PERSIAN OPS: Enemies Within

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 239 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

"Everything is subject to change" - znany drobny oszust i malwersant :)

User avatar
Siwy
Posts: 268
Joined: 2018-10-31 08:29

Flights: 36 (127hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

PLMB Oficer

Oby tym razem udało mi się polecieć :)

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 239 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

PERSIAN OPS: ENEMIES WITHIN

Po obu stronach konfliktu narasta opozycja, której nie podoba się sytuacja, w której się znaleźli. Widmo inwazji potężnej armii amerykańskiej oraz strach przed nieuchronnością porażki wprowadziła w szeregi armii irańskiej niepewność doprowadzającą do znacznego spadku morale skutkiem czego są częste dezercje wprowadzające zamieszanie zarówno wśród wojskowych jak i cywili bowiem dezerterzy dopuszczają się rzeczy niegodnych. Zadaniem lojalistów jest likwidacja zdrajców, a srogość kary ma być przykładem dla innych.
Z kolei w Emiratach arabskich dały o sobie poznać zakamuflowane dotąd komórki terrorystów, którzy w obliczu wojny chcą sabotować kraj, współpracujący z "jankeskim diabłem". Terroryści używając sprzętu pozyskanego z magazynów wojskowych ZEA gnębią mieszkańców i porywają cywili oraz wojskowych próbując w ten sposób wywrzeć nacisk na władze kraju. Proceder ten musi być zgnieciony w zarodku.

START MISJI:
18.07.2019 r. Godz 06:44
POGODA: temp +33 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 5 m/s w kierunku 302 st, at 2000m 7 m/s w kierunku 005 st, at 8000 m 10 m/s w kierunku 007 st.

W CELU ZACHOWANIA "KLIMATU" UPRASZA SIĘ O NIE ZMIENIANIE MALOWANIA PROWADZONYCH PRZEZ SIEBIE MASZYN. WYJĄTKIEM SĄ UH-1 Z FORMACJI UH-1 CSAR

PRZY OKREŚLANIU SIŁY I KIERUNKU WIATRU NALEŻY PAMIĘTAĆ ZE WIĘKSZOŚĆ LOTNISK ZNAJDUJE SIĘ POWYŻEJ POZIOMU 0m (CZASAMI WRĘCZ ZNACZNIE POWYŻEJ TEGO POZIOMU). MOŻE TO MIEĆ NEGATYWNY WPŁYW NA DZIAŁANIE, PARAMETRY ORAZ WYDAJNOŚĆ ŚMIGŁOWCÓW

ZADANIA:

FLIGHT: KURIR 1
TAKEOFF LOCATION: Kerman Airport (250.300 MHz)
RTB: Kerman Airport (250.300 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack
COMM: YADRO 20

WPT: WPT 1 – WPT2(IP) – WPT3(TARGET) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja Irańskich dezerterów okupujących aktualnie rafinerię znajdującą się ok. 74 km na południowy wschód od lotniska Kerman
-przeczyszczenia pola z powietrza przed najazdem irańskich wojsk zmechanizowanych, które zajmą obiekt. Będą oczekiwać na WPT2(IP).
-o sukcesie poinformuje was dowództwo stosownym komunikatem.

THREAD: w ogromnej większości piechota oraz należące do nich pojazdy nieuzbrojone,a także BRDM i MTLB w liczbie ok. 2-4 szt

ADDITIONAL INFO: wywiad donosi, że dezerterzy są raczej bardziej skupieni przy drogowych rogatkach bardziej aniżeli na terenie samego obiektu, niemniej jednak zaleca się oblecenie i sprawdzenie całej rafinerii

FLIGHT: SOKOL 1
TAKEOFF LOCATION: Kerman Airport (250.300 MHz)
RTB: Kerman Airport (250.300 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack
COMM: 126.000 MHz

WPT: WPT1 – WPT2(INGRESS) – WPT3(TARGET) – WPT4(EGRESS) – WPT5 - WPT6(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja oddziałów dezerterów zajmujących byłą bazę wojskową zlokalizowaną ok 53 km na zachód od lotniska Kerman
-o sukcesie poinformuje was dowództwo stosownym komunikatem.

THREAD: SA9(2-3 szt), SHILKA, ZSU-23 (4-5 szt), T-55, BMP, MTLB, BRDM, BTR

ADDITIONAL INFO: ukształtowanie terenu oraz lokalizacja bazy idealnie nadaje się do wcześniejszego otoczenia bazy, rekonesansu z bezpiecznej odległości i likwidacji celów przy zastosowaniu DATALINK

FLIGHT: 100
TAKEOFF LOCATION: Lar Airbase (124.000 Mhz, ch:0, RSBN:18)
RTB: Lar Airbase (124.000 MHz, ch:0, RSBN:18)
ALTRN RTB: Havadarya RSBN: 15
TASK: Ground Attack
COMM: 124.000 (0)

WPT: -

OBJECTIVE:
-likwidacja dezerterów składających się w oddziałów artylerii i zmechanizowanych. Rozbili oni tymczasowy obóz w lokalizacji (BULLSEYE) około 118 km na wschód od Lar.
-

THREAD: BMP, MTLB, BRDM, BTR w nieznacznej liczbie oraz nieuzbrojone transportery

ADDITIONAL INFO: dowództwo zaleca użycie domyślnie założonych rakiet niekierowanych. Ewentualnie można użyć zasobników UPK bądź rakiet S- 24 (do decyzji lotników)

FLIGHT: CHEVY 1, CHEVY 2
TAKEOFF LOCATION: FARP LONDON, FARP BERLIN (127.500 MHz)
RTB: FARP LONDON, FARP BERLIN (127.500 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack (INFANTRY), Hostage Transport
COMM: 127.000 MHz, 32 FM (komunikacja z UZI 1)

WPT: FARP -24,5 nm z kursem 113( kwadrat DN01) – PUNKT OCZEKIWANIA – 6,2 nm z kursem 85 - CEL

OBJECTIVE:
-działając wspólnie i w porozumieniu z flightem UZI 1 zlikwidujecie oddziały terrorystów przetrzymujących jeńców w zagarniętym przez siebie kompleksie więziennym.
-uwonlnionych zakładników odwieziecie do punktu startu gdzie zajmą się nimi odpowiednie służby
-o sukcesie poinformuje was dowództwo stosownym komunikatem.

THREAD: piechota, M60 Patton, SAM Avenger (ok 2-3 szt), HMMWV, BMP – 2, STRYKER (w liczbie znikomej), unarmed transport.

ADDITIONAL INFO: zaczekacie aż ciężkie pojazdy zostaną zlikwidowane przez flight UZI, gdy oni zakończą swoje zadanie najpewniej do akcji wkroczy nieprzyjacielska piechota, którą to WY się zajmiecie. Do tego czasu jeńcy powinni się uwolnić i pojawić się na placu po czym wy zabierzecie ich w ustalonej miejsce.
-o sukcesie poinformuje was dowództwo stosownym komunikatem.

WAŻNE: Z RACJI PANUJĄCYCH WARUNKÓW I CHARAKTERU MISJI DOWÓDZTWO ZDECYDOWANIE ZABRANIA ZAKŁADANIA INNEGO UZBROJENIA NIŻ DOOR GUNNERS MINIGUN (założone domyślnie). !!!


FLIGHT: UZI 1
TAKEOFF LOCATION: FARP LONDON (128.500 MHz)
RTB: FARP LONDON (128.500 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack (HEAVY TARGETS)
COMM: 128.000 MHz 32 FM (komunikacja z CHEVY 1 i CHEVY 2)

WPT: WPT1(IP) – WPT2(TARGET) - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-działając wspólnie i w porozumieniu z flightami CHEVY 1 i CHEVY 2 zliKwidujecie oddziały terrorystów przetrzymujących jeńców w zagarniętym przez siebie kompleksie więziennym.
-waszym zadaniem jest likwidacja ciężkich celów (czołgi pojazdy) tak aby loty UH – 1 mogły wejść bezpiecznie i zająć się likwidacją piechoty terrorystów i potem zabrać jeńców)
-o sukcesie poinformuje was dowództwo stosownym komunikatem.

THREAD:piechota, M60 Patton, SAM Avenger (ok 2-3 szt), HMMWV, BMP – 2, STRYKER (w liczbie znikomej), unarmed transport.

ADDITIONAL INFO: od powodzenia waszej misji zależy bezpieczeństwo lotów CHEVY 1 i CHEVY 2, pamiętajcie aby po wykonaniu misji wyjść z terenu akcji ponieważ możecie zostać rażeni przez piechotę nieprzyjaciela.

FLIGHT: BOAR 1
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Al Dhafra AB
TASK: Ground Attack
COMM: 30 FM

WPT: WPT1(IP) - WPT2(TARGET) – WPT3(EGRESS) – WPT4(ALT RTB) - WPT5(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja pojazdów przejętych przez terrorystów próbujących zdobyć miejscowość zlokalizowaną ok. 52 nm na południe od Al Minhad AB
-o sukcesie poinformuje was dowództwo stosownym komunikatem.


THREAD: M60 Patton, HMMWV, BMP, T-55, BMP, MTLB, BRDM, BTR, unarmed transport. !! WYWIAD DONOSI ZE ODDZIAŁY WROGA NIE MAJA ŻADNEJ OBRONY PRZECIWLOTNICZEJ :) YIIIIIHAAAAAAAAAAAAA :)

ADDITIONAL INFO: WAŻNE: Z RACJI PANUJĄCYCH WARUNKÓW I CHARAKTERU MISJI DOWÓDZTWO ZDECYDOWANIE ZABRANIA ZAKŁADANIA UZBROJENIA KIEROWANEGO (odpadają AGM65, GBU, CBU, JDAM – tą broń trzeba zachować na walki i Iranem) DOZWOLONE JEST POSŁUGIWANIE SIĘ JEDYNIE BRONIĄ NIEKIEROWANĄ (Mk, zasobniki, niekier, GAU – 8, itp. )

User avatar
Orzel
Posts: 367
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 267 (637hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

Na razie wypisuję się bo jutro idę na loty i nie wiem o której wrócę. Jeśli uda mi się być przed 20.30 to z chęcią polecę.

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 239 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

PRZYPOMINAM START MISJI O GODZ 20.00

Post Reply