Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

REBELLION - Prolog

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Awatar użytkownika
Krzychoo
Rejestracja: 2018-06-21 16:29

Gildia Pilot

M17 Pilot Mi17

2019-07-05 19:18

TU COŚ WKRÓTCE BĘDZIE

Awatar użytkownika
Krzychoo
Rejestracja: 2018-06-21 16:29

Gildia Pilot

M17 Pilot Mi17

2019-07-06 23:39

REBELLION – PROLOG

Gruzińska armia osłabiona niedawnymi walkami z Kalifatem Kaukazu nie może w pełni stawić czoła abchazkiej rebeli. Rebeliatom przy cichej pomocy Rosji udało się zebrać znaczne siły w rejonie granicy i kwestią czasu wydaje się być ich ofensywa. Jak zwykle państwa zachodu wyraziły jedynie głębokie ubolewanie. Musimy powstrzymać Abchazkie oddziały nim będzie za późno.


Obrazek


START MISJI: 11 stycznia 1998 r. Godz. 10:11
POGODA: temp -9 st. C, duże zachmurzenie, podstawa 2700, wiatr: at GRND 4 m/s 220 st, at 2000m 6 m/s 242 st, at 8000 m 6 m/s 260 st.

ZALECENIA OGÓLNE:
-UJEMNA TEMPERATURA – nie zapominajcie o systemach przeciwoblodzeniowych
-TEREN NIEPRZYJACIELA – będziecie operować na terenie kontrolowanym przez wroga uważajcie na OPL
-SPOKÓJ, CIERPLIWOŚĆ I WSPÓŁPRACA – dzięki tym cechom wykonacie misje oraz wrócicie do domów cali i zdrowi.

!! TO WY MACIE BYĆ ŁOWCAMI, A NIE ZWIERZYNĄ !!

ZADANIA:
AKULA 1/AKULA 2
Ground Attack – likwidacja opancerzonych celów naziemnych w wyznaczonych obszarach (AKULA1 – miejscowość Chuburhindzhi, AKULA 2 – Pitsargali ). PRIORYTETEM czołgi, OPL oraz pojazdy opancerzone. Pozostałe (zaopatrzenie, transport) wedle uznania. Powodzenie misji zostanie potwierdzone komunikatem z dowództwa.
THREAD: T-72, T-55, BMP-1, BTR-80, OPL: AAA, SA-9, SA-13
WAŻNE: zachować ostrożność, ściśle współpracować w zespołach, wymieniac się informacjami. Ukształtowanie terenu jest nierowne, sprzyjające zasadzkom nawet na cele powietrzne

WPT 1 (IP) – WPT 2 (TARGET) – WPT 3 (EGRESS) – WPT 4 (RTB)

FORD 1:
Patrol przestrzeni powietrznej wzdłuż rzeki oddzielającej Abchazję od Gruzji (niedaleko punktu 3/I 3) na pułapie nie niższym niż 5000 m. W razie konieczności likwidacja samolotów nieprzyjaciela naruszających powierzoną przestrzeń powietrzną. Z racji charakteru misji zaleca się wzięci jak najwięcej paliwa by patrol trwał możliwie jak najdłużej gdzyz trzeba osłonić operujące sojusznicze śmigłowce.
THREAD: możlwe samoloty nieprzyjaciela to MiG 19, MiG 21 oraz -niepotwierdzone – MiG 23 wszystkie w liczbie bliżej nieznanej.

BEEPER 1/BEEPER 2

Działając wspólnie i w porozumieniu dokonacie desantu gruzińskich oddziałów specjalnych za linią wroga. Lot BEEPER 1 będzie zabezpieczał cały lot i angażował wszelkie ewentualne przygodne zagrożenie. Lot BEEPER 2 zajmie się podjęciem piechoty niedaleko FARP DUBLIN/WARSAW (nie ma potrzeby lądować na samym lądowisku). Ze względu na liczne zagrożenie lot musi być prowadzony ściśle według wyznaczonej ścieżki na niskim pułapie.
THREAD: Będziecie za linią wroga, wszystko sie może wydarzyć, choć wywiad wskazuje, że na tgerenie operacji nie operują żadne większe grupy wojsk. UWAGA NA OPL !!

WPT 1 (PICKUP) – WPT 2 (TURNING POINT) – WPT 3 (IP) – WPT 4 (DROPZONE) – WPT 5 (EGRESS) – WPT 6 (KUTAISI – RTB)

CHEVY 1
Zlokalizujecie miesce wypadku śmigłowca Mi 17 i podejmiecie ewentualnych rannych udzialając im niezbednej pomocy. Przypuszczalne miejsce katastrofy znajduje sie w odległości mniej więcej 40 nm z kierunkiem 327. wywiad nie donosi nic o zagrożeniach w terenie poszukiwac ale na wszelki wypadek zabierzcie ze soba jakieś uzbrojenie. Najbardziej optymalne jest podwieszone DOMYŚLNIE.

Awatar użytkownika
Krzychoo
Rejestracja: 2018-06-21 16:29

Gildia Pilot

M17 Pilot Mi17

2019-07-07 08:49


KOMUNIKACJA:


KUTAISI (UGKO): 134.000 Mhz(HIP: 2, BIS: 10), 44X(KTS), ADF: 477.00
FARP DUBLIN/WARSAW: 125.000 MHz

AWACS/UNICOMM: 124.000 (Mi 8 ch: 1, MiG 21 ch: 0 )
AKULA 1: 126.400 MHz
AKULA 2: 126.600 MHz
BEEPER 1/BEEPER 2: YADRO 20
FORD 1: 150.000 (ch: 1)
CHEVY 1: 30 FM

Awatar użytkownika
Krzychoo
Rejestracja: 2018-06-21 16:29

Gildia Pilot

M17 Pilot Mi17

2019-07-15 07:26

APELUJE o wcześniejsze zapoznanie się z briefingiem aby zaoszczędzić w ten sposób czas na latanie !!!

Awatar użytkownika
gorzasty
Rejestracja: 2018-05-10 18:47

Gildia Rentier

2019-07-16 22:07

Dzięki serdeczne, fajnie było znów wsiąść po długim czasie do Hipcia. Niestety kilka czynników, nowy sprzęt narobiły mi nico problemów. Ostatecznie wywaliłem o ziemię jak amator. Miałem taką ilość FPS, że nie widziałem chwilę co się dzieję. Musze dojść co jest grane i jak to poprawić. Dzięki!

ODPOWIEDZ