REBELLION - Ewakuacja v2.0 REPLAY

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

REPLAY zmodyfikowanej wersji uprzednio rozegranej misji BRIEFING 20:15 !!!! Z powodów fabularnych i technicznych - znacznie ograniczona możliwość dodawania slotów

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

REBELLION – EWAKUACJA v2.0 REPLAY

Ofensywa wojsk gruzińskich wspieranych przez polski kontyngent lotniczy spotyka niespodziewany opór ze stronych abchazkich rebeliantów. Zdają sobie oni jednak sprawę z tego, że na dłuższą metę nie będą w stanie dłużej utrzymać obecnych pozycji. Nowa doktryna przywódców powstania zakłada wycofanie cięższego sprzętu oraz cennych i niezbędnych dla dalszego funkcjonowania oddziałów i jednostek wgłąb abchazji przez co przegrupują się by kontynuować rebelię na własnych warunkach. Obecne fortyfikacje będą obsadzone siłami, które dowódcy powstania uznają za zbędne. Ich zadaniem będzie bronić pozycji do ostatniej kropli krwi.

CELEM ZACHOWANIA KLIMATU UPRASZA SIĘ O NIE ZMIENIANIE MALOWAŃ


START MISJI:
12 stycznia 1998 r. Godz. 23:31

POGODA: temp -11 st. C, duże zachmurzenie, podstawa 1600 ft, wiatr: at GRND 8 m/s w kierunku 71 st, at 2000m 10 m/s w kierunku 71 st, at 8000 m 4 m/s w kierunku 39 st.

!! ZE WZGLĘDU NA PANUJĄCE WARUNKI POGODOWE ZALECA SIĘ ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI !!


ZADANIA:

VOROBEY 1/VOROBEY 2
Waszym zadaniem jest ewakuacja oddziałów ważnych dla powodzenia powstania. Udacie się do trzech miejscowości, w których podejmiecie piechotę (oficerowie, dowódcy, szpiedzy) i przetransportujecie ich spowrotem na lotnisko Sukhumi - Babushara, skąd udacie się w głąb Abchazji. W związku z tym, że wróg puka do naszych bram musicie uważać na nieprzyjacielską OPL przez co musicie zachować szczególną ostrożność (latać nisko, wykorzystywać nierówność terenu) by uniknąć ewentualnego zestrzelenia.

TRASA PRZELOTU:
Sukhumi - Babushara - (29,7 nm 100) - AGVAVERA - (8,8 nm 229) - NATOPURI – (6,1 nm 192) – PITSARGALI – (28,3 nm 309) - Sukhumi - Babushara

CHAYKA 1/CHAYKA 2
Waszym zadaniem jest podjęcie oddziałów VDV przysłanych nam przez naszych rosyjskich sojuszników. Ich zadaniem będzie czynny udział w powstaniu oraz szkolenie wojskowe rebeliantów. Do podjęcia dojdzie w góra w okolicy małej miejscowości Zemo – Azchara. Na waszej trasie nie przewiduje się potencjalnych zagrożeń, w związku z czym możecie się skoncentrować na przywiezieniu "konsultantów" z Rosji na lotnisko Sukhumi - Babushara, skąd zostaną przewiezieni w głąb Abchazji.

YASTREB
Znaczne straty w abchazkim lotnictwie nie pozostały bez odzewu. Rosyjscy sojusznicy zaopatrzyli rebeliantów w stare, poeNeRDowskie MiGi 21. Musimy sprawdzić ich wartość bojową przeprowadzając patrol bojowy w skrajnych warunkach przy okazji przekonując się czy dadzą radę używać je sukcesywnie w nocy. Posiadamy wiedzę iż polskie MiGi 21 nie są używane w warunkach nocnych więc tu dowódcy upatrują wypracowanie przewagi. Waszym zadaniem będzie przeprowadzenie CAP i likwidacja nieprzyjacielskich celów wkraczających na naszą przestrzeń powietrzną. Ze względów bezpieczeństwa nie zaleca się oddalanie od RSBN Sochi Adler dalej niż na 150 km. Przekroczenie tej granicy spowoduje narażenie się na ostrzał gruzińskiej OPL. Po wykonaniu patrolu lądowanie na lotnisku Gudauta, a w szczególnych warunkach mamy pozwolenie od Rosjan by lądować na lotnisku w Soczi.

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

RADIO:

AWACS AI (VOLSHEBNIK): 124.000 MHZ (MiG 21:(0) Mi 8 (19)
AWACS PLAYER (VOLSHEBNIK): 121.000 MHZ (MiG 21:(3) Mi 8 (6)

SUKHUMI: 129.000 mhz (Mi 8(12)) ADF: 995.00
GUDAUTA: 130.000 MHZ (MiG 21:(0) nawigacja : SECTOR 3I/1
SOCZI ADLER: 127.000 MHZ (MiG 21:(17) RSBN: 6

VOROBEY : 30 FM
CHAYKA: 20 (YADRO)
YASTREB: 150.000 MHZ (1)

UWAGA WAŻNE:
PRZYPOMINAM WSZYSTKIM ŻE NA SWOJA CZĘSTOTLIWOŚĆ PRZECHODZIMY DOPIERO PO STARCIE. WCZEŚNIEJ POZOSTAJEMY NA CZĘSTOTLIWOŚCI LOTNISKA I O KAŻDYM RUCHU ZGŁASZAMY WIEŻY

User avatar
Mizuri
Posts: 197
Joined: 2019-08-17 17:24

Flights: 53 (141hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

PAM2Air Commanding oficer

:o :D :o
Zapowiada się interesująco. :mrgreen:

i9-12900K | MSI MAG Z690 TOMAHAWK | G.Skill 128 GB | GeForce RTX 4090 | Samsung 970 EVO Plus 2TB | Samsung 970 EVO Plus 2TB | Samsung SSD EVO Plus 2TB | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Samsung 860 PRO 1TB | Samsung 870 EVO 4TB | LG ULTRAGEAR GSM5BD3
User avatar
Ronan
Posts: 377
Joined: 2018-08-12 22:10

Flights: 159 (443hs)
Specialized in: Mirage M-2000C



Gildia Rentier

A gazele tam nie latały ? :D

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

VOROBEY ESCORT (GAZELLE)
Zajmiesz się eskortą i ewentualnym wsparciem ogniowym lotu VOROBEY. Będziesz posługiwał się tą samą częstotliwości co w/w flight i podlegasz dowodzeniu prowadzącemu flight VOROBEY

User avatar
Sartori
Posts: 159
Joined: 2019-05-20 23:50

Flights: 37 (78hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

Krzychoo wrote: 2019-09-19 20:39 VOROBEY ESCORT (GAZELLE)
Zajmiesz się eskortą i ewentualnym wsparciem ogniowym lotu VOROBEY. Będziesz posługiwał się tą samą częstotliwości co w/w flight i podlegasz dowodzeniu prowadzącemu flight VOROBEY
Nie no, poNRDowskie migi to jeszcze zrozumiem, ale cywilny francuski helikopter brać, to już przesada i desperacja :D

Post Reply