Lot treningowy MiG-21 Bis
Posted: 2019-07-04 22:26
Misja treningowa dla pilotów samolotu MiG-21 Bis.
20:30, Niedziela
Cele ćwiczenia:
- Wykonanie wszystkich faz lotu (start, nawigacja, lądowanie)
- Lot w formacji
- Odłączanie i dołączenie do formacji
- Praca w sekcjach
Przed lotem:
- Po zebraniu się dzielimy się na dwuosobowe sekcje
- Ustawiamy ARK na 3/I – 3
- Ustawiamy RSBN na kanał 14
- Wyposażamy samolot w generator dymu, zasobnik ASO-2, 2x wyrzutnia UB-16UM
- Jeśli zbierze się nas przynajmniej 6ciu, dodatkowo zabieramy podczepiany zasobnik z paliwem na 800l (jakikolwiek nadmiar wypalimy lecąc chwilę z włączonym AB).
Plan lotu:
- Start z Senaki i Kobuleti (gdyby brakło samolotów w Senaki)
- Uformowanie klucza nad lotniskiem
- Zmiana kanału radia na 3
- Przelot nad poligon A2G #2 (Zugdidi)
- Kolejne odłączanie się sekcji, nalot na cel i powrót do klucza
- Powrót klucza do lotniska Senaki
Obsługę rakiet niekierowanych wyjaśnia w poniższym filmiku pewien przemiły pan w niecałe 2 minuty:
Mam nadzieje, że uda się nam, z racji na niewielki dystans między celem a lotniskiem, powtórzyć ćwiczenie przynajmniej dwa razy.
20:30, Niedziela
Cele ćwiczenia:
- Wykonanie wszystkich faz lotu (start, nawigacja, lądowanie)
- Lot w formacji
- Odłączanie i dołączenie do formacji
- Praca w sekcjach
Przed lotem:
- Po zebraniu się dzielimy się na dwuosobowe sekcje
- Ustawiamy ARK na 3/I – 3
- Ustawiamy RSBN na kanał 14
- Wyposażamy samolot w generator dymu, zasobnik ASO-2, 2x wyrzutnia UB-16UM
- Jeśli zbierze się nas przynajmniej 6ciu, dodatkowo zabieramy podczepiany zasobnik z paliwem na 800l (jakikolwiek nadmiar wypalimy lecąc chwilę z włączonym AB).
Plan lotu:
- Start z Senaki i Kobuleti (gdyby brakło samolotów w Senaki)
- Uformowanie klucza nad lotniskiem
- Zmiana kanału radia na 3
- Przelot nad poligon A2G #2 (Zugdidi)
- Kolejne odłączanie się sekcji, nalot na cel i powrót do klucza
- Powrót klucza do lotniska Senaki
Obsługę rakiet niekierowanych wyjaśnia w poniższym filmiku pewien przemiły pan w niecałe 2 minuty:
Mam nadzieje, że uda się nam, z racji na niewielki dystans między celem a lotniskiem, powtórzyć ćwiczenie przynajmniej dwa razy.