Trening Av-8b pilotaż podstawowy
- KapitanCzlowiek
- Posts: 113
- Joined: 2018-12-12 23:12
Flights: 168 (511hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot
Trening na samolocie AV-8B Harier.
Założenia treningu:
Wytrwałe ćwiczenie startu, tworzenie formacji, lotu w formacji, oraz tankowania w powietrzu.
W celu utrwalenia umiejętności, lub przypomnieniu sobie dawnych.
Rozpoczęcie o 20.00 w niedzielę.
- krótkie wprowadzenie przebiegu treningu
- trening odbędzie się na serwerze ( KapinanCzłowiek adres ip : 194.156.17.107)
- łączność na prywatnym serwerze SRS ip patrz wyżej.
AMIGA 500+ Procesor MOTOROLA 68000 7,16mhz ( 16bit ), 1 mb RAM , motor graficzny CGA, stacja dyskietek FDD 3,5cala system Kickstart1,3 RROM
Trening Av-8b pilotaż pdst
Trening ma na celu przećwiczenie podstawowych manewrów (start na lotnisku, przelot w ugrupowaniu, tankowanie w powietrzu oraz lądowanie na okręcie LHA 1).
START MISJI:
21.06.2016 r. Godz 09:31
POGODA: temp +39 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 333 st, at 2000m .2 m/s w kierunku 321 st, at 8000 m 2 m/s w kierunku 323 st.
ZADANIA:
FLIGHT: DODGE 1
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (121.800 MHz)
RTB: LHA – 1 Tarawa (127.500 Mhz) TCN: 2X LHA
ALTRN RTB: Fujairah Intl (121.600 MHz)
TASK: Training
COMM: 124.400 Mhz
UNICOMM: 251.000 MHz
WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(TARAWA) – WPT3(ALT RTB) – WPT4(AL MINHAD)
OBJECTIVE:
-Start konwencjonalny z Al Minhad po czym przelot na WPT 1 celem przeprowadzenia treningu tankowania
-po wykonniu tankowania przeprowadzenie lądowania na okręcie LHA – 1 TARAWA
ADDITIONAL INFO: W razie problemów dostępne jest lotnisko Fujairah Intl (121.600 Mhz)
FLIGHT: DODGE 2
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (121.800 MHz)
RTB: LHA – 1 Tarawa (127.500 Mhz) TCN: 2X LHA
ALTRN RTB: Fujairah Intl (121.600 MHz)
TASK: Training
COMM: 124.800 Mhz
UNICOMM: 251.000 MHz
WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(TARAWA) – WPT3(ALT RTB) – WPT4(AL MINHAD)
OBJECTIVE:
-Start konwencjonalny z Al Minhad po czym przelot na WPT 1 celem przeprowadzenia treningu tankowania
-po wykonniu tankowania przeprowadzenie lądowania na okręcie LHA – 1 TARAWA
ADDITIONAL INFO: W razie problemów dostępne jest lotnisko Fujairah Intl (121.600 MHz)
====================================================
DOSTĘPNE SĄ 2 TANKOWCE KC – 135 MPRS:
ARCO 253.000 MHz, 22Y (ARC), 22k ft
TEXACO 255.000MHz, 33Y (TXC) 26k ft
====================================================
Trening ma na celu przećwiczenie podstawowych manewrów (start na lotnisku, przelot w ugrupowaniu, tankowanie w powietrzu oraz lądowanie na okręcie LHA 1).
START MISJI:
21.06.2016 r. Godz 09:31
POGODA: temp +39 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 333 st, at 2000m .2 m/s w kierunku 321 st, at 8000 m 2 m/s w kierunku 323 st.
ZADANIA:
FLIGHT: DODGE 1
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (121.800 MHz)
RTB: LHA – 1 Tarawa (127.500 Mhz) TCN: 2X LHA
ALTRN RTB: Fujairah Intl (121.600 MHz)
TASK: Training
COMM: 124.400 Mhz
UNICOMM: 251.000 MHz
WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(TARAWA) – WPT3(ALT RTB) – WPT4(AL MINHAD)
OBJECTIVE:
-Start konwencjonalny z Al Minhad po czym przelot na WPT 1 celem przeprowadzenia treningu tankowania
-po wykonniu tankowania przeprowadzenie lądowania na okręcie LHA – 1 TARAWA
ADDITIONAL INFO: W razie problemów dostępne jest lotnisko Fujairah Intl (121.600 Mhz)
FLIGHT: DODGE 2
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (121.800 MHz)
RTB: LHA – 1 Tarawa (127.500 Mhz) TCN: 2X LHA
ALTRN RTB: Fujairah Intl (121.600 MHz)
TASK: Training
COMM: 124.800 Mhz
UNICOMM: 251.000 MHz
WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(TARAWA) – WPT3(ALT RTB) – WPT4(AL MINHAD)
OBJECTIVE:
-Start konwencjonalny z Al Minhad po czym przelot na WPT 1 celem przeprowadzenia treningu tankowania
-po wykonniu tankowania przeprowadzenie lądowania na okręcie LHA – 1 TARAWA
ADDITIONAL INFO: W razie problemów dostępne jest lotnisko Fujairah Intl (121.600 MHz)
====================================================
DOSTĘPNE SĄ 2 TANKOWCE KC – 135 MPRS:
ARCO 253.000 MHz, 22Y (ARC), 22k ft
TEXACO 255.000MHz, 33Y (TXC) 26k ft
====================================================