Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany, zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Image Note for non-polish speaking pilots: during account registration, please put all the details about why would you like to join our community or short note that you are registering an account for the Join Ops use into the "Interested in" field .

If you are interested in Join Ops operations please get in contact with us via contactadmin , the account creation is not required .

[2019-05-16 20:30] Zatoka Perska 08 - Tomahawk Fun

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Avantar
Moderator
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 80 (179hs)
Specialized in: AV-8B



Gildia Marshaller

44th Dowódca

VF112 RIO

2019-05-04 23:07

Image

USS Carl Vinson, Zatoka Omańska.
2019-04-08, 13:40.


O godzinie 07:00 czasu lokalnego do Zatoki Omańskiej wpłynęła grupa Carrier Strike Group 1 prowadzona przez lotniskowiec CVN-70 Carl Vinson. Oprócz lotniskowca w skład grupy wchodzi okręt desantowy LHD-1 Wasp, kilka krążowników klasy Ticonderoga oraz niszczycieli.
Obecność CSG-1 dramatycznie zmienia rozkład sił w rejonie.

Generalne dowództwo zadecydowało o - póki co - ograniczonym desancie na teren Iranu.

Pierwsze uderzenie nastąpi w okolicach Bandar-e-Jask i poprowadzone zostanie z lotniskowca Carl Vinson. O 13: 52 grupa rozpocznie atak pociskami Tomahawk, kilkanaście minut później do akcji wejdą samoloty. UWAGA: Bandar-e-Jask jest bardzo silnie chronione przez wyrzutnie SAM i artylerię przeciwlotniczą.

W tym samym czasie samoloty z CVN-74 otrzymały inne zadania mające na celu osłabienie pozycji Iranu.

Mapa teatru działań:

Image

AIR TASKING ORDER
Callsign Aircraft Task Take Off Time Time On Target
Colt 1 2x F-15C CAP 14:00 -
Dodge 1 2x AV-8B STRIKE 14:05 -
Dodge 2 4x AV-8B AIR INTERDICTION 14:15 -
Enfield 1 2x F/A-18C INTERCEPT 14:00 -
Enfield 2 2x F/A-18C ESCORT 14:02 -
Pontiac 1 4x F/A-18C DEAD 14:05 -
Ford 1 2x F/A-18C CAP 14:00 -
Ford 2 2x F/A-18C CAP 14:02 -
Hawg 1 2x A-10C AIR INTERDICTION 14:00 -
Uzi 1 4x F/A-18C SEAD 14:05 -
Springfield 1 2x Mirage 20000 ALERT 5 AS NEEDED -
Chevy 1 2x Mi-8 TRANSPORT 14:00 -
Chevy 2 2x UH-1H TRANSPORT 14:00 -

PLIK COMBAT FLITE DO WLASNEGO UZYTKU: TUTAJ

ZADANIA

Colt 1

Colt 1 wykonuje Combat Air Patrol wzdłuż południowych wybrzeży Iranu (na północ od wyspy Qeshm). Para F-15 stanowi zabezpieczenie operacji DEAD / Intercept wykonywanej przez loty Pontiac i Enfield. Start z Sharjah Intl.

Trasa:

Image


Dodge 1

Para samolotów AV-8B z desantowca LHA-1 dostała zadanie zniszczenia siedziby lokalnej organizacji paramilitarnej na wyspie Qeshm. Celem są dwa budynki administracyjne oraz antena nadawcza.

Cele:

Image

Trasa:

Image


Dodge 2

Zadaniem lotu Dodge 2 jest wyeliminowanie zagrożeń dla okrętów USA w okolicy Bandar-e-Jask. Celem są wyrzutnie Silkworm oraz jednostki irańskiej artylerii. Pozycje SS-N-2 są znane (WP2, WP3) i są celem ataku rakiet manewrujących, Dodge 2 ma za zadanie zniszczyć wyrzutnie, które przetrwają atak. Pozycje artylerii nie są znane ale spodziewane jest ich rozlokowanie w pasie wybrzeża. Uwaga: lot nie ma wsparcia tankowca i może operować w rejonie działania irańskich wyrzutni SAM. Należy poczekać na sygnał od lotu SEAD (Ford?) przed rozpoczęciem ataku.

Rejon celów:

Image

Trasa:

Image


Enfield 1

Lot na przechwycenie wrogiego A-50. Podczas gdy pozostałe samoloty z pakietu angażować będą baterie S-300, Enfield 1 skupi się na zniszczeniu irańskiego samolotu AWACS. UWAGA: Irański A-50 lata bezpośrednio nad wyrzutniami SA-10 i posiada eskortę w postaci dwóch MiGów 29.

Trasa:

Image

Enfield 2

Enfield 2 zapewnia bliską eskortę dla lotu [Pontiac 1] wykonującego zadanie DEAD. Spotkanie w punkcie RV, następnie zapewnienie bezpieczeństwa od celów powietrznych. UWAGA: Część trasy znajduje się w zasięgu baterii S-300.

Trasa:

Image

Ford 1

Combat Air Patrol na wschód od Bandar-e-Jask. Lot stanowi bezpośrednie zabezpieczenie akcji lotów Dodge 2 i Uzi. UWAGA: Lot nie ma wsparcia tankowca, wymagane rozsądne gospodarowanie paliwem.

Trasa:

Image

Ford 2

Combat Air Patrol na zachód od Bandar-e-Jask. Lot stanowi bezpośrednie zabezpieczenie akcji lotów Dodge 2 i Uzi. UWAGA: Lot nie ma wsparcia tankowca, wymagane rozsądne gospodarowanie paliwem.

Trasa:

Image

Hawg 1

Air Interdiction - celem jest odnalezienie i wyeliminowanie konwoju pojazdów wojskowych (transportery i ciężarówki) uciekającego z Bandar-e-Jask. Wywiad donosi, że konwój opuścił rejon portu ok 13:30 i należy go szukać na głównej drodze prowadzącej wzdłuż wybrzeża do Seerik i Minab. W miarę możliwości pozycję konwoju spróbują zlokalizować służby specjalne. UWAGA: Należy upewnić się, że faktycznie atakowane są cele wojskowe - w rejonie należy się spodziewać także uciekających cywili.

Trasa:

Image

Pontiac 1

Misja DEAD - atak na irańską baterię S-300 blokującą dostęp w głąb terytorium Persji. Lot będzie osłaniany przez Enfield 1, a także w razie konieczności pomoc zapewni Colt 1. Zbiórka w punkcie RV, potem push w kierunku celu.

Cele:

Image

Trasa:

Image

Springfield 1

ALERT 5: Para dyżurna gotowa do natychmiastowego startu. Dowódca misji / AWACS może podjąć decyzję o poderwaniu pary dyżurnej w przypadku konieczności uzupełnienia patroli AA.

Trasa: Według wytycznych AWACSa.

Uzi 1

Misja SEAD w rejonie miasta Bandar-e-Jask. Wyeliminowanie pozostałości baterii SA-11 oraz wszelkich innych aktywnych zestawów SAM (SA-15, SA-8). Pozycja SA-11 jest głównym celem ataku rakiet cruise, ale lokalizacja innych wyrzutni nie jest znana.

Trasa:

Image

Chevy 1, Chevy 2

Transport konsultantów wojskowych na pokład czterech platform na terenie pola naftowego Saleh. Śmigłowce startują z lotniska Sharjah International. Podjęcie pasażerów w wyznaczonych miejscach na lotnisku Ras Al Khaimah. Po dostarczeniu konsultantów lądowanie na lotnisku Khasab.

Podjęcie pasażerów:

Image

Trasa:

Image

CZĘSTOTLIWOŚCI

Lotniskowce:
CVN-74 Stennis: 127.500, TACAN: STN 37X, ICLS: 1
LHA-1 Tarawa: 128.500, TACAN: TRW 38X
CVN-70 Carl Vinson: 129.500 TACAN VNS 39X, ICLS 2
LHD-1 Wasp: 130.500 TACAN WSP 40X


Lotniska:
Sharjah: 118.600
Khasab: 124.350

AWACS:
Magic: 251.000
Darkstar: 253.000

Tankowce
TEXACO 305.000, TACAN 50X TXC, alt 22000 ft (KC-135 MPRS)
ARCO 306.000, TACAN 51X ARC, alt 24000 ft (KC-135 MPRS)


Loty:
Colt 1: 265.250 MHz
Dodge 1 263.000 MHz
Dodge 2 263.500 MHz
Enfield 1: 262.000 MHz
Enfield 2: 262.250 MHz
Ford 1: 260.000 MHz
Ford 2: 260.500 MHz
Hawg 1: 30.000 MHz
Pontiac 1: 266.000 MHz
Springfield 1: 265.000 MHz
Uzi 1: 267.000 MHz

Avantar
My rig: Gigabyte Z170-Gaming K3; 4x8GB HyperX Fury Black 2133MHz DDR4 CL14; Intel Core i7-6700K 4.0 GHz; MSI GTX1080Ti; HOTAS Warthog; MFD Cougar; Track IR 5; Saitek Pro Flight rudder Pedals; Oculus Rift
User avatar
Avantar
Moderator
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 80 (179hs)
Specialized in: AV-8B



Gildia Marshaller

44th Dowódca

VF112 RIO

2019-05-16 11:20

Zapomniałem dodać do briefingu opisu zadania dla śmigłowców, teraz jest wszystko

Avantar
My rig: Gigabyte Z170-Gaming K3; 4x8GB HyperX Fury Black 2133MHz DDR4 CL14; Intel Core i7-6700K 4.0 GHz; MSI GTX1080Ti; HOTAS Warthog; MFD Cougar; Track IR 5; Saitek Pro Flight rudder Pedals; Oculus Rift
User avatar
YogiPL
Joined: 2018-06-04 08:22

Flights: 45 (98hs)
Specialized in: AV-8B



Gildia Pilot

2019-05-16 20:26

Panowie, jeśli nie problem ro będę o 21:00 siedział w samolocie.

Post Reply