Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Cherbourg Raid

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Awatar użytkownika
Alienzo
Rejestracja: 2018-09-30 15:46

Gildia Pilot

2019-05-29 22:19

CHERBOURG RIDE
Jest marzec 1944 roku. Trwają przygotowania do inwazji na Francję. Dowództwo sił powietrznych Aliantów decyduje się zbombardować zachodnią, posiadającą duże zapasy dla łodzi podwodnych część portu w Cherbourgu. Większość portu jest ważna dla dowódctwa i chcą nie wiedzieć czemu, niwelować straty w zabudowie, dlatego atak musi być precyzyjny.
W związku z tym grupa bombowców B-17, korzystając z dobrego okna pogodowego, poleci na niższym niż zazwyczaj pułapie - 6000m. W związku z tym iż Cherbourg jest Francuskim miastem,
musieliśmy rozrzucić ulotki o planowanym nalocie, aby uniknąć strat w ludności cywilnej. W związku z tym Luftwaffe oraz obrona przeciwlotnicza wie o naszym dzisiejszym nalocie.
Do eskorty zostają przydzielone wszystkie 2 skrzydła, 4 Spitfire'y 341st Squadronu RAF oraz P-51D z 302nd Figther Squadron znanego jako 'Red Tails'. Jedynego czarnoskórego Squadronu w USAF.


BLUE

Lotnisko główne Tangmere: 119.100 MHz (Button C na SCR 552)
Misja: Eskorta B-17
Sposób realizacji zadania: Lot powyżej formacji B-17 do Cherbourga i z powrotem.

2nd Wing 302nd FS 'Red Tails'
P-51D


Startujecie jak najszybciej z lotniska Tangmere wraz ze Spitfire'ami. Bombowce B-17 przelecą nad lotniskiem za około 10 minut. Poruszają się z prędkością około 160K, docelowo
na wysokości 20000ft. Nad lotniskiem Tangmere zakręcą w kierunku 216. Waszym zadaniem jest eskortować grupę B-17 od Brytyjskiego wybrzeża do Cherbourga oraz w drodze powrotnej. Artyleria p-lot
jest dość silna w rejonie portu i nie zaleca się schodzić zbyt nisko nad miastem. Pamiętajcie że Luftwaffe z całego rejonu wie że się zbliżamy więc prawdopodobnie będą już
na was czekać myśliwce wroga.

Radio SCR 552
Button A - 124.000 MHz
Button B - 120.000 MHz
Button C - 119.100 MHz
Button D - 139.000 MHz

3rd Wing 341st RAF Squadron
Spitfire Mk. IX


Startujecie jak najszybciej z lotniska Tangmere wraz z Mustangami z USAF. Bombowce B-17 przelecą nad lotniskiem za około 10 minut. Poruszają się z prędkością około 160K, docelowo
na wysokości 20000ft. Nad lotniskiem Tangmere zakręcą w kierunku 216. Waszym zadaniem jest eskortować grupę B-17 od Brytyjskiego wybrzeża do Cherbourga oraz w drodze powrotnej. Artyleria p-lot
jest dość silna w rejonie portu i nie zaleca się schodzić zbyt nisko nad miastem. Pamiętajcie że Luftwaffe z całego rejonu wie że się zbliżamy więc prawdopodobnie będą już
na was czekać myśliwce wroga.

Radio SCR 552
Button A - 124.000 MHz
Button B - 50.000 MHz
Button C - 119.100 MHz
Button D - 42.000 MHz


RED

Lotnisko główne Cretteville: 39.600 MHz (Channel 1 radia: FuG 16 ZY / FuG 16)
Lotnisko zapasowe Maupertus: 39.650 MHz (Channel 4 radia: FuG 16 ZY / FuG 16)
Misja: CAP nad portem w Cherbourgu
Sposób realizacji zadania: CAP po wyznaczonej trasie na wysokości od 6000 do 9000m.

Jagdgruppe 54
FW-190 D-9 DORA


oraz

Jagdgeschwader 77
BF-109 K-4 KURFURST


Startujecie o 16:15 z lotniska Creteville i udajecie się w rejon swojego patrolu z waszego lotniska. Osiągnijcie pułap powyżej 6000m. Nie wiemy kiedy amerykanie
dotrą do wybrzeża, dlatego weźcie ze sobą zbiorniki paliwa. Oszczędzajcie paliwo i utrzymujcie pozycję. Formację B-17 ostrzeliwujcie z daleka i nie podchodźcie zbyt blisko z tyłu.
Miejcie oczy otwarte na wrogą eskortę. W waszym rejonie będądziałać 3 dodatkowe loty w BF-109 K-4 oraz FW-190 D-9. Cheroburg jest mocno obsadzony artylerią P-lot.

Radio dla FW-190
FuG 16
Channel 1: 39.600 MHz AM (Lotnisko Creteville)
Channel 2: 40.000 MHz AM (Łączność z Bf-109)
Channel 3: 41.000 MHz AM (Łączność wewnętrzna)
Channel 4: 39.650 MHz AM (Lotnisko zapas Maupertus)

Radio dla BF-109
FuG 16 ZY
Channel 1: 39.600 MHz AM (Lotnisko Creteville)
Channel 2: 40.000 MHz AM (Łączność z FW-190)
Channel 3: 41.500 MHz AM (Łączność wewnętrzna)
Channel 4: 39.650 MHz AM (Lotnisko zapas Maupertus)
AFN-2 Base Frequency: 39.600 MHz AM

Awatar użytkownika
Alienzo
Rejestracja: 2018-09-30 15:46

Gildia Pilot

2019-05-29 23:12

Mapa dla BLUE:

Obrazek

Mapa dla RED:

Obrazek

Awatar użytkownika
Alienzo
Rejestracja: 2018-09-30 15:46

Gildia Pilot

2019-06-05 20:05

Na obecną chwilę odwołuje. Nie ma co blokować serwera dla 2 osób jeśli więcej sobie na Gildianskim opłata. Przynajmniej 4 osoby by się przydały żeby też potencjału misji nie marnować.

Jak wrócę z poligonu to otworzę zapisy ponownie na jakiś odpowiedniejszy termin.

Awatar użytkownika
Chaffee
Rejestracja: 2018-05-18 19:58

Gildia Rentier

2019-06-05 20:35

No szkoda , siadłem do latania a tu kicha. Czekam cierpliwie na następny termin.

ODPOWIEDZ