Trening PAR
Powoli wracam do tematu.
Serdecznie zapraszam pilotów Hornetów. Dla was to jedyne możliwe podejście precyzyjne na lądzie
Umiejętności niezbędne do wzięcia udziału w locie:
Zalecane jest wykonywanie lotów grupowych. Odlot i budowanie formacji wg. własnych środków nad lotniskiem lub po trasie. W holdingu wykonywane będzie rozpuszczanie formacji pojedynczo - jeden opuszcza i idzie do wektorowania do podejścia. Jeśli znajdzie się chętny Approach, wtedy można się liczyć z rozformowywaniem przez Approacha.
Co do samego podejścia PAR. Niezbędne umiejętności:
Chętni z zakresu KRL lub Dowodzenia i Naprowadzania - zapraszam do kontaktu. W tzw. międzyczasie wytłumaczę co i jak.
Podkreślę zawczasu: przepustowość PAR to 1 statek powietrzny na łączności. Podejście, zależnie od prędkości maszyny zajmuje około 5 minut. W związku z tym - im większa kolejka, tym więcej czekania.
Serdecznie zapraszam pilotów Hornetów. Dla was to jedyne możliwe podejście precyzyjne na lądzie
Umiejętności niezbędne do wzięcia udziału w locie:
- Cold start
- Kołowanie
- Start
- Podstawy nawigacji (NDB dla ekspertów )
- Lądowanie
- Oszczędzanie paliwa (to nie wyścigi)
- Mile widziane AAR w razie dłuższego oczekiwania
Zalecane jest wykonywanie lotów grupowych. Odlot i budowanie formacji wg. własnych środków nad lotniskiem lub po trasie. W holdingu wykonywane będzie rozpuszczanie formacji pojedynczo - jeden opuszcza i idzie do wektorowania do podejścia. Jeśli znajdzie się chętny Approach, wtedy można się liczyć z rozformowywaniem przez Approacha.
Co do samego podejścia PAR. Niezbędne umiejętności:
- Umiejętność utrzymywania kursu z dokładnością do ±2º (im bliżej zadanego kursu, tym lepiej)
- Umiejętność utrzymywania normalnego tempa zniżania dla 3º ścieżki schodzenia
- Umiejętność regulowania tempa zniżania
- Odróżnianie lewej od prawej (niby śmieszne, a często są z tym problemy)
- Odróżnianie powyżej od poniżej (j.w.)
Chętni z zakresu KRL lub Dowodzenia i Naprowadzania - zapraszam do kontaktu. W tzw. międzyczasie wytłumaczę co i jak.
Podkreślę zawczasu: przepustowość PAR to 1 statek powietrzny na łączności. Podejście, zależnie od prędkości maszyny zajmuje około 5 minut. W związku z tym - im większa kolejka, tym więcej czekania.
Z F-15 jest taki problem, że tam nie ustawisz sobie żadnych tacanów, czy innych adfów, także raczej odpada.
EDIT.
Chociaż po waypointach można nawigować, także w sumie dałoby radę polecieć piętnastką
EDIT.
Chociaż po waypointach można nawigować, także w sumie dałoby radę polecieć piętnastką
Last edited by Lukasz on 2020-04-20 09:32, edited 1 time in total.
Dodatkowe informacje (zawarte w briefingu misji):
WX
WIND CALM
CLOUDS OVC 1200 ft
VISIBILITY 3000 m
QNH 1010 hPa, 29.83 inHg, 758 mmHg
RUNWAYS IN USE
Gelendzhik - 01
Krasnodar-Pashkovsky - 05R
Krasnodar-Center - 09
Krymsk - 04
Maykop - 04
Novorossiysk - 04
TANKERS
TEXACO - KC 135 - 251 MHz - 50Y TXC
SHELL - KC 130 - 252 MHz - 52Y SHL
WX
WIND CALM
CLOUDS OVC 1200 ft
VISIBILITY 3000 m
QNH 1010 hPa, 29.83 inHg, 758 mmHg
RUNWAYS IN USE
Gelendzhik - 01
Krasnodar-Pashkovsky - 05R
Krasnodar-Center - 09
Krymsk - 04
Maykop - 04
Novorossiysk - 04
TANKERS
TEXACO - KC 135 - 251 MHz - 50Y TXC
SHELL - KC 130 - 252 MHz - 52Y SHL