[2019-06-20 20:30] AV-8B VSTOL Trening

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 46 (139hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

2019-06-12 22:47

Krótki trening dla wszystkich chętnych, obejmujący następujące operacje:

1. Wprowadzanie współrzędnych
2. Start Case III lub I z Tarawy,
3. Strike I z użyciem IRMAV,
4. Dolot i Vertical Landing na FARPie z separacja 2 nm.
5. Przezbrojenie (w zależności od ilości maszyn tylko jedna z nich powinna wyposażyć się w TPOD, pozostałe w celu umożliwienia zabrania większej ilości bomb będą musiały zdać się na oświetlanie celu przez sojusznika),
6. AA refueling,
7. Holding w celu zebrania się w jedną grupę i wspólnego dolotu do celu z uwagi na posiadanie tylko 1 maszyny z TPODem.
7. Strike II z użyciem gbu-12,
8. Powrót i lądowanie Case I na Tarawie (opcjonalnie w trakcie dolotu AA refueling).

Plan treningu do dowolnej modyfikacji w zależności od chętnych i ich możliwości/umiejętności. Także zapraszam wszystkich :)


((W przypadku gdy zapisze się większa ilość osób niż 4 zmodyfikujemy lekko gildiański na czas treningu i dostawimy dodatkowe okręty desantowe do startu - lądowanie natomiast odbędzie się na pokładzie jednej sztuki.
))

User avatar
Gildu
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 59 (161hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-13 11:26

Super pomysl na trening, gdyby to nie ten dzien, juz licze na powtórkę :)

User avatar
Zortex
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 26 (75hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-13 11:31

Ja rowniez

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 46 (139hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

2019-06-13 14:12

Proponujecie co wam odpowiada to się rozpiszęe, nawet we 4 czy tam 3 osoby

User avatar
Gildu
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 59 (161hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-13 14:15

u mnie odpada wlasnie niedziele i poniedzialek bo bede poza domem, a cala reszta jets ok

User avatar
Zortex
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 26 (75hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-13 16:20

Mnie poza pt,sob i ndz kazdy dzien pasuje. Akurat porzadnie zaczalem trenowac sobie Harrym wiec fajnie byloby wspolnie polatac. Kazdy trening dobry.

Pozdro

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 46 (139hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

2019-06-13 17:25

Jeżeli Kapitanowi i Pancekowi pasuje to możemy przenieść na czwartek 20.06. Także prośba o odpowiedź jeżeli przypadkiem traficie na ten temat :p.

User avatar
KapitanCzlowiek
Joined: 2018-12-12 23:12

Flights: 74 (167hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

2019-06-14 08:23

nawet na rękę!

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 46 (139hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

2019-06-14 10:38

Data zmieniona, można się ponownie zapisywac

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 46 (139hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

2019-06-15 20:40

Zmianie ulegnie lekko plan treningu:
Pierwsza zmiana to dodanie etapu kalkulacji parametrów startu.
Zamiast startu z Tarawy wykonamy short TO z FOB (RWY length 2500 feet).
Przed lądowaniem na FARP wykonamy holding 20nm od FARPU z separacją wysokości 2000 feet pomiędzy każdym lotem, w celu oczekiwania na wszystkie flighty, a dopiero z tego miejsca gdy wszyscy się zjawią pojedyncze samoloty będą kierowane na FARP z seperacją odległości 2 nm pomiędzy każdym samolotem.
Ponowny start z FARPu przewidywany dopiero po wylądowaniu wszystkich maszyn.

Pozostałe informacje i dane wstawię w dniu misji.

Dodatkowo wrzuciłem też przykładowe lądowanie na FARPie, nie jest to lądowanie idealne ale jako przykład powinien dawać radę, ważne informacje dodałem w formie napisów.


Minimum Short-Takeoff distance
Image

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 46 (139hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

2019-06-16 14:48

Aktualizacja planu i pozostałe informacje:

Plan:
1. Wprowadzanie współrzędnych i kalkulacja danych startu (RWY Heading: 088, RWY Length: 2500, Wind 070/003)
2. Start z FOB
3. Strike I z użyciem IRMAV (WPT 2)
4. Holding i oczekiwanie na dolot wszystkich grup (WPT 3) (Dodge 1 - 6000ft, Dodge 2 - 7000ft, Dodge 3 - 8000ft ASL)
5. Oddzielanie się pojedynczych samolotów w separacji 2 nm w kierunku WPT 4 - FARP WARSAW, Standard Approach z Vertical Landing.
6. Przezbrojenie zgodnie z poniższymi zestawieniami.
7. Start i przelot do tankerów Shell 52Y lub Texaco 50Y
8. Strike II z użyciem GBU12, oświetlanie celów przez FL, (WPT 5)
9. Powrót i lądowanie na Tarawie Case I (TRW 2X

WPT 1 - FOB (waypoint wpisany)
WPT 2 - Strike I (DODGE 1 41-19-41N, 43-18-09E) (DODGE 2 41-17-31N, 43-17-44E) (DODGE 3 41-16-22N, 43-13-20E)
WPT 3 - Holding Point 1 (42-05-54N, 41-44-20E)
WPT 4 - FARP WARSAW (CRS 149, 42-05-44N, 41-44-02E)
WPT 5 - Strike II (41-30-30N, 42-26-57E)


Czętotliwości:
Ogólny: 260.000
Dodge 1: 261.000
Dodge 2: 262.000
Dodge 3: 263.000

Przezbrojenie na FARPIE
Dodge 1-1, Dodge 2-1:
Image

Pozostali:
Image


Poglądowy wygląd FOB:
Image

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 46 (139hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

2019-06-20 10:58

Polecam przyswoić


00:00 - Dodawanie waypointa
02:30 - VREST VL/VTO
06:52 - VREST STO

User avatar
Alexy
Joined: 2019-02-26 21:51

Flights: 16 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

2019-06-20 11:33

Ja niestety póki co zbyt mało ogarniam w temacie, a przecież nie będę psuł Wam zabawy szukając przełączników. Liczyłem, że do dziś nadrobię braki, niemniej życie mi nie pozwoliło. Przepraszam, nie miejcie mi za złe - odpadam. Poćwiczę jak będzie mi dane, tu i ówdzie podpytam - narobię w tym czasie „dupogodzin” itp. Harrier to mój sprzęt na jesień, tak sądzę, także co mi się odwlecze (niestety), to jednak nie uciecze. Pozdrawiam i udanej zabawy!

Latam, bo lubię.
User avatar
Gildu
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 59 (161hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Pilot

2019-06-20 16:20

NIestety nie dam rady wpaść na trenin g bo zaraz wyjezdzam (dlugi weekend), wypisałem się, mam nadzieje że Barus powtórzysz kiedys ten trening :)

Pozdrawiam i miłej zabawy :)

Post Reply