Page 2 of 4

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-10 16:10
by Gildu
Nic dodac, nic ując co Lukasz napisał :).

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-10 21:32
by Cat
Reaver wrote:
2019-06-10 15:08
Czesc jedyny slot jaki byl dostepny yo UZI leader , wiec tam sie wpisalem. Jakoze jestem jeszcze zeilony wiec pytam czy ktos sie ze mna moze zamienic np Cat ?
Ja póki co też jestem dość zielony, ale jeśli wolisz, mogę wziąć Leader'a.

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-10 22:20
by Gildu
INFORMACJE ZE SZTABU - ŚMIGŁOWCE!

Wywiad donosi że tego dnia kiedy odbywać ma się misja na terenie lotniska Bandar Abbas będą przetrzymywani 4 zołnierze NATO w niewoli, którzy będą czekać na transport w głąb Iranu gdzie tego samego dni będą mieli być straceni. Dowództwo nie chce do tego dopuścić więc zostanie wysłany oddział 4 komandosów w cel odbicia jeńców.

Tutaj również pojawia się zadanie dla śmigłowców. Gdy komandosi odbiją jeńców, udadzą się nad brzeg, miedzy lotniskiem a miastem, do przetransportowania będdzie 8 żołnierzy, 4 jeńców i 4 komandosów. W celu ułatwienia lokalizacji gdy usłyszą smigłowce od strony wody mają dać sygnał dymny. Mogą mieć na plecach żołnierzy Irańskich, wówczas smigłowce maja pozwolnie na otwarcie ognia.
Także śmigłowce udają się po starcie w poszukiwaniu żołnierzy celem przetransportowaniu ich, jak również misje rantunkową w razie zestrzelenia naszych maszyn nad tymże lotniskiem.

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-12 08:48
by Springman
@Łukasz

To jest HRP a nie trening

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-12 10:27
by Lukasz
Springman,

biorę pod uwagę, że to HRP, ale poza takimi misjami raczej nie zyskamy dużego doświadczenia w dowodzeniu zespołem. Oczywiście na poligonie, czy podczas treningów można ćwiczyć różne zachowania, jednak to na misjach HRP najwięcej się nauczymy. Wiadomo, na siłę nie ma co zmuszać kogoś do bycia liderem, jeśli nie czuje się na siłach. Jednak są takie przypadki, kiedy stracimy prowadzącego i trzeba będzie nagle przejąć dowództwo. Wtedy przyda się zdobyte wcześniej doświadczenie. Dlatego jestem za tym, aby w miarę możliwości jak najszybciej zapoznać się z rolą lidera.

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-12 23:50
by Gildu
Poprawiony CF:



Śmigła:

Image

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 11:34
by Zortex
@Gildu - co poprawiles w CF ? Bo juz pogenerowalem kneeboardy dla Pontiaca. Byly jakies zmiany ?

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 11:40
by Gildu
NIe, zaatualizowałem CF bo sa dorzucone śmigła, dla Pontiaca nic nie zmieniłem.

Zastanawiam się bo widze ze po updacie mozna dostawić więcej Hornetów na stanisie, czy wlasnie pontiaca nie wzrucic z lotniksa na stanisa, nie wiem czy zmieniac to na osattnia chwile, ale cele i bull sa te same tylko dolot byłby inny, ale to jeszcze mysle nad tym czy to zmieniac czy juz sobie to odpusic i zostawic jak teraz jest PONTIAC wystartuje z lotniska a powrót na lotniskowiec.

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 12:12
by Maverick
Niech Pontiac startuje z lotniska. Jakieś to zawsze urozmaicenie. Już się nie mogę doczekać zrzutu JDAM'ów, tankowania i lądowania na Stennisie :) Do zobaczenia na odprawie.

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 12:15
by Boniek
Gildu wrote:
2019-06-10 22:20
INFORMACJE ZE SZTABU - ŚMIGŁOWCE!

Wywiad donosi że tego dnia kiedy odbywać ma się misja na terenie lotniska Bandar Abbas będą przetrzymywani 4 zołnierze NATO w niewoli, którzy będą czekać na transport w głąb Iranu gdzie tego samego dni będą mieli być straceni. Dowództwo nie chce do tego dopuścić więc zostanie wysłany oddział 4 komandosów w cel odbicia jeńców.

Tutaj również pojawia się zadanie dla śmigłowców. Gdy komandosi odbiją jeńców, udadzą się nad brzeg, miedzy lotniskiem a miastem, do przetransportowania będdzie 8 żołnierzy, 4 jeńców i 4 komandosów. W celu ułatwienia lokalizacji gdy usłyszą smigłowce od strony wody mają dać sygnał dymny. Mogą mieć na plecach żołnierzy Irańskich, wówczas smigłowce maja pozwolnie na otwarcie ognia.
Także śmigłowce udają się po starcie w poszukiwaniu żołnierzy celem przetransportowaniu ich, jak również misje rantunkową w razie zestrzelenia naszych maszyn nad tymże lotniskiem.

W takim razie śmigła nie mogą być jako MEDEVAC, skoro mają używać uzbrojenia.

Mi-8 zgłaszają gotowość do misji "EXFIL"

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 12:22
by Gildu
Lucky wrote:
2019-06-13 12:15

W takim razie śmigła nie mogą być jako MEDEVAC, skoro mają używać uzbrojenia.

Mi-8 zgłaszają gotowość do misji "EXFIL"
Oczywiście zapraszam na misje :), ale tego pierwszego nie zrozumialem, leca po straconego pilota, nad terytorium wroga, gdzie jest duza duza szansa ze po pilota ida tez wrogie jednostki wiec wysłałbyś na ratunek pilota śmigła bez chociazby karabinu maszynowego? :), te smiglowce ratunkowe to nie ejst czerowny krzyz :), to sa bojowe smiglowce lecace wyciagnac zestrzelonego pilot z opresji.

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 12:30
by Boniek
W realu śmigłowce MEDEVAC nie mogą przewozić uzbrojenia i nie są wykorzystywane na LZ HOT

Do takich celów, jak podebranie zestrzelonego pilota z terenu wroga wykorzystać można CSAR
w innych przypadkach CASEVAC.

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 12:32
by Gildu
Lucky wrote:
2019-06-13 12:30
W realu śmigłowce MEDEVAC nie mogą przewozić uzbrojenia i nie są wykorzystywane na LZ HOT


Do takich celów, jak podebranie zestrzelonego pilota z terenu wroga wykorzystać można CSAR
To są właśnie misje CSAR, skrypt który to obłsuguje nazywa się CSAR tylko wg skryptu smigła musza nazywac się MEDEVAC #1, MEDEVAC #2 itd stad tak sobie je nazwyamy :) bo ktos kto pisał skrypt tak to napsial, ale to ejst właśnie misja CSAR

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 12:34
by Boniek
I wszystko jasne. Nie było tematu :D

Re: Night Assault

Posted: 2019-06-13 12:54
by Gildu
Lucky wrote:
2019-06-13 12:34
I wszystko jasne. Nie było tematu :D
Następnym razem nazwe CSAR zeby nie mylilo :)

Maverick tak zostawie, nie bede juz zmienial :), tak jak mowisz dla urozmaicenia