06.02.2020 100th Loty treningowe
Panowie z 100 eskadry, proszę o wpisanie tutaj swoich planów lotów i co będziecie trenować. Oraz ewentualne zgłoszenie do roli kontrolera ruchu okołolotniskowego, w przypadku braku zgłoszenia na kontrolera, kontrolę obejmę osobiście. Chciałbym byśmy przy użyciu KDL zrobili dzień lotny taki, by każdy poćwiczył to w czym kuleje. Będzie to też okazja, by kadeci zaliczyli konwojerę i otrzymali indeks pilota.
200- Lis, zgłaszam chęć do wykonania polowania na myśliwce wroga patrolujące góry w kierunku na Tibilisi. Do wykonania zadania użyję maszyny o numerze bocznym #2002 i nazwie "Zaczarowany Ołówek". Celem głównym polowania ma być powrót do bazy w losowej trudnej sytuacji. Np. brak skrzydła lub niewielka ilość paliwa. Jeżeli zdążę chciałbym też poćwiczyć loty na niskich prędkościach oraz wykonywanie różnych "lisich" manewrów.
~Autentyczność zatwierdzono pieczątką lisiej łapki~
- KapitanCzlowiek
- Posts: 113
- Joined: 2018-12-12 23:12
Flights: 168 (511hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot
NOWY, Pierwszy lot , w eskadrze , ćw. obejmujące lot start, kołowanie , lot na niskich prędkościach , podejście do lądowania , zapoznanie się z maszyną , oraz pomoc w pilotażu będę wdzięczny z 6 startów 2 lądowania ,2 kraksy 2 zgony niechlubny wynik lecę samolotem nr takt. 9111 z Krzesin , lot bez uzbrojenia.
Stałem się wreszcie, szczęśliwym posiadaczem lśniącego MiG 21-bis! W tym całym próbnym okresie nie chcą dać spróbować ołówka, więc wziąłem w ciemno (bo i tak go musiałem mieć!) i jest... dokładnie taki jak sobie wyobrażałem Cudownie niestabilny po starcie, walący się jak kamień na glebę w trakcie lądowania (jak coś zrobisz nie tak) i super responsywny w czasie lotu. Bajka! Tak go sobie właśnie wyobrażałem.
Próbuję aktualnie poznać się z nim bliżej, (nawigacja, komunikacja i uzbrojenie) i już tylko co drugie lądowanie się rozbijam
Jednak nieocenioną byłaby fachowa pomoc jakiegoś "ołówkowego" specjalisty Więc jeśli ktoś miałby ochotę trochę polatać i przy okazji podzielić się wiedzą w tym temacie, to proszę bardzo o kontakt.
Tutaj też zostawiam swoją wiadomość o mojej gotowości do wszelkich grupowych szkoleń (jeśli można dołączyć).
Próbuję aktualnie poznać się z nim bliżej, (nawigacja, komunikacja i uzbrojenie) i już tylko co drugie lądowanie się rozbijam
Jednak nieocenioną byłaby fachowa pomoc jakiegoś "ołówkowego" specjalisty Więc jeśli ktoś miałby ochotę trochę polatać i przy okazji podzielić się wiedzą w tym temacie, to proszę bardzo o kontakt.
Tutaj też zostawiam swoją wiadomość o mojej gotowości do wszelkich grupowych szkoleń (jeśli można dołączyć).
My rig:
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
Joystic Warthog z F-16C grip
Przepustnica T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
Joystic Warthog z F-16C grip
Przepustnica T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
Bardzo dziękuję za zaproszenie. Na pewno skorzystam (mogę zacząć już od dzisiejszego) Jak coś, to będę Was łapał na TS(?).
Spodoba mi się na pewno, (mam bardzo osobisty stosunek i sentyment do ołówka), a co do przystąpienia do eskadry, to jeszcze muszę się sporo nauczyć i zebrać doświadczenia, żeby godnie ją reprezentować. Byłbym zaszczycony przynależnością i miałbym na bank mnóstwo frajdy
My rig:
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
Joystic Warthog z F-16C grip
Przepustnica T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
Joystic Warthog z F-16C grip
Przepustnica T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
I po pierwszym treningu Na początek napiszę, że było fajnie i profesjonalnie. Na początku trochę mnie onieśmielił ten cały dryl komunikacyjny (bardzo imersyjny), ale jednak ja jestem ciągle na etapie uczenia się i trochę czułem się zagubiony. Starałem się nie przeszkadzać i coś tam poćwiczyć. Kilka walk powietrznych (tak naprawdę pierwsze moje). Parę wygranych, parę przegranych. Jedna była szczególnie emocjonująca. Gdy w trakcie manewrów zgasł mi silnik i musiałem awaryjnie uruchamiać z bandytą na ogonie... Zabrakło parę sekund, bo jak już się budził i wchodził na obroty, to właśnie przeszyła mnie seria... Za to lądowania szły mi wczoraj super! Najlepsze jakie do tej pory robiłem To chyba wpływ tej presji game mastera
Ogólnie wszystko na plus z tym, że ja potrzebuję jeszcze treningu z systemów samolotu, a nie chciałem cały czas na radiu zamulać z pytaniami, gdy wszyscy inni tryskają pełną profeską.
Ogólnie bardzo na tak i bardzo mi się podobało. Chcę więcej, może troszkę bardziej indywidualnie (jak będzie jakiś chętny nauczyciel - głównie systemy nawigacyjne), bo tutaj działam jeszcze po omacku
Ogólnie wszystko na plus z tym, że ja potrzebuję jeszcze treningu z systemów samolotu, a nie chciałem cały czas na radiu zamulać z pytaniami, gdy wszyscy inni tryskają pełną profeską.
Ogólnie bardzo na tak i bardzo mi się podobało. Chcę więcej, może troszkę bardziej indywidualnie (jak będzie jakiś chętny nauczyciel - głównie systemy nawigacyjne), bo tutaj działam jeszcze po omacku
My rig:
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
Joystic Warthog z F-16C grip
Przepustnica T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
Joystic Warthog z F-16C grip
Przepustnica T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
Ależ Nervusie u nas mamy taką strukturę, że eskadra podzielona jest na klucze, każdy klucz ma dowódcę i ten dowódca jest instruktorem. Po przyłączeniu do eskadry dostajesz przydział do klucza pod jednego z instruktorów z którym umawiasz się indywidualnie, mamy także filmy instruktarzowe z MiGa odnośnie komunikacji i całego kokpitu pracujemy oczywiście nad innymi filmami instruktarzowymi. Uczymy całości samolotu od podstaw. Jako, że mamy mocno rozbudowaną i skomplikowaną strukturę wiele rzeczy robimy w oparciu o Discorda który sporo ułatwia i tam mamy większość informacji potrzebnych nawet dla świeżych pilotów MiGa-21Bis jest tam też ułatwiony bezpośredni kontakt z instruktorami i całym dowództwem. Jeśli chcesz się nauczyć latać wg procedur naszych z takim lekkim reżimem wojskowym zapraszamy do eskadry i na rozpoczęcie szkolenia!