Page 1 of 1

Bear Hunting

Posted: 2019-05-09 13:31
by Hancer
Image

Misja A/A / RESCUE

Kontynuacja misji polowanie na niedźwiedzia, podobna pogoda i cele.
Każdy flight ma wyznaczony swój CAP, w którym w miarę możliwości musi bronić dostępu do ugrupowania naszych lotniskowców.
Wróg dysponuje pociskami powietrze woda, dlatego nie możemy dopuścić bombowce w zasięg odpalenia pocisków.
Nie posiadamy danych na temat osłony bombowców oraz ich liczebności.


Zadanie dla śmigłowców, należy znaleźć i przetransportować nasze oddziały.
Nie posiadamy z nimi łączności, tylko znamy w przybliżeniu ich lokalizacje.
Jak znajdziecie się odpowiednio blisko powinni dać znać flarami.
Jedna załoga zostaje wyznaczona do podejmowania naszych zestrzelonych pilotów.


Wszystkie grupy startujące z lotniskowca udają się na wyznaczone CAP-y, uzbrojenie dobrać według własnych preferencji.
Flight M2000C po starcie udajecie się w stronę CAP jednocześnie waszym zadaniem jest osłona naszych śmigłowców.
Kontakt z grupą ratunkową na częstotliwości Flight Ford.


Grupa rezerwowa pozostanie w obwodzie do dyspozycji Awcas.

Good Luck, Gentlemen

CHEVY

Image

CombatFlite: https://drive.google.com/open?id=1Sj-hu ... yHMJwlTjNA


COLT

Image

https://drive.google.com/open?id=1dvYfy ... M6x-CGs4I9


DODGE

Image

https://drive.google.com/open?id=1T3d5L ... YF5xyNgrGp

FORD
Image

https://drive.google.com/open?id=1sjXQD ... zHGVrvl45Q

PONTIAC

Image

https://drive.google.com/open?id=1iy640 ... Ad6vViP7dz

SPRINGFIELD

Image

https://drive.google.com/open?id=1asYQ1 ... OtEGketKoH

UZI

Image

https://drive.google.com/open?id=10Z09p ... _V1YtIc-Gu

MISSION DATA

Tarawa 127.5 MHz / 37X / Icls 7
Stennis 129.5 MHz / 39X / Icls 9
Arco 242 MHz / 42X
Texaco 240 MHz / 40X


FLIGHT FREQUENCY

CHEVY: 270 MHz
COLT: 260 MHz
DODGE: 266 MHz
FORD: 268 MHz
PONTIAC: 132.4 MHz
SPRINGFIELD: 262 MHz
UZI: 264 MHz
UZI 1: 272 MHz


WEATHER

Tem: 12.2 `C
Wind: 3-7 kts / 255 `
Clouds: 11200ft / 1250 ft
Rain

Re: Bear Hunting

Posted: 2019-05-09 16:16
by Maverick
SPRINGFIELD i UZI niemal takie same CAP'y i Waypointy. Będziemy się bić o cele, w sensie, nie do końca można ustalić granice CAP'ów. Może jeden z Flightów mógłby polecieć bliżej prawego wybrzeża, wówczas byśmy byli trochę od siebie odseparowani. Chyba że w okolicach 4 WPT'u spodziewana jest duża ilość wrogich maszyn ;)

Re: Bear Hunting

Posted: 2019-05-11 09:43
by Hancer
BIULETYN DOWÓDZTWA
Proszę zapoznać się ze zmianami, szczególnie grupy Chevy i Uzi
Zmiany w Filghtach:

CHEVY

Image

Proszę pobrać nowy plan lotów. Zmiana lotniska oraz trasy.
Link https://drive.google.com/open?id=1Sj-hu ... yHMJwlTjNA

FORD
Poprawiono czasy na waypointach.
https://drive.google.com/open?id=1sjXQD ... zHGVrvl45Q

PONTIAC
Poprawiono czasy na waypointach.
https://drive.google.com/open?id=1iy640 ... Ad6vViP7dz

UZI

Zmiana CAP, separacja między grupami około 40nm.

Image

Link https://drive.google.com/open?id=10Z09p ... _V1YtIc-Gu

Re: Bear Hunting

Posted: 2019-05-12 15:11
by Hancer
BIULETYN DOWÓDZTWA


Chevy - poprawiono wpis w planie lotu dotyczący typu maszyny.
Link ten sam: https://drive.google.com/open?id=1Sj-hu ... yHMJwlTjNA

FORD 3

Dodano slot UH1-H - do grupy Ford, grupa leci w całym składzie do WP 2 gdzie się rozdzielacie:
  • Ford 1- teren poszukiwań na północ od WP2
  • Ford 2- teren poszukiwań na północ od WP3
  • Ford 3- teren poszukiwań na północ od WP3

Po podjęciu oddziałów wracacie na WP0 czyli lotnisko macierzyste, kontakt z śmigłowcami eskorty w celu osłony powrotu.

FORD 3
Image

Link: https://drive.google.com/open?id=1QEXpy ... mN9Ee-W6M7