnie, ta z wrodzonym pesymizmem nie wierzy w zebranie się tylu maszyn, druga ta bardziej optymistyczna mówi - czemu by nie spróbować. Poniżej przedstawiam diagram z wyglądem formacji oraz trasą przelotu.
MISSION OVERVIEW
DATE: 23 March 2011
TIME: 09:00:00
SUNRISE: 08:14 (over bullseye)
SUNSET: 18:39 (over bullseye)
ATO:
TASK:
MISSION COMMANDER: Dodge11
WX: 08002KT CAVOK 20 Q1013 RMK BLU=
CARRIERS:
- CVN Stennis N 41 43.387 E 041 33.930 BRC 332°M TCN 1X STN
- LHA Tarawa N 41 44.391 E 041 15.934 BRC 330°M TCN 2X TAR
COMM:
Mineralnye Vody
ATC: 135.0
264.0
41.2
4.45
NAV: VOR MN 117.10
Senaki-Kolkhi
ATC: 132.0
261.0
40.6
4.3
NAV: TACAN TSK 31X
Kobuleti
ATC: 133.0
262.0
40.8
4.35
NAV: TACAN KBL 67X
Tanker / KC-135 / 20000 ft / Arco1 / Freq 251.000 / TCN:51X
Tanker / KC130 / 18000 ft / Texaco1 / Freq 251.000 / TCN:52X
AWACS / Overlord1 / Freq 251.000 / TCN:
Tanker / KC135MPRS / 20000 ft / Shell1 / Freq 251.000 / TCN:53X
Tanker / KC135MPRS / 22000 ft / Shell1 / Freq 251.000 / TCN:53X
RAMROD: HOCKEYSTAR
B/E: Bullseye N 42 11.193 E 041 40.736