REBELLION - Ratujmy naszych
REBELLION – RATUJMY NASZYCH !!
Militarna operacja stabilizacji terytorium gruzińskiego idzie po myśli strategów z Tibilisi. Niestety nie odbywa się bez strat. Nie zostawiamy swoich na łaskę nieprzyjaciela. Czas na misję ratunkową ocalałych pilotów i sprowadzenia naszych chłopców w jednym kawałku.
START MISJI:
13 stycznia 1998 r. Godz. 15:45
POGODA: temp -11 st. C, umiarkowane zachmurzenie, podstawa 2500 ft, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 229 st, at 2000m 5 m/s w kierunku 247 st, at 8000 m 2 m/s w kierunku 266 st.
ZADANIA:
100/200
Przeprowadzicie serię nalotów bombowych na miejscowość Tkvarcheli (BULLSEYE). Nieprzyjaciel nie zraził się poniesionymi przez wcześniejsze naloty ogromnymi stratami i postanowił się tam bronić do ostatniej kropli krwi. Wywiad donosi o niewielkiej ilości lekkich pojazdów pancernych wspieranych przez dużą ilość piechoty, ufortyfikowanej w gęsto zabudowanych obszarach miasta. Waszym celem będzie bombardowanie miasta przy pomocy bomb odłamkowych RBK by zakopać nieprzyjaciela pod gruzami powalonych budynków nawet jeżeli nie pozostanie tam cegła na cegle. W związku z brakiem aktywności wrogiego lotnictwa nie musicie się przejmować zagrożeniem AA.
BEEPER
Podejmiecie pilota MiG-a 21 strąconego podczas operacji szturmowej na Tkvarcheli. Wywiad donosi, że znajduje się w okolicach miejscowości Pokvesh (5 nm na południowy zachód od Tkvarcheli, GPS WPT2 CSAR) po starcie udacie się na miejsce podjęcia (ok 40 nm z kursem 323 st. Od lotniska Senaki). Zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności. Za pilotem mogą podążać chcący go schwytać rebelianci). Po wszystkim powrót na lotnisko Senaki - Kolkhi gdzie rozbitkowi zostanie udzielona niezbędna pomoc
COLT/CHEVY/UZI
Działając wspólnie i w porozumieniu przeprowadzicie operację podjęcia pilota zestrzelonego na wcześniejszej misji Ka 50. Pilot przypuszczalnie znajduje się w pobliżu miejscowości Dzhukmur – Ka 50 WPT 3 (patrz foto). Miejscowość ta jest broniona przez pozostałości obrońców Ochamchiry zdziesiątkowanej przez uczestników poprzedniej misji. Po starcie na cel uderzy najpierw lot COLT gdzie zlikwiduje broniące go jednostki (kilka sztuk OPL SA9, ZSU 23, oraz kilka sztuk czołgów). O wypełnieniu misji flight COLT zostanie poinformowany komunikatem z lotnictwa. W miedzyczasie loty CHEVY i UZI pozostaną w holdingu na punkcie zbornym Archigvara (19,2 nm z kursem 333 st od FARP) i dopiero udadzą się na miejsce po wyraźnym wezwaniu przez Kamovy. Operację podjęcia pilota przez CHEVY osłaniać będzie COLT i UZI. Po wszystkim powrót na lotnisko Senaki - Kolkhi gdzie rozbitkowi zostanie udzielona niezbędna pomoc \
Militarna operacja stabilizacji terytorium gruzińskiego idzie po myśli strategów z Tibilisi. Niestety nie odbywa się bez strat. Nie zostawiamy swoich na łaskę nieprzyjaciela. Czas na misję ratunkową ocalałych pilotów i sprowadzenia naszych chłopców w jednym kawałku.
START MISJI:
13 stycznia 1998 r. Godz. 15:45
POGODA: temp -11 st. C, umiarkowane zachmurzenie, podstawa 2500 ft, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 229 st, at 2000m 5 m/s w kierunku 247 st, at 8000 m 2 m/s w kierunku 266 st.
ZADANIA:
100/200
Przeprowadzicie serię nalotów bombowych na miejscowość Tkvarcheli (BULLSEYE). Nieprzyjaciel nie zraził się poniesionymi przez wcześniejsze naloty ogromnymi stratami i postanowił się tam bronić do ostatniej kropli krwi. Wywiad donosi o niewielkiej ilości lekkich pojazdów pancernych wspieranych przez dużą ilość piechoty, ufortyfikowanej w gęsto zabudowanych obszarach miasta. Waszym celem będzie bombardowanie miasta przy pomocy bomb odłamkowych RBK by zakopać nieprzyjaciela pod gruzami powalonych budynków nawet jeżeli nie pozostanie tam cegła na cegle. W związku z brakiem aktywności wrogiego lotnictwa nie musicie się przejmować zagrożeniem AA.
BEEPER
Podejmiecie pilota MiG-a 21 strąconego podczas operacji szturmowej na Tkvarcheli. Wywiad donosi, że znajduje się w okolicach miejscowości Pokvesh (5 nm na południowy zachód od Tkvarcheli, GPS WPT2 CSAR) po starcie udacie się na miejsce podjęcia (ok 40 nm z kursem 323 st. Od lotniska Senaki). Zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności. Za pilotem mogą podążać chcący go schwytać rebelianci). Po wszystkim powrót na lotnisko Senaki - Kolkhi gdzie rozbitkowi zostanie udzielona niezbędna pomoc
COLT/CHEVY/UZI
Działając wspólnie i w porozumieniu przeprowadzicie operację podjęcia pilota zestrzelonego na wcześniejszej misji Ka 50. Pilot przypuszczalnie znajduje się w pobliżu miejscowości Dzhukmur – Ka 50 WPT 3 (patrz foto). Miejscowość ta jest broniona przez pozostałości obrońców Ochamchiry zdziesiątkowanej przez uczestników poprzedniej misji. Po starcie na cel uderzy najpierw lot COLT gdzie zlikwiduje broniące go jednostki (kilka sztuk OPL SA9, ZSU 23, oraz kilka sztuk czołgów). O wypełnieniu misji flight COLT zostanie poinformowany komunikatem z lotnictwa. W miedzyczasie loty CHEVY i UZI pozostaną w holdingu na punkcie zbornym Archigvara (19,2 nm z kursem 333 st od FARP) i dopiero udadzą się na miejsce po wyraźnym wezwaniu przez Kamovy. Operację podjęcia pilota przez CHEVY osłaniać będzie COLT i UZI. Po wszystkim powrót na lotnisko Senaki - Kolkhi gdzie rozbitkowi zostanie udzielona niezbędna pomoc \
====================================================
KOMUNIKACJA:
UNICOMM :124.000 MHz (0)
COLT 1:126.500 MHz (30 FM)
CHEVY 1/UZI 1: 127.500 MHz (30 FM)
BEEPER: 122.500 MHz (30 FM)
wszystkie flighty mają oba radia aktywne jednocześnie
100: 150.000 MHz (1)
200: 121.000 MHz (2)
FARP WARSAW/DUBLIN : 125.000 MHz
KUTAISI: 134.000 MHz (10)
ZAPAS (SENAKI): 132.000 MHz (16)
====================================================
KOMUNIKACJA:
UNICOMM :124.000 MHz (0)
COLT 1:126.500 MHz (30 FM)
CHEVY 1/UZI 1: 127.500 MHz (30 FM)
BEEPER: 122.500 MHz (30 FM)
wszystkie flighty mają oba radia aktywne jednocześnie
100: 150.000 MHz (1)
200: 121.000 MHz (2)
FARP WARSAW/DUBLIN : 125.000 MHz
KUTAISI: 134.000 MHz (10)
ZAPAS (SENAKI): 132.000 MHz (16)
====================================================