Trening niskiego latania bojowego.
Plan lotu:
1. Start z Senaki
2. Niski (<300 feet AGL) przelot przez gory
3. Atak na poligonie
4. Niski powrot przezez gory
5. Ladowanie na Senaki.
Lot dla wszystkich w formacji trail z separacja. Więcej szczegółów wkrótce.
Uwaga: To jest trening, nie szkolenie
Cel treningu: Ćwiczenie nawigacji na niskim pulapie w trudnych warunkach pogodowych. Atak celów z lotu koszącego.
Program treningu:
1. Odprawa na lotnisku Senaki.
2. Piloci wprowadzają plan lotu do komputerów maszyn.
3. Starty pojedynczo, z zachowaniem separacji ok 30 sekund.
4. Dolot do punktu 1 pod podstawą chmur, nad WP 1 zejscie do ziemi.
5. Dolot do celu (poligon na południe od miejscowości Kadgaron) poniżej 300 feet AGL, nad korytem rzeki. Piloci zachowją separację minimum 1 NM od poprzednika.
6. Atak na cele na poligonie z lotu koszącego - tylko jeden przelot, od razu zrzucamy wszystkie bomby. Dla każdego pilot bedzie nowy cel, bez obaw.
7. Powrót do bazy Senaki tą samą trasą, lot między 600 a 800 feet AGL!
8. Nad miejscowoscia Tib (WP 12) wyjscie bezposrednio pod podstawe chmur.
9. Dolot do lotniska Senaki i ladowanie.
Warunki pogodowe:
METAR UGKS 020800Z 03712G30KT 030V045 +TSRA 7000 OVC120 Q1000 RMK CONS LTGIC ALQDS
Plan lotu do wprowadzenia
WP00: N 42*14'31" E 042*02'49" - SENAKI
WP01: N 42*40'18" E 043*54'40" - Tib <12000ft AMSL
WP02: N 42*41'41" E 043*58'33" - Verhny Zaramag <300ft AGL
WP03: N 42*47'41" E 044*00'27" - Buron <300ft AGL
WP04: N 42*51'02" E 043*03'26" - Mizur <300ft AGL
WP05: N 42*51'30" E 044*08'32" - Nigniy Unal <300ft AGL
WP06: N 43*02'10" E 044*14'22" - Alagir (IP) <300ft AGL
WP07: N 43*06'56" E 044*18'26" - Kadgaron (Target Range) <300ft AGL
WP08: N 42*51'30" E 044*08'32" - Nigniy Unal >600<800 ft AGL
WP09: N 42*51'02" E 043*03'26" - Mizur >600<800 ft AGL
WP10: N 42*47'41" E 044*00'27" - Buron >600<800 ft AGL
WP11: N 42*41'41" E 043*58'33" - Verhny Zaramag >600<800 ft AGL
WP12: N 42*40'18" E 043*54'40" - Tib <12000 AMSL
WP13: N 42*14'31" E 042*02'49" - SENAKI
Mapa trasy do pokonania:
Mapy poszczególnych odcinków trasy w kanionie:
Układ poligonu:
Dokładne współrzędne celów dla poszczególnych samolotów:
Alpha 1: N 43*06'38" E 044*17'39" - pojazdy oznaczone zielonym dymem
Alpha 2: N 43*06'36" E 044*17'58" - pojazdy oznaczone czerowyn dymem
Alpha 3: N 43*06'34" E 044*18'16" - pojazdy oznaczone białym dymem
Alpha 4: N 43*06'32" E 044*18'34" - pojazdy oznaczone pomarańczowym dymem
Bravo 1: N 43*06'54" E 044*17'55" - pojazdy oznaczone pomarańczowym dymem
Bravo 2: N 43*06'52" E 044*18'14" - pojazdy oznaczone niebieskim dymem
Bravo 3: N 43*06'50" E 044*18'32" - pojazdy oznaczone czerwonym dymem
Bravo 4: N 43*06'48" E 044*18'50" - pojazdy oznaczone zielonym dymem
[2019-05-02 20:30] Low Level Flying
Pełny briefing na dzisjeszy trening.
Szczególnej uwadze polecam MATAR oraz układ poligonu z koordynatami celów dla każego pilota.
Szczególnej uwadze polecam MATAR oraz układ poligonu z koordynatami celów dla każego pilota.
Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 770
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 348 (931hs)
Specialized in: F/A-18C