Iran Annihilation part 1
Briefing #1 Po udanym bombardowaniu przez Irańskie lotnictwo bilans strat materialnych jak i cywilnych jest olbrzymi. NATO wypowiedziało wojne Iranowi, koniec z podchodami, z ukrywaniem aktywności w tym regionie. W zatoce już stacjonują dwa lotniskowce NATO CVN-74 USS „John C. Stennis” i CVN-68 USS „Nimitz”, jak również „Admirał Kuzniecow”. Do zatoki płyną już kolejne lotniskowce NATO. Świat zaczą lekceważyć siły NATO, teraz każdy z dyktatorów reżimu przekona się o potędze sił Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego.
Głownym celem jest odzyskanie przewagi w powietrzu przez myśliwce. Nastepnie samoloty szturmowe zaczną niszczyć lotniska Iranu. Misja ma na celu również uratownie naszych pilotów zestrzelonych pdoczas operacji "Air Assault". Wiemy o regionie gdzie katapultowali się pilot i RIO z F-14 i dwaj piloci z F-18-stek, w sumie 4 oficerów do uratowanie, tym zajmą się piloci śmigłowców, polecą po naszych kolegów - " Leave no Man Behind". Jets to trudne zadanie gdyż nie wiemy na jaki opór możemy tam liczyć, nie mamy kontaktu z pilotami wiec nie wiemy jaki jest ich stan i czy wogóle żyją, ale nasi piloci śmigłowców nie raz udowodnili że potrafia wyciągać ludzi nie z takich opresji. Do walki powietrznej zostanie wysłanych minimum 16 myśliwców.
Flighty dwóch AV8B i dwóch A-10C dokonają pierwszych unicestwień wysztkich oddziałów znajdujących się na lotniskach. Wywaid doniósł że po wygranje walce powitrznej Iran poniósł również duże straty i teraz dużo samolotów stacionuje na lotniskach, muszą zostac unicestwione ile sie tylko da. Dla A-10C są dwa lotniska do wyeliminowania a następnie przejęcie. AV8B za cel mają jedno lotnisko , jak również śmigłowce szturmowe Ka-50 mają jedno lotnisko jako cel.
Kluczowe jest zwycięstwo w powietrzu aby śmigłowce jak i samoloty szturmowe mogły dokonać zniszczeń ziemi irańskiej.
Plan lotów:
Dodge 1:
Misja SEAD, wyeliminowanie 4 SA-8 na terenie lotniska Lar Airbase w celu utorowania samolotom szturmowym nalot na lotnisko. Po zniszczeniu obrony przeciwlotniczej kontynujecie misje CAP
Dodge 2:
Misja CAP wyznaczonego obszaru.
Enfield 1:
Misja CAP wyznaczonego obszaru
Enfield 2:
Misja CAP wyznaczonego obszaru
Chevy 1:
Atak na cele naziemne na lotnisku Bandar Lengeh
Pontiac 2:
Misja CAP wyznaczonego obszaru
Springield 1:
Atak na cele naziemne na lotnisku Lar Airbase
108 i 109:
Misja CAP wyznaczonego obszaru
Uzi 1:
Zniszczenie celów naziemnych na dwóch lotniskach iranu i ich przejęcie: Bandar Abbas i Havadarya
Misje śmigłowców w nastepnym briefingu.
Dodge 1:
Misja SEAD, wyeliminowanie 4 SA-8 na terenie lotniska Lar Airbase w celu utorowania samolotom szturmowym nalot na lotnisko. Po zniszczeniu obrony przeciwlotniczej kontynujecie misje CAP
Dodge 2:
Misja CAP wyznaczonego obszaru.
Enfield 1:
Misja CAP wyznaczonego obszaru
Enfield 2:
Misja CAP wyznaczonego obszaru
Chevy 1:
Atak na cele naziemne na lotnisku Bandar Lengeh
Pontiac 2:
Misja CAP wyznaczonego obszaru
Springield 1:
Atak na cele naziemne na lotnisku Lar Airbase
108 i 109:
Misja CAP wyznaczonego obszaru
Uzi 1:
Zniszczenie celów naziemnych na dwóch lotniskach iranu i ich przejęcie: Bandar Abbas i Havadarya
Misje śmigłowców w nastepnym briefingu.
Zadania dla śmigłowców
MEDEVAC #1 i #2 - UH-1H
Waszyn zadaniem jest odnalezienie i przetrasportowanie na Qeshm Island dwóch pilotów F/A-18C, piloci zapalą flare w celu latwiejszego ich zlokalizowania jak również będzie nadawany sygnał na 0.191 MHz. Jeden śmigłowiec podejmuje pilotów drugi jako zabezpieczenie gdyż nie wiemy czego możemy się tam spodziewać.
MEDEVAC #3 i #4 - UH-1H
Waszym zadaniem jest atak na siły piechoty irańskiej na lotnisku Bandar Lengeh. Atak razem z Ka-50.
MEDEVAC #5 i #6 - Mi-8
Waszyn zadaniem jest odnalezienie i przetrasportowanie na Qeshm Island pilota i nawigatora z F-14B, piloci zapalą flare w celu latwiejszego ich zlokalizowania jak również będzie nadawany sygnał na 0.4 MHz. Jeden śmigłowiec podejmuje pilotów drugi jako zabezpieczenie gdyż nie wiemy czego możemy się tam spodziewać.
MEDEVAC #7 i #8 - Mi-8
Waszym zadaniem jest pobranie zołnierzy NATO z lotniska Khesab i przetransportowanie ich na lotnisko Bandar Lengeh w celu przejęcia lotniska po tym jak Chevy1 wyeliminują pojazdy opancerzone.
Trasy tankerów:
Do dyspozycji dwa tankery TEXACO i SHELL - KC135MPRS
BRIEFING:
COMM:
Khasab
ATC: 124.35
250.001
38.4
3.75
NAV: TACAN KSB 84X
Sirri Island
ATC: 135.050
250.25
38.65
3.875
NAV: VOR SIR 113.75
Abu Musa Island Airport
ATC: 122.9
250.4
38.8
3.95
Qeshm Island
ATC: 118.05
250.15
38.55
3.825
NAV: VOR KHM 117.1
AWACS / Magic1 / Freq 255.000 / TCN:
Tanker / KC135MPRS / 20000 ft / Texaco / Freq 251.000 / TCN:103X
Tanker / KC135MPRS / 20000 ft / Shell / Freq 252.000 / TCN:104X
B/E: Bullseye N 27 02.883 E 056 38.698
FLIGHTS:
[CAP] Flight1 2xSu-33 (Intraflight: 124.000)
[CAP] Enfield1 4xFA-18C_hornet (Intraflight: 242.000)
[CAP] Pontiac2 2xFA-18C_hornet (Intraflight: 124.000)
[CAS] Uzi1 2xA-10C (Intraflight: 32.000)
[CAP] Dodge1 4xFA-18C_hornet (Intraflight: 240.000)
[CAP] Enfield2 4xFA-18C_hornet (Intraflight: 244.000)
[CAP] Dodge2 4xF-14B (Intraflight: 246.000)
[AG] Springfield1 2xAV8BNA (Intraflight: 243.000)
[Transport] Uzi1 1xMi-8MT (Intraflight: 118.050)
[Transport] Ford1 1xUH-1H (Intraflight: 250.000)
[CAS] Ford3 1xUH-1H (Intraflight: 251.000)
[Transport] Uzi1 1xMi-8MT (Intraflight: 118.050)
[Transport] Uzi1 1xMi-8MT (Intraflight: 118.050)
[Transport] Ford2 1xUH-1H (Intraflight: 250.000)
[CAS] Chevy1 2xKa-50 (Intraflight: 124.000)
[CAS] Ford4 1xUH-1H (Intraflight: 250.000)
[Transport] Uzi1 1xMi-8MT (Intraflight: 118.050)
MEDEVAC #1 i #2 - UH-1H
Waszyn zadaniem jest odnalezienie i przetrasportowanie na Qeshm Island dwóch pilotów F/A-18C, piloci zapalą flare w celu latwiejszego ich zlokalizowania jak również będzie nadawany sygnał na 0.191 MHz. Jeden śmigłowiec podejmuje pilotów drugi jako zabezpieczenie gdyż nie wiemy czego możemy się tam spodziewać.
MEDEVAC #3 i #4 - UH-1H
Waszym zadaniem jest atak na siły piechoty irańskiej na lotnisku Bandar Lengeh. Atak razem z Ka-50.
MEDEVAC #5 i #6 - Mi-8
Waszyn zadaniem jest odnalezienie i przetrasportowanie na Qeshm Island pilota i nawigatora z F-14B, piloci zapalą flare w celu latwiejszego ich zlokalizowania jak również będzie nadawany sygnał na 0.4 MHz. Jeden śmigłowiec podejmuje pilotów drugi jako zabezpieczenie gdyż nie wiemy czego możemy się tam spodziewać.
MEDEVAC #7 i #8 - Mi-8
Waszym zadaniem jest pobranie zołnierzy NATO z lotniska Khesab i przetransportowanie ich na lotnisko Bandar Lengeh w celu przejęcia lotniska po tym jak Chevy1 wyeliminują pojazdy opancerzone.
Trasy tankerów:
Do dyspozycji dwa tankery TEXACO i SHELL - KC135MPRS
BRIEFING:
COMM:
Khasab
ATC: 124.35
250.001
38.4
3.75
NAV: TACAN KSB 84X
Sirri Island
ATC: 135.050
250.25
38.65
3.875
NAV: VOR SIR 113.75
Abu Musa Island Airport
ATC: 122.9
250.4
38.8
3.95
Qeshm Island
ATC: 118.05
250.15
38.55
3.825
NAV: VOR KHM 117.1
AWACS / Magic1 / Freq 255.000 / TCN:
Tanker / KC135MPRS / 20000 ft / Texaco / Freq 251.000 / TCN:103X
Tanker / KC135MPRS / 20000 ft / Shell / Freq 252.000 / TCN:104X
B/E: Bullseye N 27 02.883 E 056 38.698
FLIGHTS:
[CAP] Flight1 2xSu-33 (Intraflight: 124.000)
[CAP] Enfield1 4xFA-18C_hornet (Intraflight: 242.000)
[CAP] Pontiac2 2xFA-18C_hornet (Intraflight: 124.000)
[CAS] Uzi1 2xA-10C (Intraflight: 32.000)
[CAP] Dodge1 4xFA-18C_hornet (Intraflight: 240.000)
[CAP] Enfield2 4xFA-18C_hornet (Intraflight: 244.000)
[CAP] Dodge2 4xF-14B (Intraflight: 246.000)
[AG] Springfield1 2xAV8BNA (Intraflight: 243.000)
[Transport] Uzi1 1xMi-8MT (Intraflight: 118.050)
[Transport] Ford1 1xUH-1H (Intraflight: 250.000)
[CAS] Ford3 1xUH-1H (Intraflight: 251.000)
[Transport] Uzi1 1xMi-8MT (Intraflight: 118.050)
[Transport] Uzi1 1xMi-8MT (Intraflight: 118.050)
[Transport] Ford2 1xUH-1H (Intraflight: 250.000)
[CAS] Chevy1 2xKa-50 (Intraflight: 124.000)
[CAS] Ford4 1xUH-1H (Intraflight: 250.000)
[Transport] Uzi1 1xMi-8MT (Intraflight: 118.050)
UWAGA - ZMIANY
Sprinfield 1: - zostaje wycofany z misji z powodu braku pilotów i w związku z tym atak na lotnisko Lar Airbase zostaje anulowany.
Dodge 1: - przechodzi od razu po starcie na misje CAP, lotnisko nie będzie atakowane więc nie ma sensu niszczyć obronę przeciwlotniczą, misja SEAD anulowana.
Uzi 1: - narazie stoi pod znakiem zapytania, jeśli nie będzie pilotów równiez ten cel misji będzie anulowany.
W mocy pozostają dwa głwone cele, tj. osiągnięcie przewagi w powietrzu i ratunek dla zestrzelownych pilotów.
Sprinfield 1: - zostaje wycofany z misji z powodu braku pilotów i w związku z tym atak na lotnisko Lar Airbase zostaje anulowany.
Dodge 1: - przechodzi od razu po starcie na misje CAP, lotnisko nie będzie atakowane więc nie ma sensu niszczyć obronę przeciwlotniczą, misja SEAD anulowana.
Uzi 1: - narazie stoi pod znakiem zapytania, jeśli nie będzie pilotów równiez ten cel misji będzie anulowany.
W mocy pozostają dwa głwone cele, tj. osiągnięcie przewagi w powietrzu i ratunek dla zestrzelownych pilotów.
Zmiany dotyczą Dodge 1 i Dodge 2
Dodge 2
Każdy F-14 zabiera ze soba po 4x82 , reszta A/A, Waszym zadaniem pod nieobecność Springfield 1 będzie zniszczenie na lotnisku Lar Airbase pasa startowego, czterech wież. Po starcie lecicie na CAP, do czasu wyelimowania SA-8 ochraniacie na Capie Dodge 1. Po informacji że Dodge 1 unieszkodliwił SA-8 wchodzicie na misje Strike, w pierszej kolejnosci niszczycie wieże, nastepnie całą reszte bomb zrzucacie na dlugości pasa.
Dodge 1
Wraca zadanie SEAD z pierwszego briefingu, musicie w pierszej kolejności weliminować SA-8, z informacji jakie posiadamy jest ich 4, w tym czasie macie osłone od Dodge 2, nastepnie po weliminowaniu SA-8 przechodzicie na CAP i Waszym zadaniem jest ochrona Dodge 2 podaczas ich ataku na lotnisko.
Niezbędna w tym zadaniu jest dobra komunikacja między Dodge 1 i Dodge 2, wrazie problemów jednej z grup w czasie uderzenia na, lotnisko druga reaguje natychmiast, nie możecie naraz uderzyć, musi to być skoordynowane i wg wyżej wymienione kolejności.
Reszta bez mian.
Dodge 2
Każdy F-14 zabiera ze soba po 4x82 , reszta A/A, Waszym zadaniem pod nieobecność Springfield 1 będzie zniszczenie na lotnisku Lar Airbase pasa startowego, czterech wież. Po starcie lecicie na CAP, do czasu wyelimowania SA-8 ochraniacie na Capie Dodge 1. Po informacji że Dodge 1 unieszkodliwił SA-8 wchodzicie na misje Strike, w pierszej kolejnosci niszczycie wieże, nastepnie całą reszte bomb zrzucacie na dlugości pasa.
Dodge 1
Wraca zadanie SEAD z pierwszego briefingu, musicie w pierszej kolejności weliminować SA-8, z informacji jakie posiadamy jest ich 4, w tym czasie macie osłone od Dodge 2, nastepnie po weliminowaniu SA-8 przechodzicie na CAP i Waszym zadaniem jest ochrona Dodge 2 podaczas ich ataku na lotnisko.
Niezbędna w tym zadaniu jest dobra komunikacja między Dodge 1 i Dodge 2, wrazie problemów jednej z grup w czasie uderzenia na, lotnisko druga reaguje natychmiast, nie możecie naraz uderzyć, musi to być skoordynowane i wg wyżej wymienione kolejności.
Reszta bez mian.
Zmiana dla Medevac 7 i 8:
Z racji tego że nie ma drugiej dwójki UH-1H macie zmianę trasy. Został dostawiony Farp na przy którym jest piechota do pobrania i następnie wyładowanie jej gdzie wcześniej było to zaplanowane. Musie również wziąć uzbrojenie na peichotę bo przejmujecie zadanie UH-1H czyli eliminacje piechoty.
Dodge 2:
Wieże które macie zniszczyć:
Z racji tego że nie ma drugiej dwójki UH-1H macie zmianę trasy. Został dostawiony Farp na przy którym jest piechota do pobrania i następnie wyładowanie jej gdzie wcześniej było to zaplanowane. Musie również wziąć uzbrojenie na peichotę bo przejmujecie zadanie UH-1H czyli eliminacje piechoty.
Dodge 2:
Wieże które macie zniszczyć: