Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

War on Terror - Eskalacja

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Awatar użytkownika
Krzychoo
Rejestracja: 2018-06-21 16:29

Gildia Pilot

M17 Pilot Mi17

2019-04-19 06:01

W . I . P
"Everything is subject to change" - Matt Wagner :)

Awatar użytkownika
Krzychoo
Rejestracja: 2018-06-21 16:29

Gildia Pilot

M17 Pilot Mi17

2019-04-20 07:23

"WAR ON TERROR – ESCALATION"

Nikt już nie wierzy, że ktokolwiek zdoła powstrzymać ten konflikt. Kwestią czasu jest dołączenie do lokalnego dotąd konfliktu światowych mocarstw. Ostatnie próby załagodzenia konfliktu spełzły na niczym i wszyscy oczekują nieuchronnego. A tymczasem na kaukazie....

START MISJI: 21 lutego 1999 r. Godz. 08:59
POGODA: temp -5 st. C, duże zachmurzenie, podstawa 3600 ft, wiatr: at GRND 3 m/s 257 st, at 2000m 8 m/s 297 st, at 8000 m 6 m/s 297 st.

Obrazek

BEEPER 1:
Działając w porozumieniu z lotem BOAR 1 uderzycie na obóz w pobliżu miejscowości Gali, skąd po likwidacji wrogiego garnizonu ewakuujecie przetrzymywanych tam jeńców i wrócicie z nimi do Kutaisi, gdzie zajmą się nimi stosowne służby. W punkcie IP HOLD (WPT1) zaczekacie aż lot BOAR rozprawi się z stacjonującym tam ciężkim sprzętem, o czym zostaniecie powiadomieni z dowództwa i wtedy przystąpicie do realizacji zadania. Jeżeli wszystko dobrze pójdzie będziecie mieli do wyeliminowania jedynie wrogą piechotę i pojazdy. Gdy garnizon zostanie zlikwidowany jeńcy wydostaną się na zewnątrz i zaczekają aż ich zabierzecie.

START KUTAISI – WPT1 (IP HOLD) – WPT2 (TARGET) – WPT3 (EGRESS) – WPT4 (KUTAISI), Lotnisko zapasowe – Senaki Kolkhi.
Odległość celu od Kutaisi: 40 nm

BEEPER 2:
Podejmiecie zestrzelonego pilota Su 25T, który strącony przez Abchazką OPL zdołał się katapultować. Nie ma z nim stałego kontaktu, mamy tylko przybliżoną lokalizację: okolice miejscowości Kvishona. Zalecana trasa: ok 47 nm z kursem 290. Będziecie operować na wrogim terenie więc zaleca się maksimum ostrożności. Uratowanego pilota przetransportujecie spowrotem do Kutaisi. W razie ciężkich kłopotów lotniskiem zapasowym jest Senaki

COLT 1:
Zabierzecie oddziały ALFA 1, 2 oraz 3 i udacie się z nimi na posterunek graniczny w miejscowości Pahulani (36,4 nm z kursem 317), który od kilku godzin jest pod kontrolą sił Abchazji. Zlikwidujecie obsadę posterunku, a następnie wyładujecie oddziały, które ponownie zajmą perymetr. Po wykonaniu misji powrót do Kutaisi. W razie nieoczekiwanych problemów macie do dyspozycji lotnisko Senaki – Kolkhi. Wasz przeciwnik to piechota i lekko opancerzone pojazdy. Raczej nie dysponują obroną przeciwlotniczą. Zaleca się jednak zachowanie wszelkich środków ostrożności.

BOAR 1:
Na waszych barkach spoczywa ogromna odpowiedzialność. Wasza rola jest kluczowa, od was zależy powodzenie całej akcji ratunkowej. Waszym zadaniem jest likwidacja obrony przeciwlotniczej (AAA, SA9) oraz ciężkich pojazdów (T55, BMP, BWP) znajdujących się na terenie obozu. PRIORYTETEM są wyżej wymienione cele, innych nie ruszacie (wrogie ciężarówki i piechotą nie są waszymi celami). W pobliżu znajdują się dwie wyrzutnie SA6, które w tej chwili są właśnie likwidowane przez sojuszniczy lot 2x Su 25T. Powodzenie wykonania misji zostanie potwierdzone komunikatem z dowództwa. Powrót na Kutaisi, zapas: Senaki – Kolkhi.

START KUTAISI – WPT1(INGRESS) – WPT2 (TARGET) – WPT3 (EGRESS) – WPT4 (KUTAISI)

FORD 1:
Patrol bojowy na wyznaczonym obszarze (WPT 2-3), zabezpieczanie sojuszniczych maszyn wykonujących powierzone zadania. Punkty patrolowe są poza zasięgiem rażenie Abchazkiej OPL. ZAGROŻENIA: lotnisko separatystów to jakiś żart i kpina (MiG 19, 21) niemniej jednak nie możemy ich lekceważyć. Zalecana ścisła współpraca z lotami SPRINGFIELD i DODGE Zachowajcie ostrożność i uważajcie na nieprzyjacielską OPL. W razie problemów cofać się na WPT 1 (HOLDING) by się przegrupować. Lotnisko zapasowe Senaki Kolkhi

SPRINGFIELD 1:
Waszym zadaniem jest zniszczenie wrogiej obrony przeciwlotniczej na powierzonym terenie (WPT3 – SEAD AREA) i likwidacja stacji SA6, aby DODGE miał drogę wolna do przeprowadzenia nalotu bombowego.. Zalecana ścisła współpraca z lotami FORD i DODGE. W razie problemów powrót na WPT 1 (HOLDING) w celu przegrupowania. Lotnisko zapasowe Senaki Kolkhi

DODGE 1:
Waszym zadaniem jest zniszczenie fabryki amunicji składającej się z trzech budynków. Gdy lot SPRINGFIELD upora się z obroną przeciwlotniczą udacie się na WPT3 (TARGET), gdzie zbombardujecie budynki. Stosowne uzbrojenie macie domyślnie podwieszone. Zaleca się zrzucanie bomb parami. W razie problemów lub gdy sytuacja wymknie się spod kontroli powrót na WPT 1 (HOLDING) by się przegrupować. Lotnisko zapasowe Senaki Kolkhi

Obrazek



DO WSZYSTKICH: PAMIĘTAJCIE, OPERUJECIE NA WROGIM TERENIE. ZACHOWAJCIE WSZELKĄ OSTROŻNOŚĆ I KONCENTRACJĘ, POSTĘPUJCIE ZGODNIE Z PROCEDURAMI !!

RADIO:================================
KUATISI: 134 MHz|44X(KTS)|477kHz|R263: 1
SENAKI: 132 MHz|31X(TSK)|688kHz|R263:16
CVN74:127.500 MHz|37X(STN)|ICLS: 3
LHA-1: 129.500 MHz|1X(TRW)|ICLS: 1

AWACS (MAGIC)|251 MHz|R263:2
!AI AWACS (MAGIC)|255 MHz|R263:3
KC135MPRS(ARCO)| 261 MHz | 51X(ARC) 22k ft
======================================
BEEPER 1: YADRO 20
BEEPER 2: YADRO 30
COLT 1 : 122.000 MHz
BOAR 1: 30 FM
FORD 1: 126.200 MHz
SPRINGFIELD 126.500 MHz
DODGE 1: 126.800 MHz
======================================

Awatar użytkownika
Maverick
Rejestracja: 2019-01-05 11:13

Gildia Pilot

2019-04-25 16:55

Gdyby nie znalazła się kolejna osoba do DODGE1, to ja mogę jako SPRINGFIELD1, wesprzeć zadanie DODGE1. Będzie wówczas Harrier i Hornet. Oboje damy rade zniszczyć fabryki. Ja w F-18 wezmę JDAM'y, które mam opanowane i z wysoka je zrzucę na co najmniej 2 fabryki. Wysoko będę poza zasięgiem OPL, gdyby SPRINGFIELD1 nie wykończył wszystkich wcześniej. SPRINGFIELD1 wówczas miałby 2 flighty z Harmami, więc chyba wystarczą, a ja się mogę od nich po starcie odłączyć i dołączę do formacji z Harrierem z DODGE1.

ODPOWIEDZ