Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany, zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Image Note for non-polish speaking pilots: during account registration, please put all the details about why would you like to join our community or short note that you are registering an account for the Join Ops use into the "Interested in" field .

If you are interested in Join Ops operations please get in contact with us via contactadmin , the account creation is not required .

[2019-06-20 20:30] AV-8B VSTOL Trening

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 36 (109hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Pilot

VF112 Pilot

2019-06-12 22:47

Krótki trening dla wszystkich chętnych, obejmujący następujące operacje:

1. Wprowadzanie współrzędnych
2. Start Case III lub I z Tarawy,
3. Strike I z użyciem IRMAV,
4. Dolot i Vertical Landing na FARPie z separacja 2 nm.
5. Przezbrojenie (w zależności od ilości maszyn tylko jedna z nich powinna wyposażyć się w TPOD, pozostałe w celu umożliwienia zabrania większej ilości bomb będą musiały zdać się na oświetlanie celu przez sojusznika),
6. AA refueling,
7. Holding w celu zebrania się w jedną grupę i wspólnego dolotu do celu z uwagi na posiadanie tylko 1 maszyny z TPODem.
7. Strike II z użyciem gbu-12,
8. Powrót i lądowanie Case I na Tarawie (opcjonalnie w trakcie dolotu AA refueling).

Plan treningu do dowolnej modyfikacji w zależności od chętnych i ich możliwości/umiejętności. Także zapraszam wszystkich :)


((W przypadku gdy zapisze się większa ilość osób niż 4 zmodyfikujemy lekko gildiański na czas treningu i dostawimy dodatkowe okręty desantowe do startu - lądowanie natomiast odbędzie się na pokładzie jednej sztuki.
))

User avatar
Gildu
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 50 (132hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-13 11:26

Super pomysl na trening, gdyby to nie ten dzien, juz licze na powtórkę :)

User avatar
Zortex
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 22 (54hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-13 11:31

Ja rowniez

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 36 (109hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Pilot

VF112 Pilot

2019-06-13 14:12

Proponujecie co wam odpowiada to się rozpiszęe, nawet we 4 czy tam 3 osoby

User avatar
Gildu
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 50 (132hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-13 14:15

u mnie odpada wlasnie niedziele i poniedzialek bo bede poza domem, a cala reszta jets ok

User avatar
Zortex
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 22 (54hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-13 16:20

Mnie poza pt,sob i ndz kazdy dzien pasuje. Akurat porzadnie zaczalem trenowac sobie Harrym wiec fajnie byloby wspolnie polatac. Kazdy trening dobry.

Pozdro

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 36 (109hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Pilot

VF112 Pilot

2019-06-13 17:25

Jeżeli Kapitanowi i Pancekowi pasuje to możemy przenieść na czwartek 20.06. Także prośba o odpowiedź jeżeli przypadkiem traficie na ten temat :p.

User avatar
KapitanCzlowiek
Joined: 2018-12-12 23:12

Flights: 64 (138hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

2019-06-14 08:23

nawet na rękę!

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 36 (109hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Pilot

VF112 Pilot

2019-06-14 10:38

Data zmieniona, można się ponownie zapisywac

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 36 (109hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Pilot

VF112 Pilot

2019-06-15 20:40

Zmianie ulegnie lekko plan treningu:
Pierwsza zmiana to dodanie etapu kalkulacji parametrów startu.
Zamiast startu z Tarawy wykonamy short TO z FOB (RWY length 2500 feet).
Przed lądowaniem na FARP wykonamy holding 20nm od FARPU z separacją wysokości 2000 feet pomiędzy każdym lotem, w celu oczekiwania na wszystkie flighty, a dopiero z tego miejsca gdy wszyscy się zjawią pojedyncze samoloty będą kierowane na FARP z seperacją odległości 2 nm pomiędzy każdym samolotem.
Ponowny start z FARPu przewidywany dopiero po wylądowaniu wszystkich maszyn.

Pozostałe informacje i dane wstawię w dniu misji.

Dodatkowo wrzuciłem też przykładowe lądowanie na FARPie, nie jest to lądowanie idealne ale jako przykład powinien dawać radę, ważne informacje dodałem w formie napisów.


Minimum Short-Takeoff distance
Image

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 36 (109hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Pilot

VF112 Pilot

2019-06-16 14:48

Aktualizacja planu i pozostałe informacje:

Plan:
1. Wprowadzanie współrzędnych i kalkulacja danych startu (RWY Heading: 088, RWY Length: 2500, Wind 070/003)
2. Start z FOB
3. Strike I z użyciem IRMAV (WPT 2)
4. Holding i oczekiwanie na dolot wszystkich grup (WPT 3) (Dodge 1 - 6000ft, Dodge 2 - 7000ft, Dodge 3 - 8000ft ASL)
5. Oddzielanie się pojedynczych samolotów w separacji 2 nm w kierunku WPT 4 - FARP WARSAW, Standard Approach z Vertical Landing.
6. Przezbrojenie zgodnie z poniższymi zestawieniami.
7. Start i przelot do tankerów Shell 52Y lub Texaco 50Y
8. Strike II z użyciem GBU12, oświetlanie celów przez FL, (WPT 5)
9. Powrót i lądowanie na Tarawie Case I (TRW 2X

WPT 1 - FOB (waypoint wpisany)
WPT 2 - Strike I (DODGE 1 41-19-41N, 43-18-09E) (DODGE 2 41-17-31N, 43-17-44E) (DODGE 3 41-16-22N, 43-13-20E)
WPT 3 - Holding Point 1 (42-05-54N, 41-44-20E)
WPT 4 - FARP WARSAW (CRS 149, 42-05-44N, 41-44-02E)
WPT 5 - Strike II (41-30-30N, 42-26-57E)


Czętotliwości:
Ogólny: 260.000
Dodge 1: 261.000
Dodge 2: 262.000
Dodge 3: 263.000

Przezbrojenie na FARPIE
Dodge 1-1, Dodge 2-1:
Image

Pozostali:
Image


Poglądowy wygląd FOB:
Image

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 36 (109hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Pilot

VF112 Pilot

2019-06-20 10:58

Polecam przyswoić


00:00 - Dodawanie waypointa
02:30 - VREST VL/VTO
06:52 - VREST STO

User avatar
Alexy
Joined: 2019-02-26 21:51

Flights: 15 (31hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

2019-06-20 11:33

Ja niestety póki co zbyt mało ogarniam w temacie, a przecież nie będę psuł Wam zabawy szukając przełączników. Liczyłem, że do dziś nadrobię braki, niemniej życie mi nie pozwoliło. Przepraszam, nie miejcie mi za złe - odpadam. Poćwiczę jak będzie mi dane, tu i ówdzie podpytam - narobię w tym czasie „dupogodzin” itp. Harrier to mój sprzęt na jesień, tak sądzę, także co mi się odwlecze (niestety), to jednak nie uciecze. Pozdrawiam i udanej zabawy!

Latam, bo lubię.
User avatar
Gildu
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 50 (132hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-20 16:20

NIestety nie dam rady wpaść na trenin g bo zaraz wyjezdzam (dlugi weekend), wypisałem się, mam nadzieje że Barus powtórzysz kiedys ten trening :)

Pozdrawiam i miłej zabawy :)

Post Reply