WAŻNE:
Orzeł nie może być prowadzącym !! Niech się wreszcie pobawi jako skrzydłowy
SGPSz Helicopter Training 1
- KapitanCzlowiek
- Posts: 113
- Joined: 2018-12-12 23:12
Flights: 168 (511hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot
Witam pilotów śmigiełek
Od poprzedniego weekendu stałem się szczęśliwym posiadaczem Helicopters Bundle. Mega frajda z latania tymi legendami. Jak na razie uczę się UH-1H Huey'a (chyba najprostszy) i Ka-50 Black Shark (trudniejszy, ale fun większy). Skupiłem się głównie na Ka-50 i chyba jego chcę masterować w pierwszej kolejności.
Jeśli będziecie mieć miejsce, to chętnie dołączę do wszelkich treningów eskadry!
Przepraszam, jeśli to nieodpowiedni wątek.
Od poprzedniego weekendu stałem się szczęśliwym posiadaczem Helicopters Bundle. Mega frajda z latania tymi legendami. Jak na razie uczę się UH-1H Huey'a (chyba najprostszy) i Ka-50 Black Shark (trudniejszy, ale fun większy). Skupiłem się głównie na Ka-50 i chyba jego chcę masterować w pierwszej kolejności.
Jeśli będziecie mieć miejsce, to chętnie dołączę do wszelkich treningów eskadry!
Przepraszam, jeśli to nieodpowiedni wątek.
My rig:
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
Joystic Warthog z F-16C grip
Przepustnica T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
Joystic Warthog z F-16C grip
Przepustnica T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
SGPSz HELICOPTER TRAINING 1
Trening ma za zadanie przypomnieć oraz utrwalić podstawowe manewry wykonywane na śmigłowcu Mi – 17 (starty, przelot w ugrupowaniu, lądowanie), ścisłą współpracę w grupie, a także atak na cele w parach przy pomocy pocisków niekierowanych S – 8. Wszyscy bowiem wiemy że trening czyni mistrza a wiara czyni cuda
START MISJI:
21.08.2016 r. Godz 08:55
POGODA: temp +22 st. C, duże zachmurzenie, podstawa 2200 m, wiatr: at GRND 7 m/s w kierunku 227 st, at 2000m 15 m/s w kierunku 227 st, at 8000 m 12 m/s w kierunku 223 st.
UCZESTNIKÓW UPRASZA SIĘ O NIE ZMIENIANIE DOMYŚLNEGO MALOWANIA ORAZ UZBROJENIA
ZADANIA:
TAKEOFF LOCATION: FARP Warsaw/Dublin (127.500 MHz ch: 1)
RTB: Mineralne Vody (135.000 MHz ch: 2)
ALTRN RTB: -
COMM: Yadro 20
WPT: FARP – 31,3km 17st – WPT1 – 34,6 km 2 st – WPT 2 – 44,1 km 71 st – TARGET – 46,3 km 75 st – Mineralne Vody (RTB)
OBJECTIVE:
-Po starcie z FARP przelot w parach na niskim pułapie poprzez WPT 1 i 2
-W punkcie TARGET przećwiczenie ataku w parach przy pomocy broni niekierowanej na zgrupowania pojazdów (kilka powtórzeń – nie zapominajmy o używaniu flar)
- po ataku zgrupowanie wszystkich śmigłowców w jedno ugrupowanie i przelot na lotnisko Min Vdy celem przeprowadzenia wspólnego lądowania (gdy czas pozwoli zalecany start i powtórzenie manewru lądowania w ugrupowaniu)
Trening ma za zadanie przypomnieć oraz utrwalić podstawowe manewry wykonywane na śmigłowcu Mi – 17 (starty, przelot w ugrupowaniu, lądowanie), ścisłą współpracę w grupie, a także atak na cele w parach przy pomocy pocisków niekierowanych S – 8. Wszyscy bowiem wiemy że trening czyni mistrza a wiara czyni cuda
START MISJI:
21.08.2016 r. Godz 08:55
POGODA: temp +22 st. C, duże zachmurzenie, podstawa 2200 m, wiatr: at GRND 7 m/s w kierunku 227 st, at 2000m 15 m/s w kierunku 227 st, at 8000 m 12 m/s w kierunku 223 st.
UCZESTNIKÓW UPRASZA SIĘ O NIE ZMIENIANIE DOMYŚLNEGO MALOWANIA ORAZ UZBROJENIA
ZADANIA:
TAKEOFF LOCATION: FARP Warsaw/Dublin (127.500 MHz ch: 1)
RTB: Mineralne Vody (135.000 MHz ch: 2)
ALTRN RTB: -
COMM: Yadro 20
WPT: FARP – 31,3km 17st – WPT1 – 34,6 km 2 st – WPT 2 – 44,1 km 71 st – TARGET – 46,3 km 75 st – Mineralne Vody (RTB)
OBJECTIVE:
-Po starcie z FARP przelot w parach na niskim pułapie poprzez WPT 1 i 2
-W punkcie TARGET przećwiczenie ataku w parach przy pomocy broni niekierowanej na zgrupowania pojazdów (kilka powtórzeń – nie zapominajmy o używaniu flar)
- po ataku zgrupowanie wszystkich śmigłowców w jedno ugrupowanie i przelot na lotnisko Min Vdy celem przeprowadzenia wspólnego lądowania (gdy czas pozwoli zalecany start i powtórzenie manewru lądowania w ugrupowaniu)
NA WNIOSEK ZAINTERESOWANYCH DO MISJI ZOSTAŁY DOŁĄCZONE 2 FORSZIPY KA - 50 DO PRZETRENOWANIA TYCH SAMYCH MANEWRÓW CO MI - 8:
TAKEOFF LOCATION: FARP Moscow/Dallas (128.500 MHz)
RTB: Maykop - Khanskaya (125.000 MHz)
ALTRN RTB: -
COMM: 128.500 MHz
OBJECTIVE:
-Po starcie z FARP przelot w parach na niskim pułapie poprzez WPT 1 i 2
-W punkcie TARGET przećwiczenie ataku w parach przy pomocy broni niekierowanej na zgrupowania pojazdów (kilka powtórzeń – nie zapominajmy o używaniu flar)
- po ataku zgrupowanie wszystkich śmigłowców w jedno ugrupowanie i przelot na lotnisko Maykop - Khanskaya celem przeprowadzenia wspólnego lądowania (gdy czas pozwoli zalecany start i powtórzenie manewru lądowania w ugrupowaniu)
TAKEOFF LOCATION: FARP Moscow/Dallas (128.500 MHz)
RTB: Maykop - Khanskaya (125.000 MHz)
ALTRN RTB: -
COMM: 128.500 MHz
OBJECTIVE:
-Po starcie z FARP przelot w parach na niskim pułapie poprzez WPT 1 i 2
-W punkcie TARGET przećwiczenie ataku w parach przy pomocy broni niekierowanej na zgrupowania pojazdów (kilka powtórzeń – nie zapominajmy o używaniu flar)
- po ataku zgrupowanie wszystkich śmigłowców w jedno ugrupowanie i przelot na lotnisko Maykop - Khanskaya celem przeprowadzenia wspólnego lądowania (gdy czas pozwoli zalecany start i powtórzenie manewru lądowania w ugrupowaniu)