Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany, zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Image Note for non-polish speaking pilots: during account registration, please put all the details about why would you like to join our community or short note that you are registering an account for the Join Ops use into the "Interested in" field .

If you are interested in Join Ops operations please get in contact with us via contactadmin , the account creation is not required .

Cherbourg Raid

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Alienzo
Joined: 2018-09-30 15:46

Flights: 26 (68hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Pilot

VF112 Pilot

2019-05-29 22:19

CHERBOURG RIDE
Jest marzec 1944 roku. Trwają przygotowania do inwazji na Francję. Dowództwo sił powietrznych Aliantów decyduje się zbombardować zachodnią, posiadającą duże zapasy dla łodzi podwodnych część portu w Cherbourgu. Większość portu jest ważna dla dowódctwa i chcą nie wiedzieć czemu, niwelować straty w zabudowie, dlatego atak musi być precyzyjny.
W związku z tym grupa bombowców B-17, korzystając z dobrego okna pogodowego, poleci na niższym niż zazwyczaj pułapie - 6000m. W związku z tym iż Cherbourg jest Francuskim miastem,
musieliśmy rozrzucić ulotki o planowanym nalocie, aby uniknąć strat w ludności cywilnej. W związku z tym Luftwaffe oraz obrona przeciwlotnicza wie o naszym dzisiejszym nalocie.
Do eskorty zostają przydzielone wszystkie 2 skrzydła, 4 Spitfire'y 341st Squadronu RAF oraz P-51D z 302nd Figther Squadron znanego jako 'Red Tails'. Jedynego czarnoskórego Squadronu w USAF.


BLUE

Lotnisko główne Tangmere: 119.100 MHz (Button C na SCR 552)
Misja: Eskorta B-17
Sposób realizacji zadania: Lot powyżej formacji B-17 do Cherbourga i z powrotem.

2nd Wing 302nd FS 'Red Tails'
P-51D


Startujecie jak najszybciej z lotniska Tangmere wraz ze Spitfire'ami. Bombowce B-17 przelecą nad lotniskiem za około 10 minut. Poruszają się z prędkością około 160K, docelowo
na wysokości 20000ft. Nad lotniskiem Tangmere zakręcą w kierunku 216. Waszym zadaniem jest eskortować grupę B-17 od Brytyjskiego wybrzeża do Cherbourga oraz w drodze powrotnej. Artyleria p-lot
jest dość silna w rejonie portu i nie zaleca się schodzić zbyt nisko nad miastem. Pamiętajcie że Luftwaffe z całego rejonu wie że się zbliżamy więc prawdopodobnie będą już
na was czekać myśliwce wroga.

Radio SCR 552
Button A - 124.000 MHz
Button B - 120.000 MHz
Button C - 119.100 MHz
Button D - 139.000 MHz

3rd Wing 341st RAF Squadron
Spitfire Mk. IX


Startujecie jak najszybciej z lotniska Tangmere wraz z Mustangami z USAF. Bombowce B-17 przelecą nad lotniskiem za około 10 minut. Poruszają się z prędkością około 160K, docelowo
na wysokości 20000ft. Nad lotniskiem Tangmere zakręcą w kierunku 216. Waszym zadaniem jest eskortować grupę B-17 od Brytyjskiego wybrzeża do Cherbourga oraz w drodze powrotnej. Artyleria p-lot
jest dość silna w rejonie portu i nie zaleca się schodzić zbyt nisko nad miastem. Pamiętajcie że Luftwaffe z całego rejonu wie że się zbliżamy więc prawdopodobnie będą już
na was czekać myśliwce wroga.

Radio SCR 552
Button A - 124.000 MHz
Button B - 50.000 MHz
Button C - 119.100 MHz
Button D - 42.000 MHz


RED

Lotnisko główne Cretteville: 39.600 MHz (Channel 1 radia: FuG 16 ZY / FuG 16)
Lotnisko zapasowe Maupertus: 39.650 MHz (Channel 4 radia: FuG 16 ZY / FuG 16)
Misja: CAP nad portem w Cherbourgu
Sposób realizacji zadania: CAP po wyznaczonej trasie na wysokości od 6000 do 9000m.

Jagdgruppe 54
FW-190 D-9 DORA


oraz

Jagdgeschwader 77
BF-109 K-4 KURFURST


Startujecie o 16:15 z lotniska Creteville i udajecie się w rejon swojego patrolu z waszego lotniska. Osiągnijcie pułap powyżej 6000m. Nie wiemy kiedy amerykanie
dotrą do wybrzeża, dlatego weźcie ze sobą zbiorniki paliwa. Oszczędzajcie paliwo i utrzymujcie pozycję. Formację B-17 ostrzeliwujcie z daleka i nie podchodźcie zbyt blisko z tyłu.
Miejcie oczy otwarte na wrogą eskortę. W waszym rejonie będądziałać 3 dodatkowe loty w BF-109 K-4 oraz FW-190 D-9. Cheroburg jest mocno obsadzony artylerią P-lot.

Radio dla FW-190
FuG 16
Channel 1: 39.600 MHz AM (Lotnisko Creteville)
Channel 2: 40.000 MHz AM (Łączność z Bf-109)
Channel 3: 41.000 MHz AM (Łączność wewnętrzna)
Channel 4: 39.650 MHz AM (Lotnisko zapas Maupertus)

Radio dla BF-109
FuG 16 ZY
Channel 1: 39.600 MHz AM (Lotnisko Creteville)
Channel 2: 40.000 MHz AM (Łączność z FW-190)
Channel 3: 41.500 MHz AM (Łączność wewnętrzna)
Channel 4: 39.650 MHz AM (Lotnisko zapas Maupertus)
AFN-2 Base Frequency: 39.600 MHz AM

User avatar
Alienzo
Joined: 2018-09-30 15:46

Flights: 26 (68hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Pilot

VF112 Pilot

2019-05-29 23:12

Mapa dla BLUE:

Image

Mapa dla RED:

Image

User avatar
Alienzo
Joined: 2018-09-30 15:46

Flights: 26 (68hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Pilot

VF112 Pilot

2019-06-05 20:05

Na obecną chwilę odwołuje. Nie ma co blokować serwera dla 2 osób jeśli więcej sobie na Gildianskim opłata. Przynajmniej 4 osoby by się przydały żeby też potencjału misji nie marnować.

Jak wrócę z poligonu to otworzę zapisy ponownie na jakiś odpowiedniejszy termin.

User avatar
Chaffee
Joined: 2018-05-18 19:58

Flights: 6 (10hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

2019-06-05 20:35

No szkoda , siadłem do latania a tu kicha. Czekam cierpliwie na następny termin.

Post Reply