Page 1 of 1
Desert Sands
Posted: 2019-05-02 12:46
by Hancer
Piaski zatoki
Iran zaczął zwiększać swój kontent na półwyspie. Statki transportują wozy opancerzone oraz czołgi, które po wyładowaniu dołączają do zgromadzonych już na lądzie jednostek. Poważnym zagrożeniem jest przejmowanie kolejnych lotnisk oraz dostawy z krajów zaprzyjaźnionych z Iranem. Koalicja nie może pozwolić na zwiększenie liczby wojsk Iranu w tym rejonie..
Grupa lotniskowców właśnie dotarła do wyznaczonej pozycji. Ponieważ nie posiadamy czynnych lotnisk w całym rejonie, niektóre jednostki będą startować z wypożyczonych lotnisk. Cała operacja została zaplanowana w przeciągu ostatnich godzin.
Niestety wywiad nie był możliwy, dlatego posiadamy skromne dane na temat pozycji czy liczby wrogich jednostek.
Lotniska które pozostały są pod obstrzałem, zostało nam użyczone lotnisko AL Snafra AB, na którym w nocy wylądowały
samoloty A10 oraz Awacs.
Nie jest możliwe przezbrojenie tych samolotów otrzymaliśmy jedynie paliwo.
Dowództwo nie poderwie tankowców oraz Awacs przed zapewnieniem tym samolotom eskorty.
Cele Misji
- zniszczenie obrony przeciwlotniczej na wybrzeżu
- zapewnienie przewagi powietrznej w rejonie przejmowanego lotniska
- przejęcie lotniska Fujairah Intl
- przerzut zaopatrzenia na zdobyte lotnisko
Na lotnisku Fujairah Intl będą mogły stacjonować niewielkie sił, stanowi ono ważny przyczółek i kampanii przeciwko Iranowi.
Śmigłowce przetransportują niewielkie ilości zaopatrzenia umożliwiając przezbrojenie naszych jednostek.
Teren w pobliżu lotniska będzie musiał być stale pod osłona naszych samolotów.
Zostały już wysłane statki z ciężkim sprzętem i zaopatrzeniem, które po wylądowaniu mają umocnić obronę lotniska oraz umożliwić kontratak.
Przygotowania do misji właśnie się rozpoczęły, wszystkie załogi maja być w pełnej gotowości bojowej.
Data oraz godzina rozpięcia misji zostaną podane w osobnej wiadomości.
Nie muszę chyba przypominać że jesteśmy w stanie wojny i do tego zostaliśmy wyszkoleni.
Dowództwo liczy na was panowie.
Re: Desert Sands
Posted: 2019-05-04 18:08
by Hancer
Odprawa
Ponieważ nasze jednostki zostały skierowane w ten rejon w ostatniej chwili, nie posiadamy odpowiedniego zaplecza logistycznego.
Lotniskowiec nasz był w trakcie powrotu do bazy macierzystej z tego powodu nie posiadamy wystarczająco dużo zaopatrzenia. Część maszyn została wycofana z powodu zbyt poważnych uszkodzeń, będziemy w miarę możliwości operować tym, co mamy. Personel pracuje 24/7, żeby zapewnić nam samoloty do zbliżającego się zadania.
Ponieważ nie jesteśmy w stanie określić czy dana maszyna będzie gotowa do misji, możliwe będą zmiany w flightach.
Wystawiamy do zadania po dwie maszyny, ale w miarę możliwości liczba ta zostanie zwiększona jak tylko mechanicy uporają się na czas z awariami.
Panowie musimy ściśle trzymać się planów lotów, czas odgrywa w tej misji kluczową sprawę. To samo dotyczy tras przelotów do odpowiednich waypoint.
Wszystkie grupy eskortowe mają obowiązek zgłaszać wszelkie opóźnienia dowództwu, ponieważ w większości przypadków działamy w grupach (po dwa flighty).
Kolejność startów:
ZADANIA GRUP
Dodge
Osłona grupy uderzeniowej A10C 'Uzi'.
Jako eskorta trzymacie się wyznaczonego planu, nie reagujecie na kontakty radarowe do momentu spotkania z 'Uzi'. Przechwytujemy tylko maszyny bezpośrednio zagrażające grupie uderzeniowej.
Startujecie jako pierwsi ze Stennisa godz 6:20.
Planowane spotkanie grupa uderzeniowa 6:55 na WP3.
Częstotliwości:
Dodge 260 MHz
Uzi 133.3 MHz - kontakt w liderem filghtu.
Po przejęciu lotniska macie pozostać w osłonie 'Uzi'.
Tankowiec Texaco
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=1JiQEP ... lkPWP17Cij
Uzi
Zniszczenie wszelkich jednostek znajdujących się na lotnisku Fujairah Intl.
Bardzo ważne — nie wolna naruszyć pasa startowego, jeżeli jakaś wroga jednostka przemieści się na pas atakować tylko przy pomocy działka.
Prawdopodobnie obrona lotniska może się składać z SA-18 oraz ZU-23, która niszczycie w pierwszej kolejności. Nie wolno wam zejść poniżej 12000ft.
Start z lotniska Ai Dhafra AB godzina 6:39
Spotkanie eskorta WP2 godzina 6:55, przed dolotem to tego waypointu powiliście otrzymać wiadomość od Springfield o zniszczeniu stacji radarowej EWR 1L13.
Pozostać w holdingu na WP2 do czasu otrzymania wiadomości o deaktywacji radaru.
Przewidywany atak na lotnisko 7:07, na zniszczenie celów macie 10 minut.
Dalsze dyspozycje otrzymacie od dowództwa.
Częstotliwości:
Al Dhafre AB 126.8 MHz
Flight 133.3 MHz
Colt 264 MHz
Fujairah Intl 124.6 MHz / ILS RWY 29 / 111.10 MHz
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=1Uqf0g ... DvFkXxZdVa
Springfield
Zniszczenie trzech stacji radarowych znajdujących się na wybrzeżu. Stacje te nie posiadają prawdopodobnie żadnej osłony z ziemi, służą raczej do wysyłania wrogich myśliwców.
Zachowacie ostrożność, nie wiadomo, jakimi maszynami dysponuje Iran w tej okolicy.
Przydzielono wam eskortę w postaci maszyn F/A 18 Colt.
Start Tarawa 6:17
WP2 6:24 - spotkanie z eskortą
WP3 6:38 - target Nr.1
Częstotliwości:
Flight 265 MHz
Colt 264 MHz
Uzi 133.3 MHz
Bardzo ważne musicie ściśle trzymać się zaplanowanego czasu.
Po deaktywacji radaru natychmiast powiadomić lidera grupy uderzeniowej 'Uzi' na częstotliwości 133.3 MHz
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=1Uqf0g ... DvFkXxZdVa
Colt
Dzisiejsze zadanie osłona samolotów AV8 'Springfield'.
Zabieracie tylko uzbrojenie AA oraz dodatkowe zbiorniki, tankowanie będzie możliwe dopiero po wykonaniu zadania przez 'Springfield'.
Panowie to nie zabawa musicie pilnować kolegów, gdyż od nich zależy powodzenie całej misji.
Dowództwo przewiduje, że możecie spotkać wrogie maszyny w połowie drogi do WP2.
Start Stennis 6:17
Spotkanie z 'Sprigfield' WP2 - 6:24
Częstotliwości:
Flight 264 MHz
Springfield 265 MHz
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=1jcU2A ... K-O95mKuP0
Enfield
Macie za zadanie osłanianie naszych śmigłowców transportowych 'Grupa Ford'.
Do czasu waszego spotkania w WP2 grupa 'Sprigfield' powinna się uporać z radarami na wybrzeżu, wiadomość zostanie przekazana przez radio w razie wątpliwości pozostać w holdingu na WP2.
Start Stennis 6:22
Kontakt z 'Ford' WP3 - 6:53
Częstotliwości:
Flight 262 MHz
Ford 134.4 MHz — bezpośredni kontakt z liderem grupy należy nawiązać przed dotarciem do WP3.
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=1qH4R8 ... Mnik-WG4kj
Ford
Grupa wasza ma dostarczyć paliwo i uzbrojenie na lotnisko Fujairah Intl.
Należy zabrać po dwie sztuki paliwa i amunicji znajdujących się na składzie nieopodal Farpa WP2.
Przydzielamy wam osłonę 'Enfield' spotkanie WP3 6:53.
Wróg posiada stacje radarowe na wybrzeżu, należy nasłuchiwać wiadomości o ich zniszczeniu dopiero wtedy możecie opuścić WP3.
Przed dolotem do WP4 musicie się skontaktować z liderem 'Uzi', który poinformuje was o oczyszczeniu WP5 i możliwości dostarczenia zaopatrzenia. W wypadku nie możliwości dostarczenia macie zostawić ładunek na WP4.
Częstotliwości:
Flight 134.4 MHz
Enfield 262 MHz
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=16H1ee ... m3bcRfKapk
Pontiac
Po starcie udajecie się bezpośrednio w rejon WP4 w celu zdjęcia wrogiego Awacs. Po wykonaniu zadania kierujemy się na WP5 - CAP.
Start Stennis 6:25
Częstotliwości:
Flight 266 MHz
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=1vWfPQ ... O__x8lI-Ai
Chevy
Wsparcie powietrzne w rejonie kontrolowanym przez wrogie jednostki, możliwość ataku na statki transportowe.
Po starcie udajecie się bezpośrednio na CAP WP3 -WP4
Dyspozycje o ewentualnym ataku na statki otrzymacie w powietrzu.
Start Stennis 6:25 - uwaga: w razie opóźnień ze startami macie obowiązek przepuścić inne flighty i startować jako ostatni.
Częstotliwości:
Flight 268 MHz
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=15ASwL ... GB0vgqb87D
Grupa Dodge 3 - Rezerwa
Ponieważ część maszyn jest uziemiona, stworzono grupę rezerwową.
Będzie ona przydzielana na bieżąco do odpowiednich grup lub wypuszczana samodzielnie w celu wsparcia już walczących maszyn.
Po przydzieleniu do grup zmieniamy nazwę do odpowiadającego flightu w odpowiedniej kolejności.
Piloci rezerwy podlegają bezpośrednio kontroli powietrznej.
Wszystkie grupy komunikacja z Awacs na częstotliwości 251 MHz.
Tankowce:
Arco 260 MHz / 22000 ft / 300kts
Texaco 250 MHz / 18000ft / 300kts
Re: Desert Sands
Posted: 2019-05-05 10:03
by Hancer
BIULETYN DOWÓDZTWA
Z ostatniej chwili F-14 Tomcat po wczorajszym treningu uległy awarii, dlatego zostają zastąpione maszynami F/A18C.
Zmiany w slotach:
DODGE (ESCORT) 2x F-14 A/B PILOT zamienione F/A-18C.
2x F-14 A/B RIO zamienione DODGE 1 (RESERVE) - F/A18C.
Piloci wpisani na sloty F-14 A/B RIO zostaną przeniesieni do grupy Dodge 1 jako dwie maszyny rezerwowe. Więcej informacji na odprawie.
WAŻNE
Proszę na bieżąco zapoznawać się z biuletynami dowództwa !
Re: Desert Sands
Posted: 2019-05-05 15:03
by Hancer
BIULETYN DOWÓDZTWA 01
Mechanicy się postarali i jedna z maszyn F-14 jest gotowa do misji i jest szansa, że druga też wyjdzie.
Dlatego odwołujemy poprzedni Biuletyn.
Re: Desert Sands
Posted: 2019-05-05 21:05
by Hancer
BIULETYN DOWÓDZTWA 02
Ford 5
Dowództwo właśnie otrzymało wiadomość, że musimy przetransportować żołnierzy na lotnisko Fujairah Intl.
W tym celu wyznaczyło do transportu maszyny UH-1.
Zadaniem Ford 5 i Ford 6 będzie przewiezienie tych jednostek z WP2 na lotnisko Fujairah Intl.
Tankowanie na Farpach, na lotnisko udajemy się upewniwszy się, że jet ono przejęte przez nasze jednostki.
Po powrocie z WP1 zgrywamy się czasowo z resztą grupy 'Ford' i wspólnie pod osłona 'Enfield' kontynuujecie według planu lotów.
Ważną rolę odgrywa czas, którego po zabraniu żołnierzynależy pilnować oraz porozumiewać się z resztą grupy 'Ford', oraz eskortą.
Kneeboard https://drive.google.com/open?id=1UsiO9 ... lnpaILiYsk
Częstotliwości:
Flight 270 MHz
Enfield 262 MHz