REBELLION - Dobijanie watahy 3

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

REBELLION – DOBIJANIE WATAHY 3

Cel ostateczny – zdobycie lotniska Sukhumi, a co za tym idzie likwidacja centrum abchazkiego oporu, jest w naszym zasiegu jak nigdy przedtem. Zanim jednak przejdziemy do szturmu na przedmiotowy obiekt musimy oczyścić teren wokół niego aby móc spokojnie przystąpić do oblężenia. Naszym zadaniem jest likwidacja punktów oporu bezpośrednio przed lotniskiem Babushara. Powodzenie tego ataku pozwoli nam na rozegranie ostatecznej batalii, która położy kres rebelii.

START MISJI:
11 lutego 1998 r. Godz.15:49
POGODA: temp -11 st. C, duże zachmurzenie, duże opady sniegu, podstawa 2600 ft, wiatr: at GRND 6 m/s w kierunku 331 st, at 2000m 7 m/s w kierunku 327 st, at 8000 m 9 m/s w kierunku 305 st.

Z UWAGI NA WARUNKI POGODOWE NALEŻY ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ I NIE ZAPOMINAĆ O GRZANIU PITOTÓW ORAZ SYSTEMACH PRZECIWOBLODZENIOWYCH


Image

ZADANIA:

PONTIAC

CAP Waszym zadaniem jest patrolowanie powierzonej przestrzeni powietrznej na wysokości nie mniejszej niż 20 000 ft oraz likwidacja wszelkich obcych maszyn na niej się znajdujących. Po starcie z Senaki będziecie krążyć pomiędzy WPT1 – WPT2 i będziecie reagować na wszelkie obce maszyny w powierzonej przestrzeni powietrznej. Z racji specyfiki misji zaleca się oszczędzanie paliwa gdyż patrol będzie trwał tyle ile misje lotów FRIENDLY. Z tego samego powodu nierozsądne będzie zdejmowanie założónych zbiorników zewnętrznych. W razie nieprzewidzianych komplikacji pozostawajcie w stałym kontakcie z flightem 100/200 (MiG 21). BULLSEYE znajduje sie na waszym WPT 3

100/200

GROUND ATTACK celów naziemnych zlokalizowanych w miejscowości Kutol (BULLSEYE) przy uzyciu zamontowanych domyślnie zasobników UB32/16. Alternatywna broń do ustalenia grupowo z prowadzącym lot. Ze względów bezpieczeństwa zaleca się pozostawanie w stałym kontakcie z flightem PONTIAC. Uwaga na zlokalizoweane w okolicach miejscowości Sukhumi zestawy IR SAM. Po konsultacji z Mirage możliwość przezbrojenia i ponownego ataku.

BEEPER

DYŻUR CSAR. Waszym zadaniem jest dyżur medyczny zabezpieczający uczestników misji. W razie zestrzelenia przez nieprzyjacielskie siły najprędzej udacie się po katapultowanego pilota z misją CSAR. Do tego momentu oczekiwanie na FARP lub w powietrzu. W pobliżu miejsca działania (pomiędzy WPT1 i WPT2). Zaleca się pozostanie w stałym kontakcie z pozostałymi Flightami.

KOLEJNOŚĆ STARTÓW: PONTIAC następnie 100/200

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

====================================================
KOMUNIKACJA:

UNICOMM :124.000 MHz (MiG 21: 0) (Mi8 R863 ch: 19)

PONTIAC: 127.000 MHz
100/200: 150.000 MHz (1)
BEEPER: YADRO (30FM , ch: 5)

CAMP WHISKY: 125.000 MHz (Mi8 R863 ch: 5)
SENAKI : 132.000 MHz (MiG 21: 16) (Mi8 R863 ch: 16)
====================================================

Post Reply