Panowie przypominać sobie/szkolić się w lataniu śmiglakami i bo szykuje się niezły fun!!!! Zapraszam wszystkich posiadających śmigła. Pokażmy że UH-1H/Mi8 dają niezłego kopa.
Jeżeli ktoś nie wie o co mi chodzi(sic!) to odsyłam do linka:
REBELLION - Ride of the Valkyries
Przypominam wszystkim lotnikom o możliwości zaopatrzenia się w polskie malowania do swoich nowych ulubionych( mam nadzieję ) maszyn
Polskie skórki do Mi 17
http://www.lockonfiles.com/files/file/2 ... -skinpack/
Polskie skórki do UH-1H
http://www.lockonfiles.com/files/file/2 ... -skinpack/
Zachęcam do pobierania
Polskie skórki do Mi 17
http://www.lockonfiles.com/files/file/2 ... -skinpack/
Polskie skórki do UH-1H
http://www.lockonfiles.com/files/file/2 ... -skinpack/
Zachęcam do pobierania
REBELLION – RIDE of the VALKYRIES
Operacja wojsk sprzymierzonych zdaje się spotykać na swojej drodze coraz mniejszy opór. Kolejnym celem jest zajęcie miejscowości Tskrysh oraz Tkvarcheli, praktycznie zrównanych z ziemią przez naloty sojuszniczego lotnictwa. Nie znaczy to jednak że są one bezbronne. Dowództwo chce za wszelką cenę iść za ciosem i błyskawicznie uzyskać kontrolę nad miastami przez akcje szturmowo – desantowe.
START MISJI:
14 stycznia 1998 r. Godz. 09:41
POGODA: temp -11 st. C, umiarkowane zachmurzenie, podstawa 2500 ft, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 217 st, at 2000m 5 m/s w kierunku 247 st, at 8000 m 5 m/s w kierunku 260 st.
100/200
Waszym zadaniem jest dyżur bojowy. Będziecie czekać na płycie lotniska Kutaisi gotowi na natychmiastowego startu i przechwycenia ewentualnych wrogich maszyn znajdujących się na powierzonej nam przestrzeni powietrznej. Sygnałem do startu będzie komunikat z dowództwa po czym natychmiast udacie się w kierunku punktu nawigacyjnego 3I/3 i będziecie oczekiwać wektorów do celu od EWR, a następnie w trybie niezwłocznym zlikwidujecie zagrożenie. Czas jest czynnikiem istotnym więc zostaliście wyposażeni w trzy zbiorniki paliwa i w celu przechwycenia nie powinniście żałować paliwa. Po konfrontacji powrót do bazy lub na lotnisko zapasowe Senaki – Kolkhi. W razie posiadania wystarczającej ilości paliwa opcjonalnie można przeprowadzić krótki CAP celem zabezpieczenia operujących na niskim pułapie lotów CHEVY i BEEPER.
BEEPER
Po starcie z lotniska Senaki udacie się do miejsca pobrania gruzińskiej piechoty (WPT 1 PICKUP/37 km z kursem 350). Pobranych żołnierzy wyładujecie w miejscowości Tkvarcheli (TARGET) po uprzedniej likwidacji broniących ich oddziałów (patrz dane wywiadowcze). Zostaniecie o tym powiadomieni komunikatem w dowództwa. Po zakończeniu misji powrót na lotnisko Senaki. Maszyny mają założone najbardziej zoptymalizowane do charakteru misji uzbrojenie (S8, UPK23-250, strzelec boczny)
CHEVY
Przetransportujecie piechotę pobraną w miejscu startu i przetransportujecie do miejscowości Tskrysh, gdzie po uprzednim zniszczeniu broniących oddziałów (potwierdzenie z dowództwa) wyładujecie ich i osłonicie. Transportem gruzińskiej piechoty zajmie się lot CHEVY 2(1-5). Z tego powodu waszym jedynym ich uzbrojeniem powinni być Door Gunners. Natomist lot CHEVY 1 (1-5) to typowe Gunshipy i mogą zabrać pełnie sprzętu. Całośc uzbrojenia dostępna jest już domyślnie w maszynach. Po wykonaniu misji powrót na FARP. Docelowa miejscowość znajduje się tuż za Ochamchirą. Aby tam trafić trzeba przelecieć 32,7 nm z kursem 315. Dokładniejsze info dotyczące Tskrysh patrz dane wywiadowcze.
Operacja wojsk sprzymierzonych zdaje się spotykać na swojej drodze coraz mniejszy opór. Kolejnym celem jest zajęcie miejscowości Tskrysh oraz Tkvarcheli, praktycznie zrównanych z ziemią przez naloty sojuszniczego lotnictwa. Nie znaczy to jednak że są one bezbronne. Dowództwo chce za wszelką cenę iść za ciosem i błyskawicznie uzyskać kontrolę nad miastami przez akcje szturmowo – desantowe.
START MISJI:
14 stycznia 1998 r. Godz. 09:41
POGODA: temp -11 st. C, umiarkowane zachmurzenie, podstawa 2500 ft, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 217 st, at 2000m 5 m/s w kierunku 247 st, at 8000 m 5 m/s w kierunku 260 st.
100/200
Waszym zadaniem jest dyżur bojowy. Będziecie czekać na płycie lotniska Kutaisi gotowi na natychmiastowego startu i przechwycenia ewentualnych wrogich maszyn znajdujących się na powierzonej nam przestrzeni powietrznej. Sygnałem do startu będzie komunikat z dowództwa po czym natychmiast udacie się w kierunku punktu nawigacyjnego 3I/3 i będziecie oczekiwać wektorów do celu od EWR, a następnie w trybie niezwłocznym zlikwidujecie zagrożenie. Czas jest czynnikiem istotnym więc zostaliście wyposażeni w trzy zbiorniki paliwa i w celu przechwycenia nie powinniście żałować paliwa. Po konfrontacji powrót do bazy lub na lotnisko zapasowe Senaki – Kolkhi. W razie posiadania wystarczającej ilości paliwa opcjonalnie można przeprowadzić krótki CAP celem zabezpieczenia operujących na niskim pułapie lotów CHEVY i BEEPER.
BEEPER
Po starcie z lotniska Senaki udacie się do miejsca pobrania gruzińskiej piechoty (WPT 1 PICKUP/37 km z kursem 350). Pobranych żołnierzy wyładujecie w miejscowości Tkvarcheli (TARGET) po uprzedniej likwidacji broniących ich oddziałów (patrz dane wywiadowcze). Zostaniecie o tym powiadomieni komunikatem w dowództwa. Po zakończeniu misji powrót na lotnisko Senaki. Maszyny mają założone najbardziej zoptymalizowane do charakteru misji uzbrojenie (S8, UPK23-250, strzelec boczny)
CHEVY
Przetransportujecie piechotę pobraną w miejscu startu i przetransportujecie do miejscowości Tskrysh, gdzie po uprzednim zniszczeniu broniących oddziałów (potwierdzenie z dowództwa) wyładujecie ich i osłonicie. Transportem gruzińskiej piechoty zajmie się lot CHEVY 2(1-5). Z tego powodu waszym jedynym ich uzbrojeniem powinni być Door Gunners. Natomist lot CHEVY 1 (1-5) to typowe Gunshipy i mogą zabrać pełnie sprzętu. Całośc uzbrojenia dostępna jest już domyślnie w maszynach. Po wykonaniu misji powrót na FARP. Docelowa miejscowość znajduje się tuż za Ochamchirą. Aby tam trafić trzeba przelecieć 32,7 nm z kursem 315. Dokładniejsze info dotyczące Tskrysh patrz dane wywiadowcze.
====================================================
KOMUNIKACJA:
UNICOMM :124.000 MHz (MiG 21: 0) (Mi8 R863 ch: 19)
CHEVY 1: 124.500 MHz (30FM)
CHEVY 2: 125.500 MHz (30FM)
BEEPER: 126.000 MHz (Mi8 R863 ch: 9) (30FM , ch: 5)
100: 150.000 MHz (1)
200: 121.000 MHz (2)
FARP WARSAW/DUBLIN : 125.000 MHz
KUTAISI: 134.000 MHz (MiG 21: 10)
ZAPAS (SENAKI): 132.000 MHz (MiG 21: 16) (Mi8 R863 ch: 16)
ADF: dalsza 335 kHz, bliższa 688 kHz
====================================================
KOMUNIKACJA:
UNICOMM :124.000 MHz (MiG 21: 0) (Mi8 R863 ch: 19)
CHEVY 1: 124.500 MHz (30FM)
CHEVY 2: 125.500 MHz (30FM)
BEEPER: 126.000 MHz (Mi8 R863 ch: 9) (30FM , ch: 5)
100: 150.000 MHz (1)
200: 121.000 MHz (2)
FARP WARSAW/DUBLIN : 125.000 MHz
KUTAISI: 134.000 MHz (MiG 21: 10)
ZAPAS (SENAKI): 132.000 MHz (MiG 21: 16) (Mi8 R863 ch: 16)
ADF: dalsza 335 kHz, bliższa 688 kHz
====================================================