REBELLION - Ewakuacja

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

DZIĘKI YOGI :)

User avatar
Sartori
Posts: 159
Joined: 2019-05-20 23:50

Flights: 37 (78hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

Mam wrażenie, że zaspoilowałeś własną kampanię :D.

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Wierzę w was :) a teraz prosze tu oczekiwać na briefa

User avatar
Siwy
Posts: 268
Joined: 2018-10-31 08:29

Flights: 36 (127hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

PLMB Oficer

Ewakuacja? Ciekawe

User avatar
Cat
Posts: 118
Joined: 2019-04-23 00:59

Flights: 161 (452hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

Zapowiada się super misja, szkoda, że termin mi nie odpowiada...

“A pint of sweat will save a gallon of blood”
User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

REBELLION – EWAKUACJA

Ofensywa wojsk gruzińskich wspieranych przez polski kontyngent lotniczy spotyka niespodziewany opór ze stronych abchazkich rebeliantów. Zdają sobie oni jednak sprawę z tego, że na dłuższą metę nie będą w stanie dłużej utrzymać obecnych pozycji. Nowa doktryna przywódców powstania zakłada wycofanie cięższego sprzętu oraz cennych i niezbędnych dla dalszego funkcjonowania oddziałów i jednostek wgłąb abchazji przez co przegrupują się by kontynuować rebelię na własnych warunkach. Obecne fortyfikacje będą obsadzone siłami, które dowódcy powstania uznają za zbędne. Ich zadaniem będzie bronić pozycji do ostatniej kropli krwi.

CELEM ZACHOWANIA KLIMATU UPRASZA SIĘ O NIE ZMIENIANIE MALOWAŃ


START MISJI:
12 stycznia 1998 r. Godz. 23:31

POGODA: temp -11 st. C, duże zachmurzenie, podstawa 1600 ft, wiatr: at GRND 8 m/s w kierunku 71 st, at 2000m 10 m/s w kierunku 71 st, at 8000 m 4 m/s w kierunku 39 st.

!! ZE WZGLĘDU NA PANUJĄCE WARUNKI POGODOWE ZALECA SIĘ ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI !!

ZADANIA:

VOROBEY 1/VOROBEY 2
Waszym zadaniem jest ewakuacja oddziałów ważnych dla powodzenia powstania. Udacie się do trzech miejscowości, w których podejmiecie piechotę (oficerowie, dowódcy, szpiedzy) i przetransportujecie ich spowrotem na lotnisko Sukhumi - Babushara, skąd udacie się w głąb Abchazji. W związku z tym, że wróg puka do naszych bram musicie uważać na nieprzyjacielską OPL przez co musicie zachować szczególną ostrożność (latać nisko, wykorzystywać nierówność terenu) by uniknąć ewentualnego zestrzelenia.

TRASA PRZELOTU:
Sukhumi - Babushara - (29,7 nm 100) - AGVAVERA - (8,8 nm 229) - NATOPURI – (6,1 nm 192) – PITSARGALI – (28,3 nm 309) - Sukhumi - Babushara

CHAYKA 1/CHAYKA 2
Waszym zadaniem jest podjęcie oddziałów VDV przysłanych nam przez naszych rosyjskich sojuszników. Ich zadaniem będzie czynny udział w powstaniu oraz szkolenie wojskowe rebeliantów. Do podjęcia dojdzie w góra w okolicy małej miejscowości Zemo – Azchara. Na waszej trasie nie przewiduje się potencjalnych zagrożeń, w związku z czym możecie się skoncentrować na przywiezieniu "konsultantów" z Rosji na lotnisko Sukhumi - Babushara, skąd zostaną przewiezieni w głąb Abchazji.

YASTREB
Znaczne straty w abchazkim lotnictwie nie pozostały bez odzewu. Rosyjscy sojusznicy zaopatrzyli rebeliantów w stare, poeNeRDowskie MiGi 21. Musimy sprawdzić ich wartość bojową przeprowadzając patrol bojowy w skrajnych warunkach przy okazji przekonując się czy dadzą radę używać je sukcesywnie w nocy. Posiadamy wiedzę iż polskie MiGi 21 nie są używane w warunkach nocnych więc tu dowódcy upatrują wypracowanie przewagi. Waszym zadaniem będzie przeprowadzenie CAP i likwidacja nieprzyjacielskich celów wkraczających na naszą przestrzeń powietrzną. Ze względów bezpieczeństwa nie zaleca się oddalanie od RSBN Sochi Adler dalej niż na 150 km. Przekroczenie tej granicy spowoduje narażenie się na ostrzał gruzińskiej OPL. Po wykonaniu patrolu ladowanei na lotnisku Gudauta, a w szczególnych warunkach mamy pozwolenie od Rosjan by lądować na lotnisku w Soczi.

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

RADIO:

AWACS AI (VOLSHEBNIK): 124.000 MHZ (MiG 21:(0) Mi 8 (19)
AWACS PLAYER (VOLSHEBNIK): 121.000 MHZ (MiG 21:(3) Mi 8 (6)

SUKHUMI: 129.000 mhz (Mi 8(12)) ADF: 995.00
GUDAUTA: 130.000 MHZ (MiG 21:(0) nawigacja : SECTOR 3I/1
SOCZI ADLER: 127.000 MHZ (MiG 21:(17) RSBN: 6

VOROBEY : 30 FM
CHAYKA: 20 (YADRO)
YASTREB: 150.000 MHZ (1)

UWAGA WAŻNE:
PRZYPOMINAM WSZYSTKIM ŻE NA SWOJA CZĘSTOTLIWOŚĆ PRZECHODZIMY DOPIERO PO STARCIE. WCZEŚNIEJ POZOSTAJEMY NA CZĘSTOTLIWOŚCI LOTNISKA I O KAŻDYM RUCHU ZGŁASZAMY WIEŻY

User avatar
Mal
Posts: 202
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 159 (415hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

1st AC Rezerwa

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator


Post Reply