PERSIAN OPS - Before the Storm1

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

User avatar
Alienzo
Moderator
Posts: 446
Joined: 2018-09-30 15:46
Contact:

Flights: 229 (579hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Marshaller

SGPSz Pilot SGPSz

VF-31 Commanding Officer

492nd vFS Pilot

Krzychu na jak długo przewidujesz misje bo akurat mam następnego dnia egzamin na C+E i wolałbym się wyspać? ;)

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

ALIENZO misja chwilę może potrwać, podejrzewam ze 120 minut spokojnie i niewykluczone że dłużej. Podejrzewam że możesz się nie wyspać :) dlatego rozważ wypisanie się, nic na siłę
================================================================
MISJA przeznaczona dla doświadczonych, oblatanych pilotów, którzy mają dobrze opanowane wszystkie manewry i procedury prowadzonych maszyn.
PILOCI TOMKÓW zarezerwujcie sobie "chwilkę" ponieważ na przedmiotowej misji będziecie mieć do pokonania dystans przynajmniej 500 nm (wraz z tankowaniem w powietrzu, w razie lądowania na lotnisku alternatywnym jakieś 120 nm mniej)

Jeżeli masz wątpliwości do do swoich zdolności daruj sobie lub dobrze przetrenuj skilla przed lotem

Celem zachowania klimatu uprasza się o nie zmienianie domyślnie ustawionych malowań
TOMCATY proszę o zastosowanie malowania : https://www.digitalcombatsimulator.com/ ... s/3304519/ (zalecane na misjach Barusa) bądź po wcześniejszym uzgodnieniu zastosowanie podobnego malowania

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

PERSIAN OPS: BEFORE THE STORM #1

Pomiędzy Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi a Iranem wybuchł spór terytorialny. Choć jak na razie kraje te walczą na forum ONZ, prężąc muskuły niczym bokserzy przed walką. Niewykluczone że w najbliższym czasie może dojść do eskalacji konfliktu. Zarówno USA jak i Chiny i Rosja wspierają tu swoich odwiecznych sojuszników uważnie obserwując sytuację. Obie strony prowokują się wzajemnie nieustannie naruszając nieprzyjacielską przestrzeń powietrzną. Tymczasem po obu stronach konfliktu nie wszystkim podoba się że niegdysiejsi "bracia" podnoszą na siebie dłoń.

START MISJI:
17.07.2019 r. Godz 11.43
POGODA: temp +41 st. C, niebo bezchmurne,, wiatr: at GRND 7 m/s w kierunku 255 st, at 2000m 9 m/s w kierunku 251 st, at 8000 m 4 m/s w kierunku 274 st.

PRZYPOMINAM O NIE ZMIENIANIU MALOWAN BĄDŹ ZASTOSOWANIE TYCH KLIMATYCZNYCH ŚCIĄGNIĘTYCH Z NETU CELEM ZACHOWANIA "KLIMACIKU"

PAMIĘTAJCIE: SAFETY FIRST !!!

Image

ZADANIA:
==================================================
FLIGHT: KURIR 1, KURIR 2
TAKEOFF LOCATION: Kerman Airport (250.300 MHz)
RTB: Kerman Airport (250.300 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Troop Transport/CAS
COMM: 126.000 MHz (z Ka – 50, ch: 9), YADRO

WPT: WPT1 (PICKUP), WPT2 (MEETING), WPT3 (RTB)

OBJECTIVE:
-Podjęcie piechoty na wyznaczonym punkcie (WPT1), KURIR 1 – zielony dym, KURIR 2 – pomarańczowy dym
-Oczekiwanie nad miastem (WPT2) aż agent zlokalizuje położenie celu oraz jego obozu i zaprowadzi nas do niego, a następnie podązanie za kolumną do celu i oczekiwanie na dalsze wskazówki.
-Wyładowanie transportu i zabezpieczenie miejsca desantu (obozu)

THREAD: OPL – SA9, Shilka, ZSU – 23, pojazdy opancerzone – BRDM, BTR, MTLB, Infantry

ADDITIONAL INFO: naszą misją jest likwidacja lokalnego watażki, który otwarcie sprzeciwia się polityce rządu. Wiemy czym on dysponuje lecz nie wiemy gdzie dokładnie się znajduje. W tym celu irański wywiad przeprowadził akcję której celem jest zdobycie informacji o jego położeniu. Gdy agent zdobędzie niezbędne informacje czym prędzej doprowadzi nas do celu.
==================================================
FLIGHT: SOKOL 1
TAKEOFF LOCATION: Kerman Airport (250.300 MHz)
RTB: Kerman Airport (250.300 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Escort/Ground Attack
COMM: 126.000 MHz (z Mi - 8)

WPT: WPT1 (PICKUP), WPT2 (MEETING), WPT3 (RTB)

OBJECTIVE:
-Eskorta "bezpośrednia" lotu KURIR 1 i KURIR 2
-Podporządkowanie się prowadzącemu flight KURIR 1
-Eliminacja celi przeciwlotniczych oraz pojazdów opanc. w obozie lokalnego watażki (celu)

THREAD: OPL – SA9, Shilka, ZSU – 23, pojazdy opancerzone – BRDM, BTR, MTLB, Infantry

ADDITIONAL INFO: Ilość uzbrojenia w posiadaniu celu jest dość niewielka, nie spodziewamy się ogromnej i zmasowanej obrony, niemniej jednak zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności. Nie należy lekceważyć nieprzyjaciela.
====================================================
FLIGHT: SAKIN 1
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl Airport (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl Airport (250.350 MHz)
ALTRN RTB: Lar Airbase (250.050 MHz)
TASK: Combat Air Patrol
COMM: 128.000 Mhz, KDF/AWACS: SAHIR 124.000 Mhz, TANKER (IL78M, 500, 251.000 Mhz)

WPT: WPT1 (TANKER), WPT2 (EGRESS POINT), WPT3(PTRL1), WPT4 (PTRL2), WPT5 (ALTRN), WPT6 (RTB)

OBJECTIVE:
-przeprowadzenie patrolu powietrznego na powierzonym terenie (pomiędzy WPT 3-4)
-likwidacja wszelkich statków powietrznych nieprzyjaciela
-utrzymanie pozycji przez 30 min bądź do wyczerpania zapasów (liczone od wejścia na WPT3)

THREAD: M2000C, F-5, F-16, OPL

ADDITIONAL INFO: UWAGA na nieprzyjacielską obronę przeciwlotniczą, nie dajcie się wciągnąć nad przestrzeń ZEA, co może grozić zestrzeleniem, w razie kłopotów cofać się do WPT2,

==================================================
FLIGHT: 100
TAKEOFF LOCATION: Havadarya Airport (ch:19)
RTB: Havadarya Airport (ch:19)
ALTRN RTB: Qeshm Island (ch:18)
TASK: Intercept (DYŻUR)
COMM: KDF/AWACS: SAHIR 124.000 MHz (ch:0), ch:2 (150.000MHz)

WPT:-

OBJECTIVE:
-start na wezwanie KDF/AWACS w zadanym przez niego kierunku.
-likwidacja wskazanych przez niego celi AA naruszających "naszą" strefę

THREAD: M2000C, F-5, F-16, OPL

ADDITIONAL INFO: UWAGA na nieprzyjacielską obronę przeciwlotniczą, nie dajcie się wciągnąć nad przestrzeń ZEA, co może grozić zestrzeleniem
==================================================
FLIGHT: 200
TAKEOFF LOCATION: Bandar-e-Jask (ch: 18)
RTB: Bandar-e-Jask (ch: 18)
ALTRN RTB: -
TASK: Intercept (DYŻUR)
COMM: SAHIR 124.000 MHz (ch:0), ch:2 (220.000MHz)

WPT:-

OBJECTIVE:
-start na wezwanie KDF/AWACS w zadanym przez niego kierunku.
-likwidacja wskazanych przez niego celi AA naruszających "naszą" strefę

THREAD: M2000C, F-5, F-16, OPL

ADDITIONAL INFO: UWAGA na nieprzyjacielską obronę przeciwlotniczą, nie dajcie się wciągnąć nad przestrzeń ZEA, co może grozić zestrzeleniem

====================================================
KOMUNIKACJA:

UNICOMM : 124.000 MHz (SAHIR)
TANKER: 251.000 MHz
KURIR1: 126.000 MHz (z Ka – 50, ch: 9)
KURIR 2: 126.000 MHz (z Ka – 50, ch: 9)
SOKOL 1: 126.000 MHz
SAKIN 1: 128.000 MHz
100: ch:2 (150.000MHz)
200: ch:2 (220.000MHz)
====================================================

User avatar
Siwy
Posts: 268
Joined: 2018-10-31 08:29

Flights: 36 (127hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

PLMB Oficer

Zapiszę się wstępnie ale cholender nie znam jeszcze grafiku :) podeślę resztę piórnika znaczy się setnej niech ogarną i zobaczą :)

Post Reply