Convoy Shield

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Misja HRP dla Śmigłowców i nie tylko

Image

Image

PROLOG

Otworzył jedno oko, przez chwilę spojrzał na zegarek, kurde 4 rano a hałas taki jakby był środek dnia.
Przez parę dni panował spokój, jak to jest zawsze, gdy A-10 są przerzucane w inny rejon, a załoga naziemna oczekuję rozkazów. Dziś jednak było inaczej, co prawda nie słychać było alarmu, ale wolał sprawdzić co się tam dzieje. Gdy usłyszał pukanie do drzwi, - panie poruczniku cały personel postawiono na nogi, ma się pan wstawić w pokoju odpraw.

- Ok Mayson, dzięki zaraz tam będę.

Na korytarzu panował ruch jak na stacji metra w szczycie, nie zaskakiwało go to, już nie raz widział podobną sytuację w czasie 10 lat służby.
- Panie poruczniku maszyny wracają. Dobiegł go zdyszany głos sierżanta Oliviera.
- No to koledzy piloci musieli się nieziemsko ucieszyć, że do nas wracają.
- Raczej nie sądzę panie poruczniku, nie dawno przecież odlecieli.
- Sierżancie to był żart, zaraz się czegoś dowiem, zbierzcie pozostałych w hangarze 21 i czekajcie.
- Rozkaz poruczniku.

Dowódca nie miał raczej wesołej miny, sądząc po końcówkę wypalonego cygara, był o wiele za długo na nogach.
- Panowie rozpakować walizki, raczej posiedzimy tu pewien czas, rozkazy się zmieniły i z tego, co nam powiedziano, za parę godzin kilka maszyn wyląduję, ale tylko po paliwo, i z marszu wejdą do działania. - Mamy być gotowi, żeby je prze-tankować i sprawdzić najważniejsze systemy, na razie nie mamy kontaktu z pilotami, przylot planowany jest po 7:30.

- Jeżeli będą jakiekolwiek problemy z maszynami, macie się tym niezwłocznie zająć. Wszystkie mają opuścić lotnisko jak najszybciej.
- Jakieś pytania, przeleciał wzrokiem po zebranych.
- Nie widzie i dobrze, no to spadajcie.
Kontem oka zauważył w rogu pokoju spakowany neseser, w takiej sytuacji lepiej nie było zadawać głupich pytań.

Trochę zaspani, ale gotowi czekali na przyjście porucznika.

- Panowie Oliver i Harry sprawdzić zasilacze zapasowe i oprogramowanie.
- John razem z nowym zajmiecie się paliwem, reszta zajmie się sprawdzeniem maszyn w trakcie tankowania.
- Poruczniku, odezwał się nie pewnym głosem Oliver.
- A piloci pozostają w maszynach.
- Tak sierżancie, dostaną nowe dane i nie ma czasu na przerwy.
- No to pewno nie będą zadowoleni, stwierdził Oliver.
- Nie mamy na to wpływu sierżancie, to służba i wiedzą, w co się pakowali.
- Planowany przylot po godzinie 7:30, cysterny mają 10 minut wcześniej stać od 15 do 18.
- Info od nich dostaniemy pewno trochę wcześniej, ale i tak obowiązuje nas standardowa procedura.

Wyszedł przed hangar, było chłodno i raczej nie można było spodziewać się, że coś się zmieni o tej porze roku. Zrobiło się jakby ciszej, czasami dało się usłyszeć pomruk radiostacji stojącej w pobliżu wejścia do hangaru. Wiedział, że ten spokój za jakiś czas zmieni się w coś, co lubi. Nic go tak nie cieszy, jak odgłos równo pracujących silników A-10. Już nie raz zmęczony i nieziemsko ubrudzony, odprowadzał uśmiechniętym wzrokiem maszynę udającą się na pole walki. Nie wiedząc, czy ją kiedykolwiek zobaczy w takim stanie, ta praca dawała mu zadowolenie i wiedział, że ci w maszynach mogą na nim polegać.
Nie musiał spoglądać na zegarek, w taki poranek z dala rozpozna odgłos pracy turbin silników.
- Panie poruczniku, wszystko gotowe.
- Dziękuję Oliver, dobra robota, ale czeka nas więcej.
- Tak wiem poruczniku. Lubie pewno, jak i pan takie zmiany sytuacji.
- Prawda, tylko że my przez chwile popracujemy a nasi chłopcy w maszynach, nie mają już tak dobrze.
- Po i jeszcze mogą oberwać, jak by nie czuli strachu.
- Spokojnie sierżancie jestem pewny, że czują. To pewnie mieszanka strachu i adrenaliny w odpowiednich proporcjach daje zaskakujące efekty.
- Ja bym tak nie potrafił, stwierdził Oliver.
- Dlatego jesteś tu i a nie w powietrzu.
Radiostacja zaczęła jakby się ożywiać, dla nie których było to tylko trzaski, ale nie dla niego.
Te małe urządzenie było jakby pomostem łączącym go z maszynami, nie raz cisza z tego urządzenie była nie do zniesienia, gdy wiedzieli, że coś niedobrego się dzieje z maszyną i tracą kontakt.
- Senaki tower Chevy inband, głos dowódcy grupy przerwał cisze poranka.
- Ok, panowie wchodzimy do akcji, czasami rozkazy wydawane przez niego brzmiały jak z jakiegoś filmu.

ODPRAWA

Obrona rzeki powiodła się, jednak po wycofaniu się naszych oddziałów Gorcew nie odpuścił i wszedł na terytorium Sedoni. Władze sądziły, że nie będzie on już sprawiał problemu i nie prosiły o dalszą pomoc.
Nasze samoloty zostały wycofane z terytorium Turcji, gdy jednak problem się nasilił, postanowiono przerzucić więcej jednostek w ten rejon.
Godzina 7.20, część naszych maszyn A-10 właśnie za nie długo będzie podchodzić do lądowania na Senaki w towarzystwie eskorty.
Godzina 7:24, wywiad właśnie otrzymał meldunek o nieudanej próbie dostarczenia zaopatrzenia przez miejscowe władzę, jednostka stacjonującym przy granicy.
Godzina 7:28, zwiad satelitarny odnalazł liczne posterunki wroga na drogach do granicy.
Godzina 7:30, wszystkie nasze jednostki będą musiały z marszu wkroczyć do akcji.

Głównym celem jest eskorta konwoju zaopatrzenia oraz wyszukanie i zniszczenie wszelkich jednostek znajdujących się na terytorium Sedoni
Gorcew ostatnich dniach otrzymał pomoc i gromadzi oddziały.
Wykryto liczne dostawy samolotów na lotnisko Sukhumi, dlatego postaramy się, żeby nie zdążyły wystartować.
Gorcew wie, że nasze jednostki zostały wycofane, dlatego nie będzie się spodziewał tego ataku.

Panowie większość z nas wchodzi z marszu do akcji, nie mamy czasu na odpoczynek, dlatego na spokojnie osłaniajcie swoje tyłki i bez szarżowania. Będziemy działać na terenie wroga, dlatego zwracam szczególną uwagę na obronę przeciwlotniczą.

Podejrzewamy, że Gorcew otrzymał sprzęt nowszy od tego, co dysponował, szczególnie jeżeli chodzi o samoloty.
Naszym atutem jest efekt zaskoczenia, przynajmniej w początkowej fazie działań.
Zostały namierzone dwie stacje EWR bezpośrednio na drodze naszych szturmowców, które muszą zostać ze zniszczone w przed ich wkroczeniem.
Tylko że dopiero jak A-10 będą gotowe do wejścia w ten obszar, dlatego to zadanie będzie wymagało zgrania w czasie i chirurgicznej precyzji.
Na terenie Sedoni będzie działał system zagłuszania niedopuszczający możliwość wszczęcia alarmu przez posterunki na trasie konwoju.

Image


Flight

CHEVY

4 X A10C Wsparcie naszych oddziałów naziemnych rejony waypoint 5 i 6.
UWAGA - zaczynacie w powietrzu, FL120. Przed wejściem na slot trzeba być przygotowanym.
Przylatujecie z Turcji, tankowanie na lotnisku Senaki (waypoint 3), gdzie uzupełniacie tylko paliwo (brak możliwości przezbrojenia)
Ważne - po zniszczeniu celów na lotnisku Sukhumi (waypoint6) przekazujecie informacje dla grupy transportowej, która powinna oczekiwać blisko tego rejonu na wejście.
Cele na waypoint 4:
Image
Flight radio: 32MHz
Senaki 261 MHz / TC: 31X / Runway 27 / 269`

COLT

2 F-15C
Eskorta grupy "Chevy".
UWAGA - zaczynacie w powietrzu, FL120. Przed wejściem na slot trzeba być przygotowanym.
Waszym zadaniem jest pilnowanie naszych A-10C do czasu powiadomienia przez lidera grupy że wracają do bazy.
Nie wolno wam przekraczać granicy wytyczonej poprzez waypointy 2 i 3.
Możliwe zagrożenie z powietrza MiG 19 oraz Mig 21.
Uzbrojenie dowolne, obowiązkowo zabrać zbiorniki paliwa.
Flight radio: 270 MHz
Senaki 261 MHz

DODGE / DODGE 1/2

2 X Mi-8MTV2
3 X Ka-50
1 X SA342M
ESCORT
Po starcie udajecie się na waypoint 1, gdzie będzie oczekiwał konwój ciężarówek z zaopatrzeniem dla naszych oddziałów.
Ważne- nie wolno dopuścić do zniszczenia konwoju, na jego trasie znajduje się liczne posterunki wroga które należy dokładnie oczyścić.
Konwój będzie się przemieszczał tylko w bliskiej obecności waszej grupy.
Zatrzyma się jak nie będzie miał eskorty, co umożliwi wam zniszczenie posterunków.
Flight radio: 34 MHz
Senaki 261 MHz

ENFIELD

2 x F/A-18C
CAP
Zadanie na dziś patrolowanie przestrzeni powietrznej nad terenem działań naszych jednostek.
Rejon zaznaczony na mapie, możliwy kontakt z MiG 19 oraz MiG 21.
Startujecie jako pierwsi, będziecie się wymieniać na CAP z grupa Springfield.
Flight radio: 272 MHz
Senaki 261 MHz

SPRINGFIELD

2 x F/A-18C
CAP
Macie za zadanie patrolowanie przestrzeni powietrznej nad terenem działań naszych jednostek.
Rejon zaznaczony na mapie, możliwy kontakt z MiG 19 oraz MiG 21.
Będziecie się wymieniać na CAP z grupa Enfield.
Flight radio: 274 MHz
Senaki 261 MHz

MEDEVAC

Transport
2 X UH-1H
Transport jednostek piechoty oraz zaopatrzenia dla naszych oddziałów.
UH-1H maja się zająć zlokalizowaniem naszej piechoty która po nie udanej próbie przejęcia lotniska Sukhumi rozbiła się nie daleko farpa z którego startujecie.
Po podebraniu piechoty udajecie się w rejon lotniska Sukhumi, jednak możecie wejść w ten rejon dopiero po otrzymaniu wiadomości od grupy "Chevy" że okolica jest oczyszczona.

Medevac 2 zabiera piechotę przy plaży, azymut: 174` od farpa.
Image

Flight radio: 35 MHz - UH-1H
Flight radio: 36 MHz - Mi-8MTV2
Senaki 261 MHz
Sukhumi 489 kHz

PONTIAC

2 x F/A-18C
SHIP STRIKE,CAP
Start z lotniskowca, waszym zadaniem jest zniszczenie statków z zaopatrzeniem płynących w stronę lotniska Sukhumi.
Ostatnia pozycja celu według wywiadu - kurs 92` odległość około 45 NM od lotniska, kwadraty EH85 EH95.
Tankowiec należny wywołać przez radio, Tacan 52Y / 252 MHz.

Flight radio: 276 MHz
Stennis 127.5 MHz

UZI

2 F-16C
STRIKE
Uzbrojenie A/G

UWAGA - zaczynacie w powietrzu, FL120. Przed wejściem na slot trzeba być przygotowanym.
Razem z innymi grupami lądujecie jako ostatni po paliwo.
Start w tej samej kolejności, cele do zniszczenie macie na WP2.
Image
Lotnisko zapasowe "SENAKI"

Flight radio: 278 MHz
Senaki 261 MHz
Last edited by Hancer on 2019-10-08 11:51, edited 7 times in total.

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

ZMIANY W MISJI

- Usunięto slot K-50 z powodu awarii silnika, zastąpi go maszyna SA342M
- Dodano dwie maszyny F-16C, będą działać wymiennie z F-15C.
- Przestawiono zadania dla Mi8, macie eskortować konwój i wykańczać piechotę na posterunkach.
- Grupa DODGE 1/2, pierwszoplanowe zadanie niszczenie celów opancerzonych na posterunkach i osłona DODGE.
Last edited by Hancer on 2019-10-03 16:21, edited 1 time in total.

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

PRZESUNIĘCIE TERMINU MISJI

W związku z wstawieniem misji treningowej przez 'Avatar', proponuje moje HRP przenieś na 15/10.
Proszę o wypowiedzi w tej sprawie w poście.
Oczywiście jeżeli nikomu to nie przeszkadza termin pozostanie, ale już widzę zdublowane sloty na obie misję.
Pozdrawiam
Last edited by Hancer on 2019-10-05 13:18, edited 1 time in total.

User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

Hancer po co ? 17/23 jest zapisanych.

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Zortex wrote: 2019-10-03 12:04 Hancer po co ? 17/23 jest zapisanych.
+1 , brakuje Ci śmigieł, a z tego co widzę u Avantara nie ma nikogo z mocnej, wiatrakowej ekipy :)

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

ch0mikoo i Pancake są na dwóch misjach zapisani, ale misja bazuje na śmigłach i chyba będę musiał zmienię kamowy na Mi8 o ile se dadzą rade z posterunkami.
Last edited by Hancer on 2019-10-03 14:09, edited 1 time in total.

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

zamiast kamowów najwyzje daj F/A-18 albo F-16 zeby znisczyli posterunki bombami, na nich zawsze chetni beda

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

No nie za bardzo, bo konwój się posuwa jak w strefie są kamowy. Tak że mogę tylko dać inne śmigła inaczej do bani.
Wystarczy w sumie jedno śmigło żeby leciało nad nimi a inne maszyny mogą niszczyć posterunki.
Last edited by Hancer on 2019-10-03 14:09, edited 3 times in total.

User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

Gildu wrote: 2019-10-03 13:29 zamiast kamowów najwyzje daj F/A-18 albo F-16 zeby znisczyli posterunki bombami, na nich zawsze chetni beda
+1

User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

Hancer czy jest szansa zmiany F-16 na jakis AG strike ? Ze wzgledu na brak IFFa i Data Linka nie wydaje mi sie mozliwe uzywac 16-tek do A/A na ten moment w misjach multiplayer. Laserowe bomby wchodza pieknie z tego co zdazylem przetestowac.

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Last edited by Hancer on 2019-10-05 19:19, edited 1 time in total.

User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

Hancerku napiszesz jeszcze co grupa UZI ma do zrobienia bo widze ze jednak jakies AG chyba :twisted:

Post Reply