AV-8B Szkolenie/Trening
Posted: 2019-06-06 17:20
Trening/Szkolenie dotyczy zastosowania każdego z możliwych sposobów startu oraz lądowania samolotu AV-8B.
Dla mniej doświadczonych osób przewidziano krótkie omówienie każdej procedury wraz z wyszczególnieniem kluczowych ograniczeń przede wszystkim masy i prędkości oraz krótki instruktaż co do odczytywania wykresów parametrów maszyny.
W trakcie trwania misji wydzielone zostaną miejsca w których będą się odbywały konkretne typy startów i lądowań wraz z przydzielonymi częstotliwościami komunikacji, panuje tutaj pełna dowolność kto/gdzie i w jakiej kolejności będzie chciał wykonać konkretne typy operacji. Dla ułatwienia części procedur, na mapie zostaną umieszczone elementy pomocnicze wyznaczające poprawne trasy przelotu np ( w trakcie CASE I, bądź overhead break). Poniżej lista stanowisk wraz z typami operacji:
FARP - Vertical TO/LNDG
FOB - Rolling Vertical TO/LNDG
LOTNISKO 1 - Short TO/LNDG / Convencional TO/LNDG
LOTNISKO 2 - Vertical TO/LNDG (na pasie), Vertical TO/LNDG (na wydzielonym obszarze helo landing spots)
Tarawa - Vertical TO/LNDG, Rolling Vertical TO, Short TO
Stenins - Vertical TO/LNDG, Rolling Vertical TO, Short TO
Dla osób bardziej wtajemniczonych ponadto przewiduje się zlokalizowanie następujących poligonów:
A/G 1-3 - Nieruchome pojazdy (1-ciężarówki , 2- ciężarówki,czołgi, 3- ciężarówki,czołgi, ZSU23)
A/G 4-6 - Konwoje (4-teren równiny, 5- góry, 6-gęsty las)
A/G 7-10 - SAM (7- SA18,ZSU32 ,8- SA15, 9- SA6, 10-SA10)
A/A 1 - Nieuzbrojone samoloty
A/A 2 - Samoloty uzbrojone w FOX 2
Dodatkowo planowane jest rozmieszczenie 4 tankerów
Shell - Długa prosta trasa
Texaco - Standard Racetrack
Texaco - Standard Racetrack (KC-130)
Arco - Orbit
Trening ma charakter luźny z dopuszczalną dowolną ilością respawnów, chodzi przede wszystkim o pokazanie że nie taki Harrier straszny jak mówią . Jeżeli zgłosi się mała liczba osób wtedy zamiast misji polecimy na Gildianskim żeby nie zajmować slotów.
Więcej informacji można spodziewać się po 16 czerwca.
Dla mniej doświadczonych osób przewidziano krótkie omówienie każdej procedury wraz z wyszczególnieniem kluczowych ograniczeń przede wszystkim masy i prędkości oraz krótki instruktaż co do odczytywania wykresów parametrów maszyny.
W trakcie trwania misji wydzielone zostaną miejsca w których będą się odbywały konkretne typy startów i lądowań wraz z przydzielonymi częstotliwościami komunikacji, panuje tutaj pełna dowolność kto/gdzie i w jakiej kolejności będzie chciał wykonać konkretne typy operacji. Dla ułatwienia części procedur, na mapie zostaną umieszczone elementy pomocnicze wyznaczające poprawne trasy przelotu np ( w trakcie CASE I, bądź overhead break). Poniżej lista stanowisk wraz z typami operacji:
FARP - Vertical TO/LNDG
FOB - Rolling Vertical TO/LNDG
LOTNISKO 1 - Short TO/LNDG / Convencional TO/LNDG
LOTNISKO 2 - Vertical TO/LNDG (na pasie), Vertical TO/LNDG (na wydzielonym obszarze helo landing spots)
Tarawa - Vertical TO/LNDG, Rolling Vertical TO, Short TO
Stenins - Vertical TO/LNDG, Rolling Vertical TO, Short TO
Dla osób bardziej wtajemniczonych ponadto przewiduje się zlokalizowanie następujących poligonów:
A/G 1-3 - Nieruchome pojazdy (1-ciężarówki , 2- ciężarówki,czołgi, 3- ciężarówki,czołgi, ZSU23)
A/G 4-6 - Konwoje (4-teren równiny, 5- góry, 6-gęsty las)
A/G 7-10 - SAM (7- SA18,ZSU32 ,8- SA15, 9- SA6, 10-SA10)
A/A 1 - Nieuzbrojone samoloty
A/A 2 - Samoloty uzbrojone w FOX 2
Dodatkowo planowane jest rozmieszczenie 4 tankerów
Shell - Długa prosta trasa
Texaco - Standard Racetrack
Texaco - Standard Racetrack (KC-130)
Arco - Orbit
Trening ma charakter luźny z dopuszczalną dowolną ilością respawnów, chodzi przede wszystkim o pokazanie że nie taki Harrier straszny jak mówią . Jeżeli zgłosi się mała liczba osób wtedy zamiast misji polecimy na Gildianskim żeby nie zajmować slotów.
Więcej informacji można spodziewać się po 16 czerwca.