REBELLION - Akcja Ratunkowa
REBELLION – AKCJA RATUNKOWA
Po klęsce Operacji Walkiria, będącej wynikiem ignorancji dowództwa, na tereny działań zostają wysłane grupy operacyjne mające za zadanie ocalenie rozbitków zestrzelonych śmigłowców. Loty BEEPER oraz CHEVY muszą się spieszyć ale bowiem oprócz czasu ich największym wrogiem bedzie pogarszająca się pogoda. Na domiar złego lotnictwo nieprzyjaciela najwyraźniej się doposażyło i wznawia loty bojowe.
START MISJI:
14 stycznia 1998 r. Godz.15:41
POGODA: temp -11 st. C, duże zachmurzenie, duże opady śniegu, podstawa 1400 ft, wiatr: at GRND 6 m/s w kierunku 319 st, at 2000m 9 m/s w kierunku 275 st, at 8000 m 9 m/s w kierunku 298 st.
100
Waszym zadaniem jest dyżur bojowy. Będziecie czekać na płycie lotniska Kutaisi gotowi na natychmiastowego startu i przechwycenia ewentualnych wrogich maszyn znajdujących się na powierzonej nam przestrzeni powietrznej. Sygnałem do startu będzie komunikat z dowództwa po czym natychmiast udacie się w kierunku punktu nawigacyjnego 3I/3 (lub BULLSEYE) i będziecie oczekiwać wektorów do celu od EWR, a następnie w trybie niezwłocznym zlikwidujecie zagrożenie. Czas jest czynnikiem istotnym więc zostaliście wyposażeni w trzy zbiorniki paliwa i w celu przechwycenia nie powinniście żałować paliwa. Po konfrontacji powrót do bazy lub na lotnisko zapasowe Senaki – Kolkhi. W razie posiadania wystarczającej ilości paliwa opcjonalnie można przeprowadzić krótki CAP celem zabezpieczenia operujących na niskim pułapie lotów CHEVY i BEEPER.
CHEVY (CSAR)
Po starcie z FARP WARSAW/DUBLIN udacie się w okolice miejscowości Tsagera (28,7 nm z kursem 319) skąd zabierzecie rozbitków i sprowadzicie ich spowrotem w miejsce startu. Zachowajcie szczególną ostrożność gdyż w okolicach mogą grasować oddziały nieprzyjaciela, a także można się spodziewać Abchazkiego lotnictwa. Z racji specyfiki misji oraz niesprzyhjających warunków pogodowych zaleca się zachowanie założonego domyślnie uzbrojenia (2x strzelec pokł z minigun)
BEEPER (CSAR)
Po starcie z lotniska Senaki - Kolkhi udacie się w okolice miejscowości Chkhortoli znajdującej się 6 nm na północ od Tkvarcheli (35,6 nm z kursem 327) skąd zabierzecie rozbitków i sprowadzicie ich spowrotem w miejsce startu. Zachowajcie szczególną ostrożność gdyż w okolicach mogą grasować oddziały nieprzyjaciela, a także można się spodziewać Abchazkiego lotnictwa. Z racji specyfiki misji oraz niesprzyhjających warunków pogodowych zaleca się zachowanie założonego domyślnie uzbrojenia (1x strzelec pokładowy, 2x S8)
====================================================
KOMUNIKACJA:
UNICOMM :124.000 MHz (MiG 21: 0) (Mi8 R863 ch: 19)
CHEVY: 124.500 (30FM)
BEEPER: 126.000 (Mi8 R863 ch: 9) (30FM , ch: 5)
100: 150.000 MHz (1)
FARP WARSAW/DUBLIN : 125.000 MHz
KUTAISI: 134.000 MHz (MiG 21: 10)
ZAPAS (SENAKI): 132.000 MHz (MiG 21: 16) (Mi8 R863 ch: 16)
====================================================
Po klęsce Operacji Walkiria, będącej wynikiem ignorancji dowództwa, na tereny działań zostają wysłane grupy operacyjne mające za zadanie ocalenie rozbitków zestrzelonych śmigłowców. Loty BEEPER oraz CHEVY muszą się spieszyć ale bowiem oprócz czasu ich największym wrogiem bedzie pogarszająca się pogoda. Na domiar złego lotnictwo nieprzyjaciela najwyraźniej się doposażyło i wznawia loty bojowe.
START MISJI:
14 stycznia 1998 r. Godz.15:41
POGODA: temp -11 st. C, duże zachmurzenie, duże opady śniegu, podstawa 1400 ft, wiatr: at GRND 6 m/s w kierunku 319 st, at 2000m 9 m/s w kierunku 275 st, at 8000 m 9 m/s w kierunku 298 st.
100
Waszym zadaniem jest dyżur bojowy. Będziecie czekać na płycie lotniska Kutaisi gotowi na natychmiastowego startu i przechwycenia ewentualnych wrogich maszyn znajdujących się na powierzonej nam przestrzeni powietrznej. Sygnałem do startu będzie komunikat z dowództwa po czym natychmiast udacie się w kierunku punktu nawigacyjnego 3I/3 (lub BULLSEYE) i będziecie oczekiwać wektorów do celu od EWR, a następnie w trybie niezwłocznym zlikwidujecie zagrożenie. Czas jest czynnikiem istotnym więc zostaliście wyposażeni w trzy zbiorniki paliwa i w celu przechwycenia nie powinniście żałować paliwa. Po konfrontacji powrót do bazy lub na lotnisko zapasowe Senaki – Kolkhi. W razie posiadania wystarczającej ilości paliwa opcjonalnie można przeprowadzić krótki CAP celem zabezpieczenia operujących na niskim pułapie lotów CHEVY i BEEPER.
CHEVY (CSAR)
Po starcie z FARP WARSAW/DUBLIN udacie się w okolice miejscowości Tsagera (28,7 nm z kursem 319) skąd zabierzecie rozbitków i sprowadzicie ich spowrotem w miejsce startu. Zachowajcie szczególną ostrożność gdyż w okolicach mogą grasować oddziały nieprzyjaciela, a także można się spodziewać Abchazkiego lotnictwa. Z racji specyfiki misji oraz niesprzyhjających warunków pogodowych zaleca się zachowanie założonego domyślnie uzbrojenia (2x strzelec pokł z minigun)
BEEPER (CSAR)
Po starcie z lotniska Senaki - Kolkhi udacie się w okolice miejscowości Chkhortoli znajdującej się 6 nm na północ od Tkvarcheli (35,6 nm z kursem 327) skąd zabierzecie rozbitków i sprowadzicie ich spowrotem w miejsce startu. Zachowajcie szczególną ostrożność gdyż w okolicach mogą grasować oddziały nieprzyjaciela, a także można się spodziewać Abchazkiego lotnictwa. Z racji specyfiki misji oraz niesprzyhjających warunków pogodowych zaleca się zachowanie założonego domyślnie uzbrojenia (1x strzelec pokładowy, 2x S8)
====================================================
KOMUNIKACJA:
UNICOMM :124.000 MHz (MiG 21: 0) (Mi8 R863 ch: 19)
CHEVY: 124.500 (30FM)
BEEPER: 126.000 (Mi8 R863 ch: 9) (30FM , ch: 5)
100: 150.000 MHz (1)
FARP WARSAW/DUBLIN : 125.000 MHz
KUTAISI: 134.000 MHz (MiG 21: 10)
ZAPAS (SENAKI): 132.000 MHz (MiG 21: 16) (Mi8 R863 ch: 16)
====================================================